More

    Η Karsan πραγματοποίησε το διαδικτυακό ντεμπούτο του Autonomous Atak Electric!

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Το αυτόνομο Atak Electric, το πρώτο αυτοκινούμενο λεωφορείο της Ευρώπης και των ΗΠΑ, είναι έτοιμο να κατακτήσει τους δρόμους!

    Το Autonomous Atak Electric με τις φουτουριστικές του τεχνολογίες είναι έτοιμο για όλο τον κόσμο!

    Η Karsan πραγματοποίησε το διαδικτυακό ντεμπούτο του Autonomous Atak Electric, του πρώτου επιπέδου 4 αυτόνομου λεωφορείου της Ευρώπης και των ΗΠΑ που είναι έτοιμο για σειριακή παραγωγή. Το αυτόνομο Atak Electric μπορεί να περιηγηθεί σε δρόμους χωρίς ανθρώπινο οδηγό εξοπλισμένο με αισθητήρες LiDAR. Το αυτόνομο Atak Electric διαθέτει καινοτόμες τεχνολογίες, όπως ένα προηγμένο ραντάρ στο μπροστινό μέρος, επεξεργασία εικόνας υψηλής ανάλυσης με κάμερες RGB και επιπλέον ασφάλεια οδήγησης χάρη στις κάμερες θερμικής απεικόνισης. Προσφέροντας μια αυτόνομη οδηγική εμπειρία επιπέδου 4 σε συνδυασμό με αυτές τις τεχνολογίες, το Autonomous Atak Electric μπορεί να οδηγηθεί σε μια προκαθορισμένη διαδρομή. Δυνατότητα ταχύτητας έως και πενήντα χιλιομέτρων ανά ώρα σε όλες τις οδικές συνθήκες τη νύχτα και την ημέρα, όταν είναι σε λειτουργία αυτο-οδήγησης, το λεωφορείο μπορεί να εκτελεί αυτόνομα καθήκοντα που είχε προηγουμένως κάνει ένας ανθρώπινος οδηγός, όπως η στάση σε στάσεις λεωφορείων στη διαδρομή, η διαχείριση των επιβατών ενεργοποίηση / απενεργοποίηση, πλοήγηση σε κυκλικούς κόμβους, λεωφόρους ή φανάρια κ.λπ.

    Προσφέροντας λύσεις μεταφοράς για τις ανάγκες κινητικότητας με το εργοστάσιο που εδρεύει στην Τουρκία, η Karsan πραγματοποίησε το διαδικτυακό ντεμπούτο του Autonomous Atak Electric. Το πρώτο αυτο-οδηγούμενο λεωφορείο επιπέδου 4 που θα λειτουργούσε στους δρόμους της Ευρώπης και των ΗΠΑ, το αυτόνομο Atak Electric διαμορφώθηκε στο Atak Electric, το ηλεκτρικό ηλεκτρικό λεωφορείο 100% της Karsan στην κατηγορία των 8 μέτρων. Η ομάδα έρευνας και ανάπτυξης της Karsan συνεργάστηκε με την εταιρεία τεχνολογίας ADASTEC με έδρα τις ΗΠΑ. Επίπεδο-4 Αυτόνομο λογισμικό που αναπτύχθηκε από την ADASTEC έχει ενσωματωθεί στην ηλεκτρική-ηλεκτρονική αρχιτεκτονική της Atak Electric και στο λογισμικό ηλεκτρικών οχημάτων. Το αυτόνομο Atak Electric διαμορφώθηκε στο Atak Electric, τροφοδοτείται από μπαταρίες 220 kWh που αναπτύχθηκαν από την BMW και είναι ικανή να παράγει ροπή 2500 Nm με ισχύ κινητήρα 230 kW. Με απόσταση 300 χλμ., Το Atak Electric μήκους 8,3 μέτρων μπορεί να μεταφέρει έως και 52 επιβάτες, καθιστώντας την Autonomous Atak Electric πρωτοπόρο στην κατηγορία του.

    Τονίζοντας ότι το αυτόνομο Atak Electric προσφέρει αυτονομία επιπέδου 4 χάρη στον εξοπλισμό drive-by-wire και το ειδικό λογισμικό που επεξεργάζεται και κατευθύνει πληροφορίες σε τεχνολογικούς αισθητήρες, συνέχισε ο διευθύνων σύμβουλος της Karsan Okan Baş, “Φέρνουμε στην αγορά ένα πραγματικά αυτόνομο όχημα μαζικής μεταφοράς με ένα κεντρικό σύστημα διαχείρισης που επιτρέπει τη συνεχή επικοινωνία με τα οχήματα που επιτρέπουν την ανθρώπινη παρέμβαση όταν είναι απαραίτητο και επιτρέπουν την ανταλλαγή δεδομένων με λογισμικό τρίτων. Σε αυτό το επίπεδο, τα λεωφορεία μπορούν να οδηγούνται αυτόνομα ή μη αυτόνομα είτε σε Πανεπιστημιουπόλεις είτε σε πραγματικό δρόμο συνθήκες σε μια προκαθορισμένη διαδρομή. Είναι ικανό να φτάσει ταχύτητες έως και πενήντα χιλιόμετρα την ώρα σε λειτουργία αυτο-οδήγησης – είτε κατά τη διάρκεια της ημέρας ή της νύχτας, είτε σε συνθήκες βροχερού ή χιονιού. μπορεί να σταματήσει σε στάσεις λεωφορείων στη διαδρομή, να διαχειριστεί τους επιβάτες που βγαίνουν/ μπαίνουν και να πλοηγείται σε κυκλικούς κόμβους, λεωφόρους ή φανάρια, θα ελαχιστοποιήσει τους κινδύνους κάνοντας την κυκλοφορία πιο έξυπνη.”

    “We are working on Autonomous Jest and a new breed of electric vehicles in the 12-18 meter segment are lined up for production”

    Underlining the fact that Karsan has so far made serious headway in the field of electric vehicles as evidenced by the success of Atak and Jest Electric buses which have hit the 1 million mile milestone, Karsan CEO Okan Baş continued, “Atak Electric, which we launched recently and prepared for serial production, was only an intermediate stop. The Autonomous Atak Electric, which you can see here today, is our main focus. From day one, we have planned it with this purpose in mind. As a matter of fact, we look at our range of electric vehicles as a stepping stone to self-driving ones. Of course, we want to start with Atak and move forward. And Autonomous Jest Electric is also on the cards. Every product Karsan will launch from now on will be autonomous-compatible. It will be possible to adapt them to all Level-4 autonomous features. Meanwhile, Karsan’s investments in electric vehicles continue at full speed. Fully electric vehicles in the 12-18 meter segment will soon be on the roads.”

    Karsan CEO Okan Baş and Adastec CEO Ali Ufuk Peker

    Karsan CEO Okan Baş

    “Ο αυτόνομος μετασχηματισμός πρέπει να είναι πιο γρήγορος για τις δημόσιες συγκοινωνίες”

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Karsanu Okan Baş συνέχισε να λέει: «Σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα όσο δύο χρόνια, έχουμε πουλήσει περίπου διακόσια λεωφορεία Jest Electric και Atak Electric που θα λειτουργούν σε τριάντα διαφορετικές ευρωπαϊκές πόλεις. Και τώρα ήρθε η ώρα για το Αυτόνομο Atak Electric. Ως εταιρεία που παράγει οχήματα δημόσιων μεταφορών, υπάρχει ένας σημαντικός λόγος για τον οποίο βρισκόμαστε στην πορεία των αυτόνομων οχημάτων. Σε αντίθεση με τα επιβατικά αυτοκίνητα, τα μέσα μαζικής μεταφοράς έχουν ορισμένες διαδρομές. Επομένως, αναμένουμε ότι ο “αυτόνομος μετασχηματισμός” θα είναι πολύ πιο γρήγορος για τις δημόσιες συγκοινωνίες σε αντίθεση με τα επιβατικά αυτοκίνητα. Πιστεύουμε ότι ο αυτόνομος μετασχηματισμός θα προχωρήσει 15-20 χρόνια μπροστά για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

    “Θα ξεκινήσει στο Μίσιγκαν σε μια πραγματική διαδρομή”

    Επί του παρόντος, δεν υπάρχει άλλη εταιρεία στην Ευρώπη ή τις ΗΠΑ που παράγει αυτόνομα οχήματα επιπέδου 4 αυτού του μεγέθους. Αυτό κάνει πρωτοπόρο την εταιρεία στον κόσμο. Το αυτόνομο Atak Electric, το οποίο βλέπουμε ως ευκαιρία με το μέγεθος και τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του, έχει προσελκύσει πολλή προσοχή από την ημέρα που ανακοινώθηκε. Η εταιρεία έλαβε τγν πρώτη της παραγγελία από τη Ρουμανία την οποία θα παραδώσουμε άμεσα. Από την άλλη πλευρά, το λεωφορείο πρόκειται να χρησιμοποιηθεί σε μια διαδρομή μέσα σε ένα πανεπιστήμιο στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ για τη μεταφορά φοιτητών μέσα στην πανεπιστημιούπολη. Η στοχευόμενη αγορά για το Αυτόνομο Atak Electric είναι η Βόρεια Ευρώπη.

    Το Autonomous Atak Electric προσφέρει θέαση 360 μοιρών με τους αισθητήρες του

    Το αυτόνομο Atak Electric, μπορεί εύκολα να περιηγηθεί στους δρόμους και να αναλύσει την κίνηση εκτός από την επίγνωση της κατάστασης. Με αυτόν τον τρόπο, τα συστήματα οδήγησης ελέγχονται μέσω ηλεκτρονικών συστημάτων χωρίς μηχανική σύνδεση. Το αυτόνομο Atak Electric, το οποίο διαθέτει συστήματα υποβοήθησης οδήγησης που υπερβαίνουν τις λειτουργίες ADAS, διαθέτει προηγμένους αισθητήρες LiDAR. Αυτοί οι αισθητήρες λειτουργούν αποτελεσματικά ακόμη και στις πιο κρίσιμες γωνίες για αποστάσεις έως 120 μέτρα εκπέμποντας ακτίνες λέιζερ, επιτρέποντας την τρισδιάστατη ανίχνευση των γύρω αντικειμένων με ακρίβεια εκατοστόμετρου. Επιπλέον, τα ραδιοκύματα που εκπέμπονται από το μπροστινό ραντάρ εντοπίζουν κινούμενα αντικείμενα έως 160 μέτρα σε όλες τις καιρικές συνθήκες.

    Οι θερμικές κάμερες διευκολύνουν την ανίχνευση των ζωντανών πλασμάτων

    Το αυτόνομο Atak Electric, το οποίο μπορεί να μετρήσει τόσο την απόσταση των αντικειμένων όσο και να τα αναγνωρίσει με την επεξεργασία εικόνων υψηλής ανάλυσης με έξι κάμερες RGB τοποθετημένες σε διαφορετικά μέρη του οχήματος, διακρίνει εύκολα μεταξύ οχημάτων, πεζών ή άλλων αντικειμένων. Από την άλλη πλευρά, το Αυτόνομο Atak Electric, χάρη στις κάμερες θερμικής απεικόνισης, μπορεί να ανιχνεύσει τις αλλαγές θερμοκρασίας στα όντα γύρω από το όχημα χωρίς να επηρεάζεται από τις συνθήκες φωτός και καιρού, παρέχοντας έτσι επιπλέον ασφάλεια έναντι των πεζών και άλλων ζωντανών πλασμάτων. Το Autonomous Atak Electric διαθέτει χάρτες υψηλής ανάλυσης που μεταφέρουν πολύ ακριβείς πληροφορίες τοποθεσίας, GNSS, επιταχυνσιόμετρα, καθώς και αισθητήρες LiDAR, επιτρέποντας τον καθορισμό της θέσης του οχήματος με ακρίβεια και ασφάλεια.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα