More

    RIMAC AUTOMOBILI – Tο ηλεκτρικό Hypercar στο μικροσκόπιο

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Το Concept_One της Rimac Automobili, κερδίζει με την αναβάθμιση της μπαταρίας σε επιδόσεις ήδη στο μοντέλο 2018. Επιπλέον, η φίρμα επεκτείνει την παρουσία της αναπτύσσοντας το δίκτυο αντιπροσώπων της στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τις ΗΠΑ.

    RIMAC AUTOMOBILI - Tο ηλεκτρικό Hypercar στο μικροσκόπιο

    Ποιος γνώριζε ότι η πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Κροατίας εισέρχεται στη γρήγορη και καθόλου πρακτική κατασκευή αυτοκινήτων; Η εταιρεία, που ιδρύθηκε κοντά στο Ζάγκρεμπ το 2009, αναφέρεται στο Concept One ως ένα πλήρως ηλεκτρικό hypercar στον κόσμο. Ένα μεγάλο ηλεκτρικό μοτέρ που περιστρέφει κάθε τροχό παρέχει πλήρη διόρθωση της κατανομής της ροπής και αποδίδει συνολικά 1,224 hp και 1,180 lb-ft ροπής, καλό για έναν χρόνο 2,5 δευτερολέπτων στα 0-100 km/h. Και με τη χρήση κιβωτίου ταχυτήτων δύο σχέσεων στα πίσω μοτέρ, είναι σε θέση να σπρώξει το αυτοκίνητο με μια μέγιστη ταχύτητα 350 Km/h. Το κόστος είναι 1,2 εκατομμύρια δολάρια. Ενδιαφέρεται κανείς; Η εταιρεία αναπτύσσει σύμφωνα με πληροφορίες σχέσεις με την New York’s Manhattan Motorcars. Ενώ ήδη εξαγόρασε πρόσφατα η Porsche το 10% των μετοχών της.

    RIMAC AUTOMOBILI - Tο ηλεκτρικό Hypercar στο μικροσκόπιο

    Το Concept_One αναβαθμίστηκε για να ξεπεράσει τον εαυτό του και ήδη παρουσιάστηκε το C2  στο Σαλόνι της Γενεύης 2019.

    Πολλές εξελίξεις στον κινητήρα, στο σύστημα μπαταριών και στις ηλεκτρονικές συσκευές, επέτρεψαν στη Rimac Automobili να ενισχύσει την απόδοση της ναυαρχίδας της. Η ισχύς αυξήθηκε κατά 100 kW σε συνολικά 900 kW / 1224 hp που επιτρέπει στο Concept_One να φτάσει τα 100 km / h σε 2,5 δευτερόλεπτα και 60 μίλια την ώρα σε 2,4 δευτερόλεπτα. Τα 200 km / h τα επιτυγχάνει σε 6 δευτερόλεπτα, ενώ την ένδειξη των 300 km / h την γράφει το κοντέρ μετά από μόλις 14 δευτερόλεπτα. Ενώ η απόδοση είναι συγκλονιστική, η Rimac Automobili’s εξελίσσει το σύστημα κατανομής της ροπής «Torque Vectoring» συνεχώς και το αναβαθμίζει ώστε να διατηρείται η ισχύς υπό έλεγχο, και να είναι προσβάσιμη όποτε χρειαστεί αλλά κυρίως απολαυστική. Με τον έλεγχο κάθε μοτέρ (και έτσι του κάθε τροχού) με ακρίβεια 100 φορές το δευτερόλεπτο, το σύστημα Rimac All Wheel Torque Vectoring φέρνει απαράμιλλη δυναμική οδήγηση και χρηστικότητα.

    RIMAC AUTOMOBILI - Tο ηλεκτρικό Hypercar στο μικροσκόπιο

    ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ

    Η Rimac Automobili μπορεί να υποστηρίξει την ανάπτυξη της ιδέας σας από ένα κενό φύλλο χαρτιού μέχρι το τελειωμένο πρωτότυπο και την παραγωγή. Με το σχεδιασμό, την τεχνολογία, την παραγωγή και τις υπηρεσίες υποστήριξης, είναι σε θέση να εκτελεί σύνθετα έργα στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο – γρήγορα και οικονομικά.

    TAJIMA RIMAC ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΝΟΣ MEGAWATT ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΣΗ ΣΤΟ PIKES PEAK

    Η Rimac Automobili ανέπτυξε και κατασκεύασε το αυτοκίνητο του κ. Nobuhiro Monster Tajima 2015 PPHC μέσα σε λίγους μήνες. Το τελικό όχημα ήταν ένα από τα πιο ισχυρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κατασκευάστηκε ποτέ – ένα τέρας 1 Megawatt άξιο του οδηγού του, που μπορεί να τρέχει από 0-100 km/h σε 2,2 δευτερόλεπτα και να φτάσει τα 200 km/h σε 5,4 sec.

    ΣΥΣΤΟΙΧΙΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ

    Εξατομικευμένες λύσεις μπαταριών για τα πιο απαιτητικά έργα. Τα πακέτα μπαταριών Rimac Automobili προσφέρουν εξαιρετικά ολοκληρωμένες λύσεις all-in one για διάφορες εφαρμογές και ήταν αυτά που δεν άφησαν αδιάφορη την AUDI.

    RIMAC AUTOMOBILI - Tο ηλεκτρικό Hypercar στο μικροσκόπιο

    RIMAC AUTOMOBILI - Tο ηλεκτρικό Hypercar στο μικροσκόπιο RIMAC AUTOMOBILI - Tο ηλεκτρικό Hypercar στο μικροσκόπιο RIMAC AUTOMOBILI - Tο ηλεκτρικό Hypercar στο μικροσκόπιο RIMAC AUTOMOBILI - Tο ηλεκτρικό Hypercar στο μικροσκόπιο

    ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

    Όπως ακριβώς κάθε project είναι μοναδικό, στις περισσότερες περιπτώσεις δεν υπάρχει λύση μια διάστασης για όλους τους τύπους μπαταριών. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η ανάπτυξη μιας προσαρμοσμένης μπαταρίας πρέπει να είναι μια μακρά και δαπανηρή διαδικασία. Μέσω της μοναδικής αρθρωτής αρχιτεκτονικής, η Rimac Automobili είναι σε θέση να προσαρμόσει τις βασικές τεχνολογίες της για το κάθε project, γρήγορα και οικονομικά. Διασφαλίζει ότι όλα τα συστήματα είναι εύκολα διαβαθμιζόμενα και λειτουργούν τέλεια σε όλα τις διαστάσεις, σχήματα και εφαρμογές.

    ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ

    Το ιδιόκτητο σύστημα διαχείρισης μπαταριών επιτρέπει

    • Βελτιστοποιημένη χρήση μπαταριών μέσω προηγμένων Αλγορίθμων SoC – κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας και SoH – κατάσταση υγείας της μπαταρίας.
    • Εξαιρετικά υψηλή ακρίβεια μετρήσεων και ρυθμό ανανέωσης
    • Εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ενέργειας

    – ΜΟΝΑΔΑ BMS MASTER
    Η κύρια συσκευή BMS είναι η κεντρική μονάδα που εποπτεύει και ελέγχει ολόκληρη τη μπαταρία.
    – ΜΟΝΑΔΑ BMS SLAVE
    Οι μονάδες BMS Slave είναι συσκευές μικρού μεγέθους που μπορούν να παρακολουθήσουν και να εξισορροπήσουν σειρές από 3 έως 12 στοιχεία μπαταριών.

    ΜΟΤΕΡ & ΚΙΒΩΤΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

    Ένα επαναστατικό σύστημα πρόωσης με εξαιρετική ισχύ εξόδου και ροπής σε μια συμπαγή συσκευασία με μικρό βάρος.

    ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΟΤΕΡ

    Το βέλτιστο επίπεδο ολοκλήρωσης καθιστά τα συστήματα την ιδανική επιλογή για εφαρμογές υψηλής απόδοσης. Όλα τα εξαρτήματα ταιριάζουν απόλυτα με ολόκληρο το σύστημα, με αποτέλεσμα το πιο πυκνό σύστημα ισχύος στην περιοχή των 150 + kW.Το σύστημα κινητήρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως σύστημα με αυτόνομο τροχό για εφαρμογές διόρθωσης της κατανομής της ροπής, αλλά μπορεί επίσης να ταιριάζει με ένα διαφορικό ή απευθείας συνδεδεμένο με έναν άξονα για μια πιο παραδοσιακή ιδέα κίνησης.

    ΚΙΒΩΤΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

    Τα κιβώτια ταχυτήτων της Rimac Automobili αναπτύχθηκαν για τις πιο απαιτητικές εφαρμογές ηλεκτρικών οχημάτων. Περιλαμβάνουν συστήματα μίας ή δύο σχέσεων ταχυτήτων με μονάδες συμπλέκτη διπλής απορρόφησης άνθρακα και μονάδες απόσβεσης παλμών.

    Η υψηλής απόδοσης τεχνολογία μετάδοσης κίνησης συμβάλλει με μία μπαταρία ισχύος, εκτεταμένης αυτονομίας οδήγησης και υψηλής ροπής με απόδοση άνω του 97%. Εσωτερικά αναπτυγμένα ηλεκτρονικά συστήματα, από ECUs, VCUs και Διαχείριση Φόρτισης, διασφαλίζουν ότι έχουμε την τεχνογνωσία, την τεχνολογία και την ευελιξία για την υποστήριξη των projects τρίτων, ανεξάρτητα από το μέγεθος ή την πολυπλοκότητα.

    ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΤΗΣ ΡΟΠΗΣ

    Το Rimac All Wheel Torque Vectoring είναι ένα μοναδικό σύστημα διόρθωσης της κατανομής της ροπής που αντικαθιστά τα συμβατικά συστήματα ABS, TCS και ESP και δημιουργεί μια εντελώς νέα εμπειρία οδήγησης.

    ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΤΗΣ ΡΟΠΗΣ

    Το Rimac All Wheel Torque Vectoring είναι ένα μοναδικό σύστημα που δημιουργεί μια νέα οδηγική εμπειρία χρησιμοποιώντας τα πλεονεκτήματα της ανεξάρτητης κίνησης τροχών. Το σύστημα παρέχει απεριόριστη ευελιξία και πρόσφυση ελέγχοντας κάθε τροχό ξεχωριστά εκατό φορές ανά δευτερόλεπτο.

    Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ διαφορετικών τρόπων λειτουργίας και ρυθμίσεων για να ταιριάζουν απόλυτα με τις προτιμήσεις, τις δεξιότητές τους και τη δεδομένη κατάσταση.

    Τεχνικά χαρακτηριστικά C1 (2017)

    0-100 kmh 2,5s
    0-200 kmh 6s
    0-300 kmh 14s
    Ισχύς 900 kW / 1224 hp
    Χωρητικότητα μπαταρίας
    90 kWh
    Αυτονομία 350 km
    Μεγ. ταχύτητα 355 km/h
    Βάρος 1900 kg

    Eτοιμαστείτε να γνωρίσετε το τέρας C2 των 1914 hp που διανύει τα 0-100 σε 1,85 sec, που επιτυγχάνει μια κορυφαία ταχύτητα 412 km/h και που είδαμε στο φετινό Σαλόνι της Γενεύης ενώ η εταιρεία συνεχίζει να παράγει το C1.


     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα