More

    Λεπτομέρειες για το eBeam που παρουσίασε η Magna

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η Magna αποκάλυψε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την τελευταία της προσφορά που έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει στους κατασκευαστές να εφαρμόσουν την ηλεκτροκίνηση σε ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των pickup.

    Έχοντας την ονομασία eBeam, το σύστημα θα επιτρέψει στους κατασκευαστές οχημάτων να αντικαταστήσουν τους ξεπερασμένους άκαμπτους άξονες με έναν ηλεκτροκίνητο άξονα που θα χρησιμοποιεί τις υπάρχουσες θέσεις ανάρτησης και στήριξης του πλαισίου ενός οχήματος.

    Το σύστημα μπορεί να ενσωματωθεί τόσο σε συστήματα κίνησης με μπαταρίες BEV όσο και σε υβριδικά συστήματα, και η εταιρεία σημειώνει ότι έχει σχεδιασμό προσανατολισμένο στη δομή, καθιστώντας το eBeam κατάλληλο για ενσωμάτωση σε οχήματα που μεταφέρουν βαριά φορτία. Η Magna λέει ότι αυτή η λύση είναι οικονομική ενώ διατηρεί τις δυνατότητες ρυμούλκησης και ωφέλιμου φορτίου των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων.

    Το χαρτοφυλάκιο eBeam αποτελείται από ένα μοτέρ με μετάδοση μίας ταχύτητας, ένα μοτέρ με δύο ταχύτητες, και μια διάταξη διπλού κινητήρα με μετάδοση μίας ταχύτητας και σύστημα κατανομής της ροπής. Η έξοδος ισχύος κυμαίνεται από 120kW έως 250kW. Η Magna προσφέρει επίσης λύσεις κίνησης για εφαρμογές τετρακίνησης, στις οποίες ένας ηλεκτροκινητήρας μπορεί να ενσωματωθεί στο μπροστινό μέρος ενός οχήματος μαζί με νέο λογισμικό και χειριστήρια.

    Ο Tom Rucker, πρόεδρος της Magna Powertrain, σχολίασε: «Είναι μια τολμηρή προσπάθεια ηλεκτροκίνησης των pickup οχημάτων, των οποίων οι ιδιοκτήτες απαιτούν τις δυνατότητες ρυμούλκησης και έλξης που έχουν συνηθίσει, και το έχουμε καταφέρει με την τεχνολογία eBeam. Γνωρίζουμε ότι οι άξονες είναι βασικά στοιχεία της αντοχής ενός φορτηγού και είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε αναπτύξει την πρώτη σημαντική βελτίωση στον συμπαγή άξονα εδώ και πάνω από 100 χρόνια. “

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα