Volvo Penta: Μαζική παραγωγή Συστημάτων για το Ηλεκτρικό Πυροσβεστικό της Rosenbauer [Video]

Η Volvo Penta ξεκίνησε την παραγωγή ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης για τη μαζική παραγωγή του ηλεκτρικού πυροσβεστικού οχήματος της Rosenbauer. Τα συστήματα αυτά περιλαμβάνουν ηλεκτρικούς κινητήρες και μια μονάδα ενεργητικής ψύξης (ACU) που λειτουργούν με τάση 600 volt..

Δύο ηλεκτροκινητήρες παρέχουν ισχύ 350 kW για το ηλεκτρικό πυροσβεστικό όχημα, ενώ η ηλεκτρική ενέργεια προέρχεται από μια μπαταρία υψηλής τάσης χωρητικότητας 100 kWh ή από μια πετρελαιοκίνητη μονάδα επέκτασης αυτονομίας από την BMW – έναν εξακύλινδρο, εν σειρά κινητήρα τριών λίτρων. Σύμφωνα με την Rosenbauer, αυτή η μονάδα σκοπό έχει να επιτρέψει τη «συνεχή λειτουργία του οχήματος σε καταστάσεις οδήγησης και λειτουργίας».

Η σουηδική εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα προμηθεύει τη Rosenbauer με τέσσερις ηλεκτρικές μηχανές ανά όχημα. Συγκεκριμένα, δύο για την κίνηση του οχήματος, μία ως γεννήτρια για τη μονάδα επέκτασης αυτονομίας και μία για την ηλεκτρική κίνηση του πυροσβεστικού εξοπλισμού, π.χ. για την αντλία του αφρού κατάσβεσης.

Σύμφωνα με την Volvo Penta η παράλληλη λειτουργία των τεσσάρων ηλεκτρικών μηχανών αποτελεί μια πρόκληση, και γι 'αυτό τον λόγο οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν αναπτύξει έναν νέο τύπο συστήματος. Ο τύπος αυτός περιλαμβάνει και την Ενεργητική Μονάδα Ψύξης (ACU), η οποία λειτουργεί με τάση 600 volt αντί των συνηθισμένων 24 volt.

Αυτό έγινε απαραίτητο, μεταξύ άλλων, λόγω των μικρών διαστάσεων που έχει το πυροσβεστικό όχημα αστικού τύπου που αναπτύχθηκε από το μηδέν. Με την ισχυρή μονάδα 600 volt, η Ενεργητική Μονάδα Ψύξης μπορεί να ψύξει όχι μόνο τις μπαταρίες, αλλά και τα άλλα συγκροτήματα του οχήματος.

penta 1

Η Volvo Penta κατασκευάζει την Ενεργητική Μονάδα Ψύξης και το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης στο εργοστάσιό της στην πόλη Vara της Σουηδίας. Όλα τα εξαρτήματα παρέχονται επίσης με το πιο πρόσφατο λογισμικό, έτσι ώστε η εγκατάσταση στο όχημα να είναι όσο το δυνατόν πιο απλή για την Rosenbauer.
 
Τρία δοκιμαστικά πυροσβεστικά οχήματα της Rosenbauer - που κινούνται από ηλεκτρικά συστήματα κίνησης της Volvo Penta - έχουν ήδη παραδοθεί με επιτυχία στο Βερολίνο, το Άμστερνταμ και το Ντουμπάι. Μέχρι στιγμής, τα πληρώματα έχουν εκπλαγεί με την χωρητικότητα της μπαταρίας και τα πολλά άλλα πλεονεκτήματα της απουσίας του μεγάλου πετρελαιοκινητήρα - όπως η αύξηση του χώρου καμπίνας του πληρώματος και οι περισσότεροι αποθηκευτικοί χώροι.

penta 2

«Όταν πρόκειται για την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, όπως η ηλεκτροκίνηση, βλέπουμε τους πελάτες μας ως το μεγαλύτερο πλεονέκτημά μας», λέει ο Giorgio Paris, Πρόεδρος της Volvo Penta Industrial. «Δουλεύοντας στενά σε διαφορετικές εφαρμογές και σε μια σειρά τομέων μπορούμε να αναπτύξουμε λύσεις - με μια σταδιακή προσέγγιση - που είναι αξιόπιστες, ασφαλείς και δημιουργούν αξία, με στόχο να προσφέρουμε μια πλατφόρμα ηλεκτροκίνησης στους πελάτες μας.»

Πηγή: volvogroup.com

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info[at]futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored YouTube redr linkedin