Αξιοπιστία και Ασφάλεια Yaris hybrid [video]

Το Toyota Yaris είναι ένα εύκολο και απροβλημάτιστο αυτοκίνητο που θα οδηγήσετε παρά ένα που θα σας χαρίσει ένα χαμόγελο στο πρόσωπο σας - αλλά αυτό ακριβώς που θέλουν τα εκατομμύρια των οδηγών σε ένα supermini.

Τα χειριστήρια είναι ελαφριά και το αυτοκίνητο είναι καλά χειρίσιμο και δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι το υβριδικό είναι κάτι άλλο από ένα συμβατικό βενζινοκίνητο αυτοκίνητο μόλις φτάσετε στην ταχύτητα πορείας. Σε ελικοειδείς δρόμους, το επιπλέον βάρος της μπαταρίας και του ηλεκτροκινητήρα δεν αλλάζει πραγματικά την αίσθηση του Yaris, καθώς το στρίψιμο του δεν είναι το πιο απότομο σε πρώτη ανάγνωση.

hybrid yaris axiopistia1

Το Yaris Hybrid είναι εύκολο στην οδήγηση, αλλά δεν είναι ότι πιο ευχάριστο.

Η υπερστροφία του κινητήρα χωρίς ανάλογη ανταπόκριση της ταχύτητας στους τροχούς είναι το μόνο αρνητικό αν και φαίνεται αν έχει λυθεί στα νεότερα υβριδικά συστήματα μερ την προσθήκη ενός γραναζιού που εμπλέκεται ακριβώς στις χαμηλές ταχύτητες. 

Όπως συμβαίνει και με άλλες εκδόσεις, το Yaris Hybrid θα κλίνει στις γωνίες αν το πιέσετε σκληρά, αλλά αυτό δεν είναι ιδιαίτερα απολαυστικό.

Υβριδικός κινητήρας Toyota Yaris

hybrid yaris axiopistia2

Είναι κατανοητό ότι το Yaris Hybrid έχει ρυθμιστεί για βέλτιστη οικονομία καυσίμου, αλλά η ταχύτητα 0-100 km/h σε 11,8 δευτερόλεπτα δεν είναι ιδιαιτέρως σπάνια για έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων ενισχυμένο με ηλεκτρικό μοτέρ.

Το γεγονός ότι το υβριδικό Yaris μπορεί να ταξιδέψει μέχρι τα 2 χλμ. από την ισχύ της μπαταρίας και μόνο εξηγεί την εντυπωσιακή αστική οικονομία καυσίμου.

Επιπλέον, ο βενζινοκινητήρας δεν χρειάζεται να έρθει σε λειτουργία μέχρι να φθάσει σε 50 km/h (30 mph), αν και συνήθως ξεκινάει πολύ πιο χαμηλά από αυτή την ταχύτητα. Ένα έξυπνο χαρακτηριστικό είναι η αναγεννητική πέδηση, η οποία ανακτά και μετατρέπει την ενέργεια από την επιβράδυνση σε ηλεκτρική ενέργεια για να την αποθηκεύσει στην μπαταρία.

Σημειώστε ότι το Yaris Hybrid διαθέτει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT, το οποίο είναι ομαλό και αθόρυβο σε χαμηλές ταχύτητες, αλλά αναγκάζει τον κινητήρα να διατηρήσει υψηλότερες στροφές από ό, τι θα περίμενε κανείς για την ταχύτητα του δρόμου που ταξιδεύετε. Αυτό μπορεί να προκαλέσει πιο θορυβώδη οδήγηση δεν θα προκαλέσει όμως βλάβες των γνωστών κιβωτίων ταχυτήτων.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: βενζινοκινητήρας 1,497cc 16-βαλβίδων DOHC, με απόδοση ισχύος 74 bhp @ 4.800 rpm και ροπή 111 Nm, σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ 45 Kw με ροπή στρέψης 169 Nm
  • Επιτάχυνση: 0-100 km/h: 11,8 sec
  • Επίσημη κατανάλωση:  L / 100 χιλιόμετρα (mpg): 3,5 (80,7)
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ: (φορολογία αυτοκινήτων): 79 g / km (170 ευρώ) - (πολυτελής έκδοση 85 g / km με φόρο 180 ευρώ)

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter

 

Newsletter

Έγγραφή στο ΝewsLetter