Ηλεκτρικός φορητός άξονας AVE 130 από την Γερμανική ZF [video]

Ο ηλεκτρικός άξονας ZF AVE 130 της ZF συμβάλλει στην προώθηση της ηλεκτρικής κινητικότητας στα αστικά λεωφορεία με δάπεδο χαμηλής πρόσβασης.

Με βάση την ηλεκτρική μονάδα μετάδοσης κίνησης μονού τροχού, η λειτουργία του λεωφορείου είναι εξαιρετικά οικονομική και φιλική προς το περιβάλλον.

zf AVE 130 1

Αθόρυβη και καθαρή ενέργεια

Οι ηλεκτροκινητήρες που είναι εγκατεστημένοι κοντά στον αντίστοιχο γρανάζι εισόδου του AVE 130 παράγουν 2 x 125 κιλοβάτ και παράγουν μέγιστη ροπή 2 x 485 νιουτόμετρα. Αυτός είναι ο λόγος που συνήθως μόνο ένας ηλεκτρικός κινητήριος άξονας είναι επαρκής ακόμη και για τα αρθρωτά λεωφορεία για να χειριστεί ικανοποιητικά όλες τις πρακτικές απαιτήσεις και ταυτόχρονα, σε καθαρά ηλεκτρική λειτουργία, με μηδενικές τοπικές εκπομπές.

Επιπλέον, για τον άξονα, δεν έχει σημασία τι χρησιμοποιείται ως άμεση πηγή ενέργειας: Σε συνδυασμό με ένα συσσωρευτή ενέργειας ή μια κυψέλη καυσίμου, λειτουργεί τόσο καλά όσο και στα λεωφορεία  που κινούνται σε λεωφορειολωρίδες με μια εναέρια γραμμή λειτουργίας. Εναλλακτικά, είναι δυνατές οι πιο ποικίλες υβριδικές εφαρμογές - όπως εκείνες στις οποίες ο άξονας υποστηρίζει μια πετρελαιοκινητήρα που μειώνει σημαντικά την απαίτηση καυσίμου και συνεπώς και τις εκπομπές CO2.

Επιπρόσθετα κέρδη απόδοσης προκύπτουν από τη στιγμή που η ZF θα προσφέρει για άλλη μια φορά πιο αποφασιστικά στοιχεία του συστήματος για το AVE 130 από μία μόνο πηγή. Για παράδειγμα, αυτό περιλαμβάνει μια εσωτερική ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου που αναπτύσσεται εσωτερικά στην εταιρεία, η οποία διαχειρίζεται άριστα την πολύπλοκη αλληλεπίδραση μεταξύ των ηλεκτρικών εξαρτημάτων. Οι OEMs έχουν επίσης τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν (inverter) μετατροπέα για την περαιτέρω βελτίωση του συνολικού συστήματος.

Το AVE 130 με τα πολλά άλλα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες του στα μέσα μαζικής μεταφοράς συνεχίζει να κάνει εντύπωση. Τα καθαρά ηλεκτρικά λεωφορεία επιταχύνουν αθόρυβα χωρίς να τρέμουν καθόλου. επίσης χάρη στους ηλεκτρικούς κινητήρες και τη σταθερή σχέση μετάδοσης, οι αλλαγές ταχυτήτων δεν είναι πλέον απαραίτητες.

Δείτε το σχετικό Video

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter

 

Newsletter

Έγγραφή στο ΝewsLetter