More

    Στοιχεία βιομηχανίας δείχνουν ότι όλες οι μορφές υβριδοποίησης θα αναπτυχθούν γρήγορα (MHEV, HEV, PHEV)

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Τα ισχυρά μακροοικονικά στοιχεία της βιομηχανίας δείχνουν ότι όλες οι μορφές υβριδοποίησης αναμένεται να αναπτυχθούν γρήγορα (MHEV, HEV, PHEV)

    Οι τεχνολογίες θα χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη της περιφερειακής, εθνικής και τοπικής οικονομίας καυσίμο καυσίμων και των στόχων ποιότητας αέρα

    π.χ. Ευρώπη

    • CO2 -15% το 2025, -37,5% το 2030 (αντί του 2020)
    • RDE – Πόλης, Έξτρα Αστικό & σε Αυτοκινητόδρομο
    • Πρόσβαση στην Πόλη – Διόδια & Χρεώσεις Στάθμευσης
    • Βενζίνη – Σωματίδια & Λάμδα 1
    • Πετρέλαιο – NOx & NH3

    Τα συστήματα κίνησης πρέπει να υβριδοποιηθούν για να επιτύχουν τους στόχους οικονομίας καυσίμου και εκπομπών του EU7

    (Δείτε σχετικά άρθρα για το Euro7 εδώ, εδώ και εδώ)

    Το E-Turbo παρέχει μια ολοκληρωμένη, συμπαγή και ισορροπημένη λύση που προσφέρει την πρόσθετη λειτουργικότητα της Ανάκτησης Ενέργειας (Αποδοτική διαχείριση ενέργειας / Θετική επίδραση στην κατάσταση φόρτισης SOC). Οποιαδήποτε επιβάρυνση στην αδράνεια μπορεί, ως εκ τούτου, να αντισταθμιστεί περισσότερο από έναν ηλεκτρικό κινητήρα και την προσθήκη ενός Συμπιεστή ευρείας περιοχής για τη βελτίωση της απόκρισης χαμηλών σημείων και την παράλληλη επέκταση των επιδόσεων υψηλών σημείων ταυτόχρονα.

    anaptixi ivridismou

    ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟ CO2 ΣΕ ΟΡΙΑΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ EU7

    Βασικά χαρακτηριστικά

    Επικρατούσα Έννοια του ΕU7

    • ΛΑΜΔΑ 1 ΠΛΗΡΗΣ ΧΑΡΤΗΣ @ 980°C
    • ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΙΣΧΥΣ)16% Ισχύς
    • ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΡΟΠΗ)10,5% Ροπή
    • ΜΕΤΑΒΑΣΗ 4x Κλίση Ροπής στις 1500 rpm
    • ΣΥΝΟΧΗ ΡΟΠΗΣ σε Όλη την Περιοχή Στροφών
    • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ> 60% ανάκτηση κινητικής ενέργειας σε ένα Tip Out (Τρέχουσα, Πιθανή> 100%)
    • ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΑΝΑΚΤΗΣΗΣ (υπό έρευνα)
    • ΔΥΝΑΜΙΚΟ CO2 (υπό έρευνα)

    anaptixi ivridismou 2

    ΒΑΣΙΚΑ ΩΦΕΛΗ E-TURBO


    anaptixi ivridismou 2

    ΜΕΙΩΣΗ ΜΕΓΕΘΟΥΣ
    π.χ. 3L –> 2L ή 2L –> 1,5L
    8 σε 6 σε 4 σε 3 κυλίνδρους


    anaptixi ivridismou 3

    ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΡΟΦΩΝ
    Στρατηγικές αλλαγών σχέσεων
    Εξοικονόμηση CO2 / Καυσίμου


    anaptixi ivridismou 4

    ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
    Λ1 , Φτωχό μείγμα, GDCI


    anaptixi ivridismou 5

    ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ
    Νέα πρωτότυπα υψηλής απόδοσης
    Λιγότεροι περιορισμοί, ευρύτερος χώρος σχεδιασμού


    anaptixi ivridismou 6

    ΑΝΑΚΤΗΣΗ & ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ TURBO
    Αξιοποίηση απορριπτόμενης ενέργειας καυσαερίων όταν είναι διαθέσιμη
    (Με βάση το “κόστος ενέργειας”)


    anaptixi ivridismou 7

    ΕΞΥΠΝΗ ΥΒΡΙΔΟΠΟΙΗΣΗ
    Οδηγήστε ηλεκτρικά όταν ο κινητήρας δεν είναι αποδοτικός
    Οδηγήστε με τον κινητήρα όταν το υβριδικό σύστημα είναι αποδοτικό


    anaptixi ivridismou 8

    ΘΕΡΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
    Υποβοήθηση ψυχρής εκκίνησης / Έλεγχος φορτίου


    anaptixi ivridismou 9

    ΔΥΟ ΣΤΑΔΙΩΝ
    Ανασχεδιασμός & μετάβαση


    anaptixi ivridismou 1

    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
    Διαχείριση της κατάστασης φόρτισης έναντι ενός eHorizon
    Προβλέψτε το δρόμο μπροστά σας

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα