Bio-LNG: Μείωση Εκπομπών Των Αερίων Του Θερμοκηπίου Κατά Περίπου 96% Σε Σύγκριση Με Τα Συμβατικά Καύσιμα Diesel

Το Έργο

Η Liqvis, μια επιχειρηματική μονάδα της εταιρείας ενέργειας Uniper, η L.I.T. Cargo και η Iveco Magirus, ολοκλήρωσαν ένα βραχυπρόθεσμο έργο σχετικά με το bio-LNG, στην προσπάθεια που κάνουν για να  μειώσουν περαιτέρω τις εκπομπές ρύπων στον τομέα των βαρέων μεταφορών, στη Γερμανία. Το έργο ξεκίνησε στις 19 Μαΐου και ολοκληρώθηκε στα τέλη του Ιουνίου, σύμφωνα με το κοινό δελτίο τύπου.

Στο πλαίσιο του έργου, ένας κινητός σταθμός πλήρωσης LNG της Liqvis στο Hamm παρείχε bio-LNG στις εγκαταστάσεις της L.I.T. Επιπλέον, η L.I.T. χρησιμοποίησε έως και 16 φορτηγά NP S-way της Iveco που λειτουργούν «αποκλειστικά με το βιώσιμο καύσιμο, αποδεικνύοντας ότι, ακόμη και σήμερα, οι μεταφορές που χρησιμοποιούν βαρέα φορτηγά μπορούν να είναι σχεδόν ουδέτερες από το κλίμα», όπως αναφέρεται στο δελτίο τύπου.

Μείωση στις εκπομπές ρύπων

Η Iveco Magirus που έχει έδρα στο Ulm της Γερμανίας, συμμετείχε στο έργο, χρησιμοποιώντας ένα σύστημα τηλεματικής για την καταγραφή δεδομένων απόδοσης όπως είναι η κατανάλωση καυσίμου, η ισχύς, η ανάλυση του στυλ οδήγησης και άλλα δεδομένα μέτρησης για τα φορτηγά LNG.

bio 1
 
Όπως όλα τα οχήματα της σειρά Natural Power της IVECO,τα οχήματα που χρησιμοποιήθηκαν στο έργο ήταν έτοιμα για να κινηθούν χρησιμοποιώντας bio-LNG. Οι κινητήρες Cursor 9 και Cursor 13, προδιαγραφών Euro VI, που χρησιμοποιούνται στα IVECO S-Way NP λειτούργησαν με το πιστοποιημένο bio-LNG που χρησιμοποιήθηκε σε αυτό το έργο. Δεν απαιτήθηκαν τεχνικές τροποποιήσεις ή ειδικές προσαρμογές και οι όροι εγγύησης και τα διαστήματα συντήρησης παρέμειναν τα ίδια όπως και για τη χρήση LNG με βάση τα ορυκτά καύσιμα.

bio 2
 
Επιπλέον, η GasCom Equipment προμήθευσε το bio-LNG που καταναλώθηκε στο έργο, το οποίο παράγεται από απορρίμματα τροφίμων και έχει πιστοποιηθεί σύμφωνα με τα πρότυπα της ISCC EU (International Sustainability and Carbon Certification). "Ο συνολικός συντελεστής εκπομπών 4,4 kg CO2eq / GJ (συμπεριλαμβανομένων των μεταφορών), έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου κατά περίπου 96% σε σύγκριση με τα συμβατικά καύσιμα ντίζελ", σύμφωνα με την Uniper. Τέλος, σύμφωνα με την Uniper, το bio-LNG συνέβαλε στη μείωση των εκπομπών CO2 κατά περίπου 80 τόνους κατά τη διάρκεια του έργου.

Για να δείτε το πλήρες κοινό δελτίο τύπου (στα αγγλικά) των τριών εταιριών που συμμετείχαν στο έργο κάντε κλικ εδώ.

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info[at]futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored YouTube redr linkedin