More

    Audi e-tron quattro – Tο πρώτο πραγματικό premium ηλεκτρικό SUV

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Το e-tron quattro SUV της Audi θα μπορούσε να είναι το πρώτο σε μια σειρά premium ηλεκτρικών οχημάτων που θα έρθει στην αγορά τον επόμενο χρόνο. Οι Porsche, Mercedes-Benz, Jaguar, και άλλοι premium κατασκευαστές αυτοκινήτων σχεδιάζουν το λανσάρισμα ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το τέλος της δεκαετίας, όμως η Audi είναι φαινομενικά μπροστά από όλους με την κυκλοφορία να είναι προγραμματισμένη για το 2018.

    audi quattro1

    Βέβαια, η Tesla είναι ήδη καθιερωμένη στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων με το Model S, ένα μεγάλο σεντάν, και το Model X, ένα premium SUV.

    Μιλώντας για το e-tron quattro, ο Επικεφαλής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Audi, Dietmar Voggenreiter, αποφάσισε να αγνοήσει το Model X και ισχυρίστηκε ότι με το e-tron quattro, η Audi θα είναι «ο πρώτος πραγματικός premium κατασκευαστής που λανσάρει ένα premium ηλεκτρικό SUV».

    audi quattro2

    Αυτό δείχνει ότι η Audi δεν αναγνωρίζει την Tesla ως «πραγματικό premium κατασκευαστή» ή το Model X ως ένα «premium ηλεκτρικό SUV».

    Δυσκολευόμαστε να αντιληφθούμε τους λόγους για τους οποίους το Model X δεν ταιριάζει στην κατηγορία καθώς ήδη ανταγωνίζεται τα Audi Q5 και Q7 SUVs, και το e-tron quattro αναμένεται να βρίσκεται κάπου μεταξύ των δύο στη σειρά των μοντέλων της Audi. Αν και ο Voggenreiter έχει πλέον επιβεβαιώσει ότι το ηλεκτρικό SUV της εταιρείας δεν θα ονομαστεί Q6, όπως είχε φημολογηθεί για λίγο καιρό, και ότι αποτελεί ένα εντελώς ξεχωριστό πρόγραμμα. Πρόσθεσε ότι «δεν είναι ένα τετράθυρο coupe SUV. Είναι ένα σπορ SUV».

    audi quattro3

    Καθώς το αυτοκίνητο απέχει λιγότερο από ένα χρόνο από την παραγωγή, επιβεβαίωσε ότι το πρωτότυπο όχημα που αποκαλύφθηκε το 2015 «είναι αρκετά κοντά στο αυτοκίνητο παραγωγής».

    Δηλώνουν «εμβέλεια 310 μίλια» από μια συστοιχία μπαταριών 90 kWh η οποία έχει αναφερθεί ότι θα αποτελεί το κύριο χαρακτηριστικό της μονάδας ισχύος του e-tron quattro, η Audi όμως συνήθως χρησιμοποιεί τις μετρήσεις NEDC για την εμβέλεια των ηλεκτρικών οχημάτων. Έτσι, σε πραγματικές συνθήκες η εμβέλεια θα είναι κάπου κοντά στα 275 μίλια.

    Έχει ενδιαφέρον το γεγονός ότι τώρα, ο Voggenreiter λέει πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα κατασκευαστεί στο ίδιο δάπεδο με το Porsche Mission E, που έχει ήδη μετονομαστεί σε Taycan να προχωράει προς παραγωγή. Ελπίζουμε αυτό να σημαίνει πως θα διαθέτει την ίδια δυνατότητα φόρτισης 350 kW που υπόσχεται το Mission E.

    audi quattro4

    audi quattro5

    Οι σταθμοί ταχείας φόρτισης με υποδομή 350 kW εγκαθίστανται σε ένα νέο δίκτυο στην Ευρώπη και έχουν ανακοινωθεί και μερικοί σταθμοί στις ΗΠΑ. Ο όμιλος Volkswagen, Audi και Porsche πρέπει να ξοδέψει 2 δις δολάρια σε υποδομές φόρτισης στις ΗΠΑ ως μέρος του διακανονισμού για το σκάνδαλο Dieselgate. Με την επικείμενη άφιξη του Audi e-tron quattro τον επόμενο χρόνο, η εταιρεία θα μπορούσε να παροτρυνθεί για την εγκατάσταση περισσότερων σταθμών ταχείας φόρτισης για να υποστηρίξει το αυτοκίνητο εάν είναι εξοπλισμένοι με την επόμενης γενιάς τεχνολογία των 350 kW. Πάντως και οι σταθμοί φόρτισης είναι έτοιμοι. Τους είδαμε στην έκθεση e-move 360 στο Μόναχο. Δείτε το σχετικό άρθρο στο ένθετο. 

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα