More

    2η γενιά Toyota Mirai Fuel cell (FCEV) – Το επόμενο βήμα προς τις μηδενικές εκπομπές ρύπων [video]

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

     Μετά το 2014, που το πρώτο όχημα με κυψέλες υδρογόνου κυκλοφόρησε στους δρόμους, η Toyota οδηγεί την τεχνολογία των αυτοκινήτων με Κυψέλες Υδρογόνου (FCEV) και μηδενικές εκπομπές ρύπων σε νέα επίπεδα φέρνοντας τη δεύτερη γενιά Mirai, που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 2019.

    Toyota Mirai 2

    Πρόκειται για πολλά περισσότερα από ένα απλά οικολογικό αυτοκίνητο. Το νέο Mirai ανεβάζει τον πήχη στις επιδόσεις για τα αυτοκίνητα υδρογόνου και αναδεικνύει τις δυνατότητες της Toyota στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου, με την αυτονομία του οχήματος να αυξάνεται κατά 30%, προσφέροντας πιο συναρπαστική οδήγηση με βελτιωμένη επιτάχυνση. Ένα ακόμα βήμα προς την εκπλήρωση του οράματος της Toyota για καθαρότερη μετακίνηση και μια κοινωνία υδρογόνου.

    Η ιστορία του Mirai

    Το σημερινό Mirai ανήγειρε στην παγκόσμια συνείδηση το πώς μπορεί να δημιουργηθεί μια κοινωνία υδρογόνου. Με περίπου 10.000 πωλήσεις παγκοσμίως, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο από τη μία τεχνικά πολύπλοκο και από την άλλη πρακτικό, με αυτονομία περίπου 500 χιλιομέτρων, εύκολο στον ανεφοδιασμό καυσίμου και χωρίς εκπομπές ρύπων παρά μόνο καθαρού νερού.

    Toyota Mirai 3

    Toyota Mirai 4

    Το επόμενο βήμα

    Το Concept αυτοκίνητο που αποκαλύφθηκε στο Τόκιο δείχνει την εξέλιξη που ακολουθεί η πορεία της τεχνολογίας υδρογόνου στην τεχνική αριστεία, στις δυναμικές επιδόσεις και στον ελκυστικό σχεδιασμό. Η κυκλοφορία του νέου Mirai προβλέπεται για το 2020, αρχικά στην Ιαπωνία και στη Βόρεια Αμερική, και αποδεικνύει ότι η τεχνολογία FCEV (αυτοκινήτων με Κυψέλες Υδρογόνου) δεν αποτελεί εμπόδιο στην κατασκευή αυτοκινήτων που προσφέρουν συναρπαστική εμπειρία οδήγησης και ελκυστική εμφάνιση.

    Περισσότερο από αποτελεσματικό

    Η Toyota στοχεύει σε μία αύξηση της τάξης του 30% όσον αφορά την οδήγηση του νέου Mirai με βελτιώσεις στη στοίβα κυψελών καυσίμου και μεγαλύτερες δεξαμενές υδρογόνου στο όχημα. Αλλά οι φιλοδοξίες του κατασκευαστή του ξεπερνούν τα αρχικά σχέδια.
    Καταφέραμε να κατασκευάσουμε ένα αυτοκίνητο που οι πελάτες θα θέλουν να οδηγούν ανά πάσα στιγμή, ένα αυτοκίνητο με ελκυστική σχεδίαση καθώς και δυναμικές επιδόσεις που μπορεί να κάνει τον κάθε οδηγό να χαμογελάει. Θέλω οι πελάτες να λένε ‘Επέλεξα το Mirai όχι επειδή είναι ένα αυτοκίνητο με Kυψέλες Yδρογόνου, αλλά επειδή μου αρέσει η εμφάνιση και οι επιδόσεις του, απλώς συμβαίνει να είναι ένα όχημα με Κυψέλες Υδρογόνου (FCEV – Fuel Cell Electric Vehicle).’

    Σχεδιασμός

    Η νέα πλατφόρμα επιτρέπει πέντε θέσεις επιβατών αντί για τέσσερις του σημερινού μοντέλου, αλλά αυτά που κάνουν τη μεγάλη διαφορά στο σχεδιασμό είναι οι χαμηλές γραμμές, οι κομψές αναλογίες και οι ζάντες 20 ιντσών, που δημιουργούν μια δυναμική και μοναδική εμφάνιση. Το concept αυτοκίνητο παρουσιάζει επίσης ένα ειδικό νέο μπλε φινίρισμα που χρησιμοποιεί πολλαπλά στρώματα για να επιτύχει εξαιρετική φωτεινότητα και βάθος χρώματος. Ένας απλός, μοντέρνος εσωτερικός χώρος δημιουργεί μια άνετη ατμόσφαιρα και αυξάνει την αίσθηση ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που προσφέρει απολαυστική οδήγηση, καθώς μια κεντρική οθόνη 12,3 ιντσών και ένας πίνακας οργάνων εκτείνεται γύρω από τον οδηγό.

    Επιδόσεις

    Η νέα πλατφόρμα όχι μόνο φιλοξενεί το προηγμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης με κινητήρα υδρογόνου που μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς του νέου Mirai, αλλά προσδίδει μεγαλύτερη ακαμψία του αμαξώματος, πετυχαίνοντας μεγαλύτερη ευελιξία και καλύτερη απόκριση, ενώ το χαμηλότερο κέντρο βάρους βοηθάει στο χειρισμό. Η αναβαθμισμένη στοίβα κυψελών καυσίμου είναι υπεύθυνη για την ομαλή επιτάχυνση του Mirai και την μοναδική αίσθηση οδήγησης. Ο εύκολος χειρισμός βοηθάει τον οδηγό σε δύσκολους δρόμους, ενώ η οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο μεταφέρει την αίσθηση δύναμης σε όλα τα εύρη ταχυτήτων σε συνδυασμό με τη μεγαλύτερη αυτονομία.

    Νέο Mirai – Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Μήκος (mm) – 4,975

    Πλάτος (mm) – 1,885

    Ύψος (mm) – 1,470

    Μεταξόνιο (mm) – 2,920

    Μετάδοση Κίνησης – Στους πίσω τροχούς

    Θέσεις Επιβατών – 5

    Αυτονομία περ. – 30% περισσότερο από το σημερινό μοντέλο

     

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα