More

    Φορητοί Φορτιστές EV. Παρέχουν ισχύ όπου χρειάζεται

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Ορισμένες εταιρείες έχουν εισαγάγει προϊόντα κινητής φόρτισης για την επίλυση μοναδικών προκλήσεων.

    Η αντιληπτή έλλειψη εύκολης πρόσβασης στους σταθμούς φόρτισης είναι ένας παράγοντας που περιορίζει το ενδιαφέρον των καταναλωτών για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Ενώ ο αριθμός και η ποικιλία των θέσεων των σταθμών φόρτισης EV αυξάνεται, χάρη σε δίκτυα όπως η Electrify America, οι φορτιστές μπορεί να είναι δύσκολο να βρεθούν σε αστικά κέντρα ή στα περίχωρα των πόλεων.

    Οι καταλληλότερες θέσεις για την κάλυψη των αναγκών φόρτισης των οδηγών μπορεί μερικές φορές να είναι υπερβολικά δαπανηρές για να λειτουργούν λόγω της εγκατάστασης και του κόστους ενέργειας ή πολύ μακριά από την διαθέσιμη ισχύ για να είναι αξιόπιστες. Τόσο οι εγκατεστημένες όσο και οι νεοσύστατες εταιρείες αντιμετωπίζουν αυτό το αίνιγμα με την ανάπτυξη παραλλαγών στις λύσεις φόρτισης για κινητά για την αντιμετώπιση συγκεκριμένων αναγκών. Υπάρχει μια σειρά από νέα προϊόντα που αποσκοπούν στην αύξηση της ευελιξίας της φόρτισης των ΗΕ, απλοποιώντας την εγκατάσταση και φέρνοντας φορτιστές πιο κοντά στα οχήματα.

    mobile ev 8

    Για να τους φορείς εκμετάλλευσης δικτύων φόρτισης, ο καθορισμός των νέων καλύτερων θέσεων για την ικανοποίηση του διευρυνόμενου στόλου των Η.Π.Α. ήταν πρόκληση, λόγω της ανάγκης να γνωρίζουμε πού βρίσκονται τα οχήματα και πού οδηγούνται συχνότερα. Ωστόσο, τα απαραίτητα δεδομένα για την απάντηση αυτών των ερωτήσεων δεν είναι οι ελεύθερες διαθέσιμες, γεγονός που καθιστά δυνατή την εύρεση των σταθμών φόρτισης ως μια ελκυστική επιλογή ειδικά εάν αυτοί οι σταθμοί υπο-χρησιμοποιούνται.

    mobile ev 2
     
    Ο developer της EVG για τις υποδομές φόρτισης με έδρα το Λος Άντζελες βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της ταχείας φόρτισης DC από την ίδρυσή της το 2010. Τον Σεπτέμβριο του 2018 η εταιρεία παρουσίασε τις μονάδες EVG FastStart, οι οποίες μπορούν να περιλαμβάνουν συνδυασμό συνδέσεων γρήγορης φόρτισης επιπέδου (Level) 2 και DC.

    Η εγκατάσταση σταθμών φόρτισης, ειδικά εκείνων με υψηλότερα επίπεδα ισχύος, μπορεί να διαρκέσει μήνες έως ένα έτος ή περισσότερο, λόγω των απαιτήσεων αδειοδότησης και των αναβαθμίσεων χωρητικότητας που πρέπει να διαπραγματευτούν με τις Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας. Σύμφωνα με τον Ivo Steklac, ο CTO στο EVgo, οι μονάδες FastStart είναι προκατασκευασμένες και μπορούν να μειώσουν το χρόνο εγκατάστασης σε λίγες μόνο ημέρες, καθώς συνδέονται με μίαβάση που απαλλάσσει από την ανάγκη να ριχθεί ένα συγκεκριμένο μπέτινο θεμέλιο. Η φορητότητα των μονάδων είναι ευεργετική για τους πελάτες που ενδέχεται να έχουν βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στις τοποθεσίες και όπου μπορεί να ληφθεί πρόσθετη αξία μετακινώντας τους φορτιστές σε άλλη θέση, σύμφωνα με την Steklac.

    mobile ev 9
     
    Η FreeWire Technologies επικεντρώνεται στη φορητότητα των φορτιστών EV με τα προϊόντα Mobi EV Charger, να εδράζονται πάνω σε τροχούς για εύκολη μετεγκατάσταση. Η εταιρεία, η οποία εδρεύει στο San Leandro της Καλιφόρνια, διαθέτει φορτιστές που παρέχουν ενέργεια σε 300 Volkswagen EVs στο Λονδίνο, σε συνεργασία με την τοπική εταιρία Centrica και τον κοινό μεταφορέα Zipcar. Οι φορητοί  φορτιστές συνεχούς ρεύματος DC της FreeWire μπορούν να παραδώσουν ισχύ έως και 120 kW και η εταιρεία προσφέρει επίσης φόρτιση επιπέδου 2. Σύμφωνα με τον Arcady Sosinov, Διευθύνοντα Σύμβουλο της FreeWire, εάν χρειαστεί να φορτιστούν περισσότερα από 20 οχήματα ημερησίως, η υπηρεσία της FreeWire είναι λιγότερο δαπανηρή από μια σταθερή λύση, ακόμα και όταν υπολογίζεται το πρόσθετο κόστος εργασίας για τη μετακίνηση των φορτιστών.

    Ο φορτιστής Mobi EV διαθέτει αποθηκευτικό χώρο μπαταρίας, ώστε να αντλεί ενέργεια με ρυθμό 20 kW ή λιγότερο, πράγμα που επιτρέπει στους χειριστές σταθμών να αποφεύγουν να επιβαρύνονται με χρέωση της ζήτησης χρημάτων, γεγονός που μπορεί να προσθέσει χιλιάδες δολάρια το μήνα σε ενεργειακό κόστος.

    mobile ev 4

    Εκτός από τη συνεργασία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες και τους στόλους, η FreeWire συνεργάζεται με επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, όπως το Sucramento Municipal Utility District (SMUD), το οποίο εκμισθώνει τους φορτιστές FreeWire σε πελάτες στόλων. “Οι επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας εξετάζουν (κινητή φόρτιση) ως λύση μη-καλωδίων”, δήλωσε ο Σοσινόφ. Πρόσθεσε ότι οι πολλαπλών μονάδων κατοικίες μπορούν επίσης να επωφεληθούν από την κινητή φόρτιση, εξαιτίας των προκλήσεων της πρόσβασης σε σημεία στάθμευσης κοντά στην ισχύ και τις δυσκολίες διαπραγμάτευσης με τις ενώσεις ιδιοκτητών κατοικιών που δεν επιθυμούν να παρέχουν προνομιακή μεταχείριση σε συγκεκριμένους ενοικιαστές. Η FreeWire έλαβε χρηματοδότηση από την BP Ventures και το Χρηματοδοτικό Ταμείο της Volvo Tech.

    mobile ev 5

    Οι διοργανωτές εκδηλώσεων σε απομακρυσμένες τοποθεσίες που πρέπει να φιλοξενήσουν βραχυπρόθεσμα τα EVs  απαιτούν φορητές λύσεις που μπορούν να μεταφερθούν σε φορτηγά και να απομακρυνθούν την ίδια μέρα. Μια εταιρεία που αντιμετωπίζει αυτή την ανάγκη είναι η EV Safe Charge, η οποία εδρεύει στο Λος Άντζελες. Οι σταθμοί κινητής φόρτισης της εταιρείας EV Charge Mobile μπορούν να παραδώσουν έως και 50 kW ισχύ DC και δεν είναι συνδεδεμένοι στο δίκτυο. Ο διευθύνων σύμβουλος και ο ιδρυτής Caradoc Ehrenhalt λέει ότι η εταιρεία χρησιμοποιεί γεννήτριες ντίζελ για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος επειδή “λύσεις με βάση μπαταρίες εκφορτίζονται πολύ γρήγορα” και έχουν ανεπαρκή χωρητικότητα για τους όγκους ενέργειας που χρειάζονται οι πελάτες της EV Safe Charge. Για να καταστήσει πιο βιώσιμη τη χρήση των προϊόντων της, η Ehrenhalt ισχυρίζεται ότι η EV Safe Charge αντισταθμίζει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου με φύτευση δέντρων.

    mobile ev 3

    Η EV Safe Charge μισθώνει εξοπλισμό για βραχυπρόθεσμα events, συμπεριλαμβανομένων των φεστιβάλ, των αθλητικών εκδηλώσεων και των εκδηλώσεων λανσαρίσματος EV που διαρκούν μόνο λίγες μέρες. Η εταιρεία έβαλε για πρώτη φορά την τεχνολογία της στον τομέα αυτό, όταν παρείχε σταθμούς φόρτισης στην Jaguar, η οποία χρειάστηκε ισχύ για να υποστηρίξει τα γεγονότα οδήγησης ride-and-drive για να προωθήσει το λανσάρισμα του ηλεκτρικού SUV της I-PACE.

    mobile ev 6

    Η υιοθέτηση μιας πιο απλοϊκής και τοπικής προσέγγισης είναι η Chargery με έδρα το Βερολίνο, η οποία επικεντρώνεται στα οχήματα που διασκορπίζονται σε πόλεις όπου η διαθέσιμη φόρτιση είναι ανεπαρκής ή υπερβολικά ανύπαρκτη. Η εκκίνηση χρησιμοποιεί ποδήλατα για τη ρυμούλκηση ενός μικρού ρυμουλκούμενου που περιέχει μια μπαταρία 24 kWh για την παράδοση φόρτισης σε οχήματα που σταθμεύουν σε αστικές περιοχές. Η παροχή ισχύος περιορίζεται στα 3,7 kW και η εταιρεία ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιεί ανανεώσιμη ενέργεια 100% για να φορτίσει τις μπαταρίες. Η Chargery καταχωρεί ως πελάτες της απο τις εταιρείες BMW, Daimler και Skoda και έχει λάβει επένδυση από την εταιρεία υπηρεσιών κινητικότητας Sixt.
     
    Πριν από αυτές τις προσπάθειες για να καταστεί η φόρτιση ευκολότερη στην ανάπτυξη και απαλλααγμένη από τις συνδέσεις στο δίκτυο είναι οι ηλιακοί φορτιστές EV, οι οποίοι έκαναν το ντεμπούτο σχεδόν πριν από μια δεκαετία. Η Envision Solar, του Σαν Ντιέγκο, παράγει εξοπλισμό φόρτισης που συνδυάζει την ηλιακή ενέργεια με την αποθήκευση της μπαταρίας για να επιτρέψει στα οχήματα να συνδεθούν χωρίς να απαιτείται σύνδεση στο δίκτυο. Αυτοί οι φορητοί σταθμοί, όπως το EV ARC της Envision, μπορούν να παρέχουν προσωρινά ή μόνιμα ισχύ με χαμηλότερο κόστος σε τοποθεσίες μακριά από την εξουσία, ανακουφίζοντας την ανάγκη για δαπανηρές εκσκαφές ή αναβαθμίσεις χωρητικότητας.

    Όταν οι σταθμοί φόρτισης EV ξεκίνησαν για πρώτη φορά, πολλοί τους θεωρούσαν ως προορισμούς για ανεφοδιασμό που θα άξιζε το ταξίδι. Ωστόσο, οι ιδιοκτήτες EV θέλουν να φορτίζουν όπου κι αν πηγαίνουν κανονικά, η οποία είναι συχνά σε πολυσύχναστες περιοχές όπου η στάθμευση είναι προκλητική ή μακριά από πηγές ενέργειας. Μπορεί να μην είναι όλες οι παραπάνω προσεγγίσεις για τη κινητή φόρτιση  να δημιουργήσουν μια επιτυχημένη θέση, αλλά σημειώνουν πολύτιμη πρόοδο προς την κατεύθυνση του στόχου να φέρει την ευκολία στο αυξανόμενο ακροατήριο EV.

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα