Σύστημα μετάδοσης Ηλεκτρικής κίνησης 5ης γενιάς BMW [video]

 

Τα Compact συστήματα μετάδοσης κίνησης είναι ο τρόπος να προχωρήσει η τεχνολογία στο επόμενο επίπεδο.

Το σύστημα κίνησης της 5ης γενιάς είναι πιο ικανό όσον αφορά τις επιδόσεις, μικρότερο και φθηνότερο από τη τρέχουσα γενιά. Ο γερμανός κατασκευαστής προετοιμάζει τη νέα αρχιτεκτονική για να επιτύχει την ευελιξία και την επεκτασιμότητα της παραγωγής του συστήματος κίνησης και των μπαταριών μεταξύ των διαφόρων μοντέλων. Όλοι οι τύποι (BEVs, PHEVs, HEVs και ICE) θα παράγονται στις ίδιες γραμμές παραγωγής.

Το BMW Group αναπτύσσει ήδη την πέμπτη γενιά της ηλεκτροκίνητης μετάδοσης κίνησης, για επίσημη κυκλοφορία το 2021, στην οποία η αλληλεπίδραση μεταξύ του ηλεκτροκινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, των ηλεκτρονικών συστημάτων ισχύος και της μπαταρίας βελτιώθηκε περαιτέρω.

Ένα αποφασιστικό πλεονέκτημα αυτής της μελλοντικής ηλεκτρικής κίνησης είναι ότι ο ηλεκτροκινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων και τα ηλεκτρονικά ισχύος συνδυάζονται σε μία καινούρια και χωριστή μονάδα Ηλεκτροκίνησης. Με το συμπαγή σχεδιασμό της, αυτή η μονάδα είναι εξαιρετικά ενσωματούμενη, καταλαμβάνει πολύ λιγότερο χώρο από τα τρία διαφορετικά εξαρτήματα που χρησιμοποιήθηκαν σε προηγούμενες γενιές.

Η αρθρωτή της έννοια σημαίνει ότι είναι επίσης επεκτάσιμη και μπορεί να τροποποιηθεί για ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών πακέτων και επιπέδων απόδοσης, αυξάνοντας την ευελιξία και καθιστώντας ευκολότερη την εγκατάσταση της νέας ηλεκτρικής μονάδας κίνησης σε διάφορα οχήματα. Η ενσωμάτωση του ηλεκτροκινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων και των ηλεκτρονικών ισχύος σε ένα μόνο εξάρτημα απαιτεί λιγότερα εξαρτήματα και επομένως εξοικονομεί κόστος κάτι απαραίτητο στη κατασκευή των σημερινών κοστοβόρων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό είναι ότι ο νέος ηλεκτροκινητήρας δεν απαιτεί τη χρήση σπάνιων γαιών, καθιστώντας το BMW Group πλέον ανεξάρτητο από τη διαθεσιμότητα τους.

Η ηλεκτρική μονάδα πέμπτης γενιάς χρησιμοποιεί επίσης νέες, πιο ισχυρές μπαταρίες. Ο κλιμακωτός, αρθρωτός σχεδιασμός τους σημαίνει ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν με ευελιξία στην αντίστοιχη αρχιτεκτονική του οχήματος σε διαφορετικούς χώρους παραγωγής.


 
Χάρη στην περαιτέρω ανάπτυξη της μπαταρίας ειδικότερα, η νέα ηλεκτρική μετάδοση κίνησης επεκτείνει το φάσμα των καθαρών ηλεκτροκίνητων συσσωρευτών έως και 700 χλμ. Σε υβριδικά μοντέλα plug-in, είναι δυνατές αποστάσεις μέχρι 100 χιλιόμετρα (μια διαφορά σχεδόν 50 χλμ από την προηγούμενη γενιά). Με αυτόν τον τρόπο, ο Όμιλος BMW συνεχίζει να επεκτείνει την ηγετική θέση του στον τομέα αυτό.
Με τον ηλεκτροκινητήρα και την μπαταρία που αναπτύσσονται και παράγονται εσωτερικά, το BMW Group διαθέτει ήδη υψηλό επίπεδο βασικών ικανοτήτων και δημιουργίας αξίας για τα ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης. Η εσωτερική παραγωγή δίνει στο BMW Group ένα καθοριστικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, εξασφαλίζοντας την τεχνογνωσία στις νέες τεχνολογίες, αποκτώντας σημαντική τεχνογνωσία στα συστήματα και αξιοποιώντας τα οφέλη από το κόστος.


 
Η ευελιξία της νέας μονάδας μετάδοσης κίνησης και της αναβαθμισμένης αρθρωτής μπαταρίας θα συνεχίσει να διασφαλίζει την ελευθερία δράσης του BMW Group στο μέλλον. Χάρη στα κλιμακωτά ηλεκτρικά αρθρωτά συστήματα, από το 2020 θα είναι δυνατή η τοποθέτηση σε όλα τα μοντέλα καθε σειράς με οποιαδήποτε κινητήρια μονάδα, ανάλογα με τη ζήτηση. Η ηλεκτρική μονάδα πέμπτης γενιάς επιτυγχάνει υψηλά επίπεδα οδηγικής απόδοσης και καλή αυτονομία με πολύ μικρότερο βάρος. Θα ενσωματωθεί στις ευέλικτες βελτιωμένες αρχιτεκτονικές οχημάτων στους εμπρός και πίσω τροχούς, οι οποίες θα είναι επίσης κατάλληλες για όλες τις μορφές οδήγησης. Αυτή η ευελιξία σημαίνει ότι η εταιρεία θα είναι σε θέση να ανταποκριθεί στην προβλεπόμενη ζήτηση για αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες ηλεκτροκίνητα οχήματα το 2025.

Τα ηλεκτρικά μοντέλα θα φτάνουν τα 700 km (435 μίλια) με μία μόνο φόρτιση στη κορυφαία τους διαμόρφωση, ενώ τα plug-in υβριδικά θα φτάνουν έως και 100 χλμ. (62 μίλια).

Τρέχουσα γραμμή:

  • BMW i3 (τρίτη εξέλιξη μοντέλου με 120 Ah)
  • BMW i3so BMW i8 Coupe (εξέλιξη 2ου μοντέλου)
  • BMW Roadster i8
  • BMW 740e και BMW 740Le
  • BMW 530eo BMW 225xe Active Tourer
  • MINI Cooper S Ε Countryman ALL4
  • BMW X1 xDrive25Le (μόνο στην Κίνα)

Προσεχή μοντέλα για το 2019:

  • BMW Σειρά 3 Sedan - νέα υβριδική παραλλαγή plug-in (εξέλιξη 2ου μοντέλου)
  • BMW X5

Προσεχή μοντέλα με σύστημα κίνησης 5ης γενιάς:

  • BMW iX3 το 2020 (πρώτα με βάση την 5η γενιά μετάδοσης κίνησης)
  • BMW i4
  • BMW iNEXT

Σχέδια για το 2025:

  • 25 αυτοκίνητα plug-in (12 BEV και 13 PHEV)

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter

 

Newsletter

Έγγραφή στο ΝewsLetter