Στο λεξικό e-Mobility, περιλαμβάνονται κοινοί και σημαντικοί όροι σχετικά με την ηλεκτρική κινητικότητα. Σήμερα θα εξηγήσουμε τον όρο: well-to-wheel.
Σε αντίθεση με τους όρους tank-to-wheel / well-to-wheel (Απο την δεξαμενή στο τροχό / Από την πηγή στον τροχό), λαμβάνουν επίσης υπόψη τη διαδικασία παραγωγής ενέργειας κατά τον προσδιορισμό των περιβαλλοντικών επιπτώσεων ενός οχήματος. Η ηλεκτρική ενέργεια για ένα BEV πρέπει να παραχθεί, το καύσιμο για ένα κινητήρα ΜΕΚ πρέπει να εξαχθεί, να υποβληθεί σε επεξεργασία και να μεταφερθεί πριν από το καθένα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την τροφοδοσία του αυτοκινήτου. Αυτές οι διαδικασίες καταναλώνουν ενέργεια και παράγουν διοξείδιο του άνθρακα, επηρεάζοντας τις συνολικές εκπομπές και την απόδοση του αυτοκινήτου. Από την προοπτική του well-to-wheel από τοην πηγή στο τροχό, η απόδοση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι περίπου 35% – το οποίο εξακολουθεί να είναι σχεδόν διπλάσιο από ένα όχημα με κινητήρα ΜΕΚ.