Ηλεκτροκίνηση: Υψηλότερη σχέση μετάδοσης στους άξονες των φορτηγών και χαμηλές στροφές στους κινητήρες.

Οι έξυπνες ηλεκτρικές μεταδόσεις των αξόνων βοηθούν στη διατήρηση των καυσίμων των επαγγελματικών οχημάτων σε χαμηλά επίπεδα με την μείωση των στροφών του κινητήρα, μειώνουν της εκπομπές ρύπων και θορύβου.

Οι μεταδόσεις κίνησης και οι άξονες εξελίσσονται ταχύτατα καθώς οι ομάδες σχεδίασης κινητήρων προωθούν τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Τα έξυπνα χειριστήρια μετάδοσης κίνησης  επικοινωνούν με τους κινητήρες για να βελτιώσουν την απόδοση, ενώ μέρος του φορτίου εργασίας του κινητήρα μεταφέρεται στους άξονες από ηλεκτρικούς κινητήρες  υποβοήθησης.

Ένα σύστημα ηλεκτρικής υποβοήθησης και κίνησης των αξόνων αναπτύχτηκε και παρουσιάσθηκε από την αμερικανική εταιρεία Detroit Powertrain και Components. Το ενσωματωμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης χρησιμοποιεί αισθητήρες και ελεγκτές για να «ελαφρύνει» το φορτίο του κινητήρα.

Το σύστημα «eCoast» όπως το ονομάζουν μπορεί να αντιληφθεί ότι οι συνθήκες φορτίου και εδάφους είναι κατάλληλες για τη μείωση των στροφών του κινητήρα και την έναρξη της ηλεκτροκίνησης μέχρι να απαιτηθεί και πάλι η ισχύς του κινητήρα.  Το σύστημα  μπορεί να επιλέξει τη σωστή ταχύτητα για να ξεκινήσει ανάλογα με τις συνθήκες του οχήματος και να βελτιώσει το χρόνο που χρειάζεται για να φτάσει στην απαιτούμενη ταχύτητα.

Οι σχέσεις μεταδόσεις των αξόνων αλλάζουν με την πρόοδο της τεχνολογίας. Οι αλλαγές αυτές αποτελούν μέρος μιας πιο ολιστικής προσέγγισης του σχεδιασμού των οχημάτων. Όταν οι στρατηγικοί σχεδιαστές και οι ομάδες σχεδιασμού εξετάζουν όλες τις παραμέτρους του κινητήρα και του συνολικού οχήματος, μπορούν να ωθήσουν τις προδιαγραφές σε νέα όρια.

Ο σχετικός άξονας έχει λόγο 1,59: 1 και είναι ο ταχύτερος λόγος άξονα στην αγορά όπως ανακοινώθηκε. Αυτός ο λόγος άξονα επιτρέπει την μείωση της ταχύτητας του κινητήρα, επιτρέποντας έναν πιο αργό ρυθμό στροφών κινητήρα στις ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, μειώνοντας τις εκπομπές και αυξάνοντας την οικονομία καυσίμου.

Οι προμηθευτές αξόνων παρακολουθούν επίσης την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης, προσθέτοντας κινητήρες /γεννήτριες και μετατροπείς για να «ξεκουράσουν» τους κινητήρες.

Ο ηλεκτροκίνητος άξονας e-Axle της Dana Spaner διαθέτει εφεδρικά ισχύ 139 kW (189 hp) και ισχύ 193 kW (262 hp), επιτρέποντας στα μεσαίου μεγέθους φορτηγά και στα μεγάλα οχήματα να μειώνουν το μέγεθος του κινητήρα ή και να κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα.

Επίσης, η Allison Transmission παρουσίασε τον ηλεκτρικά υποβοηθούμενο άξονα της σειράς αξόνων AX, ο οποίος ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα και ένα κιβώτιο ταχυτήτων πολλαπλών ταχυτήτων. Ένας άξονας διπλού κινητήρα παρέχει συνεχή ισχύ 536 hp (400 kW) και μέγιστη ισχύ εξόδου 738 hp (550 kW).

Όπως φαίνεται οι εφαρμογές και οι τεχνολογίες της ηλεκτροκίνησης συνεχώς βρίσκουν νέα πεδία εφαρμογής.

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter

 

Newsletter

Έγγραφή στο ΝewsLetter