More

    Τα λεωφορεία γίνονται ηλεκτρικά και στη Βιέννη από το επόμενο έτος

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Στην Αυστρία, η Wiener Linien, πάροχος αστικών συγκοινωνιών, θα προκηρύξει διαγωνισμό για 62 ηλεκτρικά λεωφορεία που θα κινούνται με μπαταρίες και 10 λεωφορεία με ενεργειακά στοιχεία υδρογόνου το επόμενο έτος. Τα πρώτα οχήματα που περιλαμβάνονται στον διαγωνισμό θα τεθούν σε υπηρεσία το 2023. Το 2027 το αργότερο, συνολικά 82 λεωφορεία της εταιρία πρέπει να διαθέτουν εναλλακτικά συστήματα κίνησης.

    Επί του παρόντος, η Wiener Linien δοκιμάζει ένα Mercedes eCitaro στην υπηρεσία μεταφοράς επιβατών στη διαδρομή της γραμμής 57Α τις καθημερινές – η υπηρεσία αυτή είναι δωρεάν για τους επιβάτες της. Ένα τέτοιο όχημα βρισκόταν ήδη στο δρόμο στη Βιέννη για δοκιμές από το 2019. «Μέσα σε ένα χρόνο, αναμένονται τεράστια βήματα ανάπτυξης για την ηλεκτροκίνηση. Γι ‘αυτό η Wiener Linien αποφάσισε να δοκιμάσει ξανά το λεωφορείο », δήλωσε ο Günter Steinbauer, Διευθύνων Σύμβουλος της Wiener Linien. «Μόνο εάν μπορούμε να ρίξουμε μια προσεκτική ματιά στο προσαρμοσμένο όχημα κατά τη λειτουργία δοκιμών με επιβάτες, θα ξέρουμε αν πληροί τα υψηλά πρότυπα μας».

    Η Daimler Buses παράγει το eCitaro στο εργοστάσιο της Evobus στο Mannheim της Γερμανίας. Από την προηγούμενη δοκιμή, η EvoBus ισχυρίζεται ότι έχει μειώσει την κατανάλωση ενέργειας του συστήματος κίνησης, αλλά έχει επίσης επιτύχει μεγαλύτερη αυτονομία μέσω ενός προσαρμοσμένου ελέγχου του συστήματος κλιματισμού και θέρμανσης. Η Mercedes-Benz υπόσχεται αυτονομία τουλάχιστον 150 χιλιομέτρων χωρίς ενδιάμεση φόρτιση ακόμη και το καλοκαίρι.

    vienna2

    Η Wiener Linien ως προς τη φόρτιση, προς το παρόν, χρησιμοποιεί τις διατάξεις φόρτισης που είναι εγκατεστημένες στα αμαξοστάσια της. Στα νότια της Βιέννης, δημιουργείται ένα κέντρο επάρκειας για ηλεκτρικά λεωφορεία και στο Siebenhirten ένα αμαξοστάσιο για τα ηλεκτρικά λεωφορεία. Αργότερα, ωστόσο, θα είναι δυνατή και η φόρτιση κατά τη λειτουργία των λεωφορείων με παντογράφους.

    Το πρώτο λεωφορείο δοκιμών με υδρογόνο αναμένεται επίσης να ξεκινήσει να λειτουργεί από τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους. Όμως, η Wiener Linien δεν έχει ονομάσει το μοντέλο που θα χρησιμοποιηθεί. Οι δοκιμές αυτές θα έχουν ως βάση το αμαξοστάσιο της εταιρίας στο Leopoldau στα βόρεια της Βιέννης, όπου θα κατασκευαστεί επίσης ένας σταθμός πλήρωσης υδρογόνου.

    Τέλος, εκτός από αυτά τα προγραμματισμένα για δοκιμές λεωφορεία των 12 μέτρων, η Wiener Linien χρησιμοποιεί πλήρως ηλεκτρικά μίνι λεωφορεία οκτώ μέτρων στις γραμμές 2A και 3A της πόλης από το 2013.

    Του Αργύρη Κοτσιλιέρη

    Πηγή: https://www.wienerlinien.at/

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα