Η BMW ξεκινά τις οδικές δοκιμές των πρωτοτύπων i Hydrogen Next

Η BMW ανακοίνωσε ότι οχήματα σχεδόν στάνταρ εξοπλισμένα με κινητήρα κυψελών καυσίμου υδρογόνου της εταιρείας έχουν ξεκινήσει δοκιμές σε δημόσιους δρόμους στην Ευρώπη.

Τα πρωτότυπα BMW i Hydrogen Next που δοκιμάζονται θα επαληθεύσουν πόσο καλά λειτουργεί το σύστημα μετάδοσης κίνησης με υδρογόνο, η τεχνολογία μετάδοσης κίνησης και τα ηλεκτρονικά συστήματα οχημάτων σε σενάρια πραγματικού κόσμου. Η Γερμανική OEM εταιρεία ελπίζει ότι το πρόγραμμα δοκιμών θα επιτρέψει σε ένα μοντέλο BMW μικρής σειράς, βασισμένο στην BMW X5, να παρουσιάζεται με τη βιώσιμη μορφή προώθησης προς τα τέλη του 2022.

«Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου μπορεί να είναι μια ελκυστική επιλογή για βιώσιμους κινητήρες - ειδικά σε μεγαλύτερες κατηγορίες οχημάτων», σχολίασε ο Frank Weber, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της BMW που είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη. "Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι οδικές δοκιμές οχημάτων με σύστημα μετάδοσης κίνησης υδρογόνου είναι ένα σημαντικό ορόσημο στις προσπάθειές μας για έρευνα και ανάπτυξη."

Στο επίκεντρο του προγράμματος δοκιμής BMW i Hydrogen Next είναι η τελειοποίηση του λογισμικού που ελέγχει όλες τις λειτουργίες οδήγησης και λειτουργίας του οχήματος, με το σύστημα κυψελών καυσίμου, δεξαμενές υδρογόνου, μπαταρία buffer απόδοσης και κεντρική μονάδα ελέγχου οχήματος που έχουν υποστεί εκατοντάδες προηγούμενες, μεμονωμένες δοκιμές σε πάγκους δοκιμών.

Μετά τις λειτουργικές δοκιμές, η BMW εξετάζει τώρα προσεκτικά την απόδοση του οχήματος και του συστήματος μετάδοσης κίνησης στον ανοιχτό δρόμο. Σχεδιασμένο για να είναι ένα έντονο πρόγραμμα δοκιμών, τα οχήματα θα καλύπτουν χιλιάδες χιλιόμετρα σε δημόσιους δρόμους σε διαφορετικά κλίματα, με οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας για να επικυρώσουν την αποτελεσματικότητα, την ασφάλεια, την ευκολία και την αξιοπιστία των εξαρτημάτων του πρωτοτύπου. Θα δοκιμαστούν επίσης τα χαρακτηριστικά οδήγησης που αναμένονται από τα μοντέλα BMW.

Το σύστημα κίνησης που διαθέτει η BMW i Hydrogen Next συνδυάζει την τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου με το σύστημα BMW eDrive 5ης γενιάς της εταιρείας. Η ενέργεια παράγεται στην κυψέλη καυσίμου του οχήματος μετά από χημική αντίδραση μεταξύ του υδρογόνου που μεταφέρεται επί του οχήματος και του οξυγόνου από τον αέρα. Ένας ηλεκτρικός μετατροπέας που βρίσκεται κάτω από την κυψέλη καυσίμου στη συνέχεια ρυθμίζει την τάση ώστε να ταιριάζει με τον ηλεκτρικό κινητήρα, συνεπώς εξάγει 125kW για να παρέχει στο όχημα μια καθαρή πηγή πρόωσης.

bmw change

BMW begins on-road testing of i Hydrogen Next prototypes | Automotive Testing Technology International

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info[at]futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored YouTube redr linkedin