More

    Η ιστορία της Porsche ξεκίνησε ηλεκτρικά

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι ενσωματωμένο βαθιά στο DNA της Porsche

    Ο Ferdinand Porsche, αργότερα ο ιδρυτής της ομώνυμης εταιρείας, γοητεύτηκε από την ηλεκτρική ενέργεια ακόμη και ως έφηβος. Ήδη από το 1893, ο 18χρονος εγκατέστησε ένα ηλεκτρικό σύστημα φωτισμού στο σπίτι των γονιών του. Την ίδια χρονιά ο Porsche έγινε μέλος της Vereinigte Elektrizitats-AG Bela Egger στη Βιέννη. Μετά από τέσσερα χρόνια εκεί, προχώρησε από μηχανικό σε επικεφαλής του τμήματος δοκιμών. Τα πρώτα οχήματα που σχεδίασε είχαν επίσης ηλεκτρικές μονάδες κίνησης – έτσι η ιστορία της Porsche ξεκινά με την ηλεκτρική μετάδοση κίνησης.

    Το 1898, ο Ferdinand Porsche σχεδίασε το Egger-Lohner C.2 Phaeton. Το όχημα τροφοδοτήθηκε από έναν οκταγωνικό ηλεκτρικό κινητήρα και με τρία έως πέντε PS έφτασε σε τελική ταχύτητα 25 km/h. Το 1899, η Porsche έγινε μέλος του κατασκευαστή μεταφορών στη Βιέννη, k.u.k. Hofwagenfabrik Ludwig Lohner & Co.

    Εκεί ανέπτυξε τον ηλεκτροκινητήρα του τροχού. Το 1900, το πρώτο Lohner-Porsche Electromobile με αυτήν την καινοτομία παρουσιάστηκε στην έκθεση στο Παρίσι. Με 2 x 2,5 PS έφτασε σε τελική ταχύτητα 37 km/h. Ο λόγος του Lohner για ένα όχημα με ηλεκτρικό κινητήρα ακούγεται τόσο επίκαιρος σήμερα όσο έκανε τότε, ειδικά σε σχέση με την εποχή της μαζικής αυτοκινητοβιομηχανίας: ο αέρας «μολύνθηκε επικίνδυνα από τον μεγάλο αριθμό βενζινοκινητήρων που χρησιμοποιούνται».

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα