Τεχνολογία ElectRoad

Λεωφορειολωρίδες έξυπνων δρόμων θα φορτίζουν ασύρματα τα ηλεκτρικά λεωφορεία

Μια νέα εταιρεία από το Ισραήλ δοκιμάζει έναν ηλεκτρικό δρόμο ο οποίος θα φορτίζει τα αυτοκίνητα καθώς θα κινούνται σε αυτόν.
Ο Oren Ezer, ιδρυτής της ElectRoad, δήλωσε πως είναι σχετικά απλό να κατασκευαστεί ένας «έξυπνος δρόμος».

Αλυσίδες από χαλκό εισάγονται σε αυλακώσεις στην άσφαλτο, και συνδέονται με έναν μετασχηματιστή παράπλευρα του δρόμου ο οποίος συνδέεται με το ηλεκτρικό δίκτυο της πόλης. Τα ηλεκτρικά οχήματα διαθέτουν επαφές τοποθετημένες κάτω από το δάπεδο, τροφοδοτώντας ή φορτίζοντας έτσι τις μπαταρίες τους καθώς κινούνται στον δρόμο.

Η εταιρεία ελπίζει ότι η τεχνολογία θα μειώσει το κόστος τροφοδοσίας των στόλων μέσων μαζικής μεταφοράς με καύσιμα βοηθώντας παράλληλα το περιβάλλον.

Ο Ezer εξήγησε πως οι νέοι αυτοί δρόμοι σε συνδυασμό με τα ηλεκτρικά οχήματα θα αποτελούν μια οικονομικότερη λύση από τα παραδοσιακά πετρελαιοκίνητα λεωφορεία: “Ο ηλεκτρισμός θα προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μεταφερόμενος στο δρόμο. Αυτή είναι μια πραγματικά βιώσιμη λύση. Η μπαταρία ενός ηλεκτρικού λεωφορείου μπορεί να κοστίζει $300,000 και να έχει βάρος 5 τόνους. Εάν την αφαιρέσετε τότε το λεωφορείο είναι πολύ ελαφρύτερο και απαιτεί λιγότερη ενέργεια. Η τεχνολογία αυτή μπορεί να εξοικονομήσει κόστος. Εάν συγκριθεί με τα πετρελαιοκίνητα λεωφορεία, είναι το μισό κόστος. Εάν ξεκινήσουμε με τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα εξοικονομηθούν χρήματα ώστε να επεκταθούν μετά στα ταξί και τα τραμ. Η απόσβεση θα είναι πολύ γρήγορη”.

Τον Μάϊο, η εταιρεία ανακοίνωσε την συνεργασία της με την πόλη του Τελ Αβίβ για δοκιμές της τεχνολογίας και για να δει πως ανταπεξέρχεται στην κυκλοφορία και τον καιρό. Η ElectRoad θα δοκιμάσει την τεχνολογία της σε δημόσια ηλεκτρικά λεωφορεία που θα λειτουργούν σε καθορισμένη διαδρομή. Τα λεωφορεία θα μπορούν να είναι εξοπλισμένα με μια πρόσθετη μπαταρία που θα τους παρέχει ρεύμα όταν δεν είναι πάνω από την ηλεκτρομαγνητική λωρίδα, και θα τους επιτρέπει να επιταχύνουν, καθώς τότε απαιτείται μεγαλύτερη ισχύς. Στα πλάνα της εταιρείας περιλαμβάνεται και η μετατροπή των ήδη υπαρχόντων λεωφορείων.

Στο βίντεο φαίνεται ο τρόπος λειτουργίας της τεχνολογίας εφαρμοσμένης σε λεωφορείο. Η τεχνολογία λειτουργεί χρησιμοποιώντας ηλεκτρομαγνήτες. Οι εγκατεστημένοι μετατροπείς κατά μήκος της λωρίδας του δρόμου παρέχουν ισχύ σε σύρμα χαλκού ενσωματωμένο στο δρόμο και όταν αυτό αλληλεπιδρά με πλάκες χαλκού κάτω από το λεωφορείο, παράγεται ηλεκτρομαγνητικό πεδίο ασύρματης φόρτισης.

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter

 

Newsletter

Έγγραφή στο ΝewsLetter