More

    6 προβλήματα με ηλεκτρικά αυτοκίνητα για τα οποία κανείς δεν μιλάει

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    1. Παραγωγή σε πολλές ηπείρους – περίπλοκες απαιτήσεις αποστολής

    Τα περισσότερα συμβατικά αυτοκίνητα τείνουν να κατασκευάζονται με ανταλλακτικά που προέρχονται κοντά στα εργοστάσια που τα κατασκευάζουν. Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες άνοιξαν εγκαταστάσεις σε άλλες ηπείρους για να καλύψουν τις ανάγκες των διαφόρων αγορών με χαμηλότερο κόστος.

    6provlimta ilektrikwn 1

    Όταν τα πρώτα υβριδικά αυτοκίνητα ήρθαν στην αγορά, επικρίθηκαν για τη χρήση μπαταριών Ni-Mh. Αυτά χρησιμοποιούσαν μέταλλα που προέρχονταν από ορυχεία που βρίσκονταν σε απομονωμένες περιοχές του κόσμου και τα σπάνια στοιχεία έπρεπε να μεταφερθούν σε ολόκληρο τον κόσμο για να μετατραπούν σε μπαταρίες και στη συνέχεια θα τα έστελναν και πάλι στο εργοστάσιο που δημιούργησε υβριδικά αυτοκίνητα.

    Τα πράγματα δεν έχουν αλλάξει δραματικά για τα ηλεκτρικά οχήματα, εκτός από το γεγονός ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να κατασκευάζουν μπαταρίες εσωτερικά. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι η εφοδιαστική αλυσίδα δεν οδηγεί πίσω σε μια χώρα μακριά από το εργοστάσιο και ότι τα ακριβά μέταλλα πρέπει να μεταφέρονται σε μεγάλες αποστάσεις για την κατασκευή μπαταριών.

    2. Λίθιο και άλλα σπάνια μέταλλα – Από που προέρχονται και με ποιο κόστος;

    Αρχικά, τα υβριδικά χρησιμοποιούσαν μπαταρίες Ni-Mh, αλλά τα ανταγωνιστικά ηλεκτρικά οχήματα βασίζονται στην τεχνολογία Li-Ion. Το ακριβό μέρος ονομάζεται λίθιο και γίνεται όλο και πιο ακριβό αυτές τις μέρες. Από πού προέρχεται;

    6provlimta ilektrikwn 2

    Σύμφωνα με την Αμερικανική Γεωλογική Έρευνα του 2015, η Αυστραλία είναι ο μεγαλύτερος προμηθευτής λιθίου στον κόσμο. Ακολουθεί η Χιλή, η Αργεντινή, η Κίνα και η Ζιμπάμπουε στην πρώτη πεντάδα.
    Όπως και το πετρέλαιο, το λίθιο είναι ένας πεπερασμένος πόρος και καθίσταται όλο και πιο ακριβός λόγω των απαιτήσεων των αυτοκινητοβιομηχανιών.

    3. Ανακύκλωση μπαταριών – είναι όλοι έτοιμοι για αυτό;

    Το πρώτο Prius είναι σχεδόν 20 ετών. Οι μπαταρίες του σίγουρα δεν ήταν σε λειτουργία για τόσο πολύ και πρέπει να έχουν αντικατασταθεί. λαμβάνοντας υπόψη τις εγγυήσεις 7-10 χρόνια ακόμη και σήμερα στα ηλεκτρικά οχήματα.

    6provlimta ilektrikwn 3

    Εάν εκπληρωθούν οι προβλέψεις που ανακοίνωσαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, θα έχουμε πολλές μπαταρίες ιόντων λιθίου για ανακύκλωση το 2045.

    Ενώ οι μπαταρίες ιόντων λιθίου μπορούν να ανακυκλωθούν, και έτσι μπορούν να Ni-Mh, δεν υπάρχει μια τεράστια αγορά για εκείνους που ανακυκλώνουν μπαταρίες λιθίου. Λίγες εταιρείες υπάρχουν στον τομέα, αλλά δεν υπάρχει κανείς που να βγήκε έξω και είπε: “hey, θα φροντίσουμε τις μπαταρίες αυτές, είμαστε καλοί γι ‘αυτό”.

    4. Αντίο στις εύκολες επισκευές και στα ξεκινήματα με βοηθητική μπαταρία   

    6provlimta ilektrikwn 4

    Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν θα φέρουν καμία εύκολη λύση για τους ιδιοκτήτες τους. Εκτός από ένα σκασμένο ελαστικό ή μια καμένη λάμπα, οι ημέρες DIY σας έχουν τελειώσει με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

    5. Χωρίς οδηγικές περιπέτειες σε απομακρυσμένες περιοχές για το καθένα σας

    Θυμάστε το τρόπαιο Camel Trophy της Land Rover;

    6provlimta ilektrikwn 5

    Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα στερήσουν αλλά δεν θα φέρουν τον πλήρη θάνατο του συμβατικού οχήματος.  Όχι τουλάχιστον σε απομακρυσμένες περιοχές και πιθανόν όχι σε μέρη όπου το κλίμα είναι εχθρικό.

    6. Ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια και υδρογόνο, παρακαλώ;   

    Δεν υπάρχουν εκπομπές από τις δύο κατηγορίες οχημάτων, αλλά η ηλεκτρική ενέργεια προέρχεται συνήθως από μη ανανεώσιμες πηγές. Σκέφτεστε τώρα!

    6provlimta ilektrikwn 6

    Το υδρογόνο είναι ο καλύτερος τρόπος να πάμε μπροστά, σωστά; Λοιπόν, όχι ακριβώς, επειδή η παραγωγή μεγάλης κλίμακας υδρογόνου εξάγει αέριο υδρογόνο από το μεθάνιο και παράγει διοξείδιο και μονοξείδιο του άνθρακα.

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα