More

    Ινδονησία: Πρόγραμμα Μετατροπής Συμβατικών Μοτοσικλετών σε Ηλεκτρικές

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η Ινδονησία ξεκίνησε ένα πιλοτικό πρόγραμμα για τη μετατροπή μοτοσικλετών με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε ηλεκτροκίνητες. Δέκα μοτοσικλέτες έχουν μετατραπεί μέχρι στιγμής και 90 ακόμη θα ακολουθήσουν μέχρι τον Νοέμβριο.

    Η χώρα αυτή είναι μία από τις μεγαλύτερες αγορές για τα μηχανοκίνητα δίκυκλα στον κόσμο. Σύμφωνα με την τοπική Ένωση Αυτοκινήτων, περίπου 15 εκατομμύρια αυτοκίνητα κυκλοφορούσαν στο δρόμο το 2019 – και 112 εκατομμύρια μοτοσικλέτες.

    Επίσης, η Ινδονησία είναι ένας από τους σημαντικότερους παραγωγούς νικελίου (περίπου το ένα τέταρτο των παγκόσμιων κοιτασμάτων βρίσκονται εκεί) και θέλει να βασιστεί σε αυτό για να δημιουργήσει έναν βιομηχανικό κλάδο για τις μπαταρίες και τα ηλεκτρικά οχήματα.

    Με αυτό το πιλοτικό έργο, η κυβέρνηση θέλει να δημιουργήσει μια αγορά για τέτοιες μετατροπές. “Για να επιτύχουμε οικονομίες κλίμακας, πρέπει να δημιουργήσουμε μια αγορά”, δήλωσε ο υπουργός Ενέργειας Arifin Tasrif κατά την παρουσίαση του έργου. Η τεχνολογία μετατροπής πρέπει να αναπτυχθεί περαιτέρω σε επίπεδο μικρομεσαίων επιχειρήσεων, είπε ο υπουργός.

    Σύμφωνα με αναφορές από την ίδια εκδήλωση, εκπρόσωπος του Υπουργείου Μεταφορών δήλωσε ότι έχει σχεδιαστεί επίσης ένα πρόγραμμα για τη μετατροπή λεωφορείων με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε ηλεκτροκίνητα, χωρίς να γίνουν γνωστές περαιτέρω λεπτομέρειες.

    Η κυβέρνηση της Ινδονησίας έχει θέσει στόχο να έχει συνολικά 13 εκατομμύρια ηλεκτρικές μοτοσικλέτες (συμπεριλαμβανομένων και αυτών που προκύψουν από μετατροπές των συμβατικών) και 2,2 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους δρόμους έως το 2030, σύμφωνα με το Reuters.

    Η πώληση οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης πρόκειται να απαγορευτεί έως το 2050. Η Ινδονησία είναι η χώρα με τη μεγαλύτερη οικονομία στη Νοτιοανατολική Ασία και μία από τις χώρες με τις μεγαλύτερες εκπομπές αερίων θερμοκηπίου στον κόσμο.

    Η Ινδονησία όχι μόνο θέλει να μετασκευάσει υπάρχοντα συμβατικά οχήματα σε ηλεκτρικά, αλλά θέλει επίσης να αναπτύξει μια βιομηχανία για όλα όσα σχετίζονται με την ηλεκτροκίνηση. Πολλά έργα βρίσκονται σε εξέλιξη επί του παρόντος σχετικά με εργοστάσια μπαταριών, από την Hyundai, την LGES και από την CATL.

    Πηγή: reuters.com

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα