More

    Καθαρόαιμο ηλεκτρικό Lexus Lf-30 Concept: Όραμα για ένα μελλοντικό Ev [Video]

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Σε μια συνεχή προσπάθεια να προσφέρει πρωτοποριακές και συναρπαστικές εμπειρίες,  η φίρμα θέλει να παρουσιάσει το όραμα Lexus Electrified για μια μελλοντική γενιά ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το Δεκέμβριο του 2019, το concept της Lexus, το LF-30 Electrified έκανε το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο στο Kenshiki Forum στο Άμστερνταμ.

    Lexus LF-30 Electrified: Τα highlights


    Ενσωματώνοντας το όραμα της ηλεκτροκίνησης της Lexus

    Η concept  LF-30 Electrified ενσωματώνει το όραμα της Ηλεκτροκίνησης της Lexus. Το εξωτερικό προβάλλει την προηγμένη, φουτουριστική εμφάνιση που αναμένεται από ένα ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας (BEV), ενώ το εσωτερικό φιλοξενεί αυτόνομη οδήγηση και άλλες νέες τεχνολογίες.
     
    Τα εξηλεκτρικευμένα εξαρτήματα της Lexus παρέχουν τις βάσεις για την απόδοση του οχήματος, με νέα τεχνολογία που προστίθεται στην ηγετική θέση της εταιρείας στα υβριδικά συστήματα οχημάτων. Ο ακριβής έλεγχος των ηλεκτρικών μοτέρ επιτρέπει την άμεση προσαρμογή της συμπεριφοράς του οχήματος, κάτι που δεν είναι δυνατό με τα συμβατικά οχήματα.

    Φουτουριστικό Εξωτερικό

    Η μορφή του οχήματος εκφράζει την ενέργεια που ρέει από τους τροχούς. Ως BEV, το ηλεκτροκίνητο LF-30 δεν διαθέτει καπό, οπότε η σχεδιαστική υπογραφή έχει εξελιχθεί σε σχήμα ατράκτου για να καλύψει ολόκληρη την αρχιτεκτονική του οχήματος. Το τζάμι του παραθύρου, το οποίο εκτείνεται συνεχώς από εμπρός προς τα πίσω, τα μυώδη φτερά και οι σε σχήμα φτερού προβολείς, διαμορφώνουν όλα τα περιγράμματα της ατράκτου του Lexus.

    Το αμάξωμα έχει ένα κομψό, ρέον μπροστινό τμήμα που μετακινείται σε ένα γραμμικό, αιχμηρό πίσω μέρος. Οι προβολείς σε σχήμα φτερού συνδυάζονται με την ευκρίνεια των οπίσθιων φώτων και των πλευρικών εισόδων για να επιτύχουν εξαιρετική αεροδυναμική και απόδοση ψύξης, στυλ και λειτουργία. Η αδιαφάνεια των πλευρικών παραθύρων μπορεί να ρυθμιστεί, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να απολαύσουν την θέα ή να επιλέξουν ιδιωτικότητα.
     
    Το χρώμα της μπροστινής όψης και των φωτεινών μοτίβων του οχήματος σηματοδοτεί το αν το αυτοκίνητο λειτουργεί σε κανονικές ή αυτόνομες λειτουργίες οδήγησης, επιδεικνύοντας την επιθυμία μας να συνδυάσουμε το στυλ με τη λειτουργικότητα.

    Το εξωτερικό φινίρισμα δημιουργείται με μεταλλική επικάλυψη, προσδίδοντας μοναδική ποιότητα με ένα άγγιγμα μπλε-πράσινου χρώματος.

    Καινοτόμο εσωτερικό

    Με την  ανθρωποκεντρική φιλοσοφία στο υψηλότερο επίπεδο, ο σχεδιασμός του cockpit βασίζεται σε μια νέα concept της Lexus, το Tazuna. Εμπνευσμένο από την Ιαπωνική λέξη για μια ενιαία χρήση  αλλά και για τη δημιουργία αμοιβαίας κατανόησης “μεταξύ αλόγου και αναβάτη”, υπάρχει υψηλός βαθμός συντονισμού μεταξύ των διακοπτών του χειριστηρίου διεύθυνσης και της οθόνης προβολής. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό να χρησιμοποιεί την πλοήγηση, το σύστημα ήχου και την επιλογή τρόπου οδήγησης χρησιμοποιώντας διεπαφές νέας γενιάς, όπως έλεγχος χειρονομίας, χωρίς να χρειάζεται να αλλάζουν την ορατότητά τους ή να χρησιμοποιούν χειροκίνητους διακόπτες. Οι πληροφορίες για το όχημα παρουσιάζονται έπειτα χρησιμοποιώντας την επαυξημένη πραγματικότητα (AR).
     
    Το κάθισμα του συνοδηγού έχει μια διάταξη όπως αυτή ενός καθίσματος πρώτης θέσης αεροπλάνου, ενώ το εσωτερικό μεταδίδει την αίσθηση ότι είναι ανοιχτό και σε περιβάλλει. Όλα τα χειριστήρια βρίσκονται σε άνετη απόσταση και υπάρχει μεγάλη οθόνη χειρονομιών για το κάθισμα του συνοδηγού.

    Τα πίσω καθίσματα χρησιμοποιούν τεχνητή μυϊκή τεχνολογία για να διαμορφώσουν τη φόρμα τους στον επιβάτη σε διαφορετικές λειτουργίες κλίσης. Το σύστημα ήχου Mark Levinson δημιουργεί ένα περιβάλλον ακρόασης επόμενης γενιάς, στο οποίο ο ακριβής έλεγχος των ηχείων καθιστά ιδανικούς χώρους ακουστικής ακρόασης για τον οδηγό και κάθε επιβάτη. Τα ηχεία είναι ενσωματωμένα στα προσκέφαλα και διαθέτουν λειτουργία ακύρωσης θορύβου που συμβάλλει στη βελτίωση της ησυχίας της καμπίνας.
     
    Μια γυάλινη οροφή πάνω από τα πίσω καθίσματα διαθέτει λειτουργία φωνητικού ελέγχου και ένα παράθυρο οθόνης ελέγχου μέσω χειρονομιών που χρησιμοποιεί το AR για την παρουσίαση μέσων και πληροφοριών, όπως ένα ρεαλιστικό ουρανό γεμάτο αστέρια, αγαπημένα βίντεο και πληροφορίες πλοήγησης.

    Το εσωτερικό σηματοδοτεί επίσης τη μελλοντική κατεύθυνση της πολυτέλειας χρησιμοποιώντας βιώσιμα υλικά. Το Yakisugi, ένας παραδοσιακός ιαπωνικός εσπεριδοειδής κέδρος, χρησιμοποιείται στο δάπεδο και το χειριστήριο του τιμονιού, ενώ το ανακυκλωμένο μέταλλο μεταποιείται σε ίνες για να δημιουργηθεί η πτυχωτή επένδυση της πόρτας.

    Δυναμική του οχήματος

    Το LF-30 Electrified χρησιμοποιεί πολυάριθμες υπερσύγχρονες τεχνολογίες για να επιτύχει ένα θεμελιώδες άλμα στην απόδοση, το χειρισμό, τον έλεγχο και την απόλαυση του οδηγού. Τα ενσωματωμένα στους τροχούς ηλεκτρικά μοτέρ σε κάθε έναν από τους τέσσερις τροχούς και η τοποθέτηση της μπαταρίας χαμηλά στο όχημα συμβάλλουν στην εξασφάλιση καλύτερου χειρισμού αδράνειας και υψηλής απόδοσης οδήγησης. Οι τεχνολογίες οδήγησης αυτόνομων οχημάτων και υποστήριξης με drone του οχήματος υποστηρίζουν το 2030 και τα οχήματα με μεγάλη ανάπτυξη θα είναι σε θέση να το προσφέρουν.
     
    Η προηγμένη τεχνολογία ελέγχου ρυθμίζει την ισχύ μετάδοσης κίνησης από τα ηλεκτρικά μοτέρ για να προσαρμόζει τη στάση του οχήματος σύμφωνα με τις ανθρώπινες ευαισθησίες. Ο πλήρως ανεξάρτητος έλεγχος των εμπρός και πίσω τροχών επιτρέπει την εμπρόσθια, οπίσθια και συνολική κίνηση σύμφωνα με τις συνθήκες οδήγησης. Οι συμπαγείς και ελαφριές μονάδες κίνησης δίνουν μεγαλύτερη ελευθερία στη κατασκευή των οχημάτων και βοηθούν τον οδηγό να απολαμβάνει χρόνο στο τιμόνι ανεξάρτητα από την επιφάνεια του δρόμου ή τις συνθήκες.

    Ένα σύστημα διεύθυνσης steer-by-wire εξαλείφει την ανάγκη για μηχανική σύνδεση, επιτρέποντας ευέλικτο έλεγχο στροφής και μια αίσθηση διεύθυνσης που είναι πιο ακριβής και ευθυγραμμισμένη με τις προθέσεις του οδηγού. Ο ελεγκτής του τιμονιού μπορεί να μετατοπιστεί προς τα εμπρός κατά τη διάρκεια της αυτόνομης οδήγησης, προσθέτοντας την αίσθηση του ανοικτού εσωτερικού.

    Η ασύρματη τεχνολογία υιοθετείται για την απλούστευση της φόρτισης, με ενεργειακή διαχείριση βασισμένη στην τεχνολογία AI για βέλτιστη διανομή ηλεκτρικής ενέργειας τόσο στο όχημα όσο και στο σπίτι, με έλεγχο φόρτισης συντονισμένο με το καθημερινό πρόγραμμα του χρήστη.
     
    Το ενσωματωμένο AI αναγνωρίζει τις φωνές των διαφόρων επιβατών οχημάτων και χρησιμοποιεί εξατομικευμένες πληροφορίες που είναι αποθηκευμένες στο κλειδί ελέγχου του οδηγού για να λειτουργούν ως συνεργάτες. Μπορεί να ρυθμίσει λειτουργίες όπως η θερμοκρασία του αέρα, οι δίοδοι και οι προορισμοί ήχου και πλοήγησης και να προτείνουν δραστηριότητες όταν ολοκληρωθεί το ταξίδι. Αναγνωρίζει επίσης τις προτιμήσεις του οδηγού, βοηθώντας τους να ελέγχουν τις ρυθμίσεις ανάρτησης και κίνησης, σε πραγματικό χρόνο, σύμφωνα με τις συνθήκες οδήγησης.

    Το ηλεκτρικό LF-30 φέρει επίσης το drone υποστήριξης το Lexus Airporter. Χρησιμοποιώντας αυτόνομο έλεγχο, ο αερομεταφορέας της Lexus μπορεί να εκτελεί εργασίες όπως η μετακίνηση των αποσκευών από την πόρτα του σπιτιού στο χώρο φόρτωσης του οχήματος.
     
    Το concept περιλαμβάνει προηγμένες λειτουργίες υποστήριξης οδήγησης – Mode Chauffeur και Mode Guardian  – με βάση την τελευταία τεχνολογία οδήγησης της Lexus Teammate. Οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν άνεση και ηρεμία κατά τη διάρκεια αυτόνομης οδήγησης με την προηγμένη τεχνολογία ελέγχου στάσης που χρησιμοποιείται. Η αυτόματη στάθμευση και η λειτουργία λήψης μπροστινής πόρτας, στην οποία το LF-30 Electrified μετακινείται αυτόνομα από το δρόμο προς το κατώφλι, προσφέρει ένα ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο άνεσης.

    Lexus Lf-30 Electrified – Βασικές Προδιαγραφές

    • Μήκος (mm) 5,090
    • Πλάτος (mm) 1,995
    • Ύψος (mm) 1,600
    • Μεταξόνιο (mm) 3,200
    • Βάρος (kg) 2,400
    • Αυτονομία [WLTP] (km) 500
    • Χωρητικότητα μπαταρίας (kW/h) 110
    • Ταχύτητα φόρτισης (kW) 150
    • 0–100 km/h Επιτάχυνση (δευτερόλεπτα) 3.8
    • Τελική ταχύτητα (km/h) 200
    • Μέγιστη ισχύς (kW)/μέγιστη ροπή (Nm) 400/700

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα