More

    MP3 Hybrid Piaggio

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Πρώτη φορά το 2006 στην αγορά της μοτοσικλέτας παρουσιάζεται εργοστασιακή μοτοσικλέτα Piaggio MP3 με συνδυασμό δύο εμπρόσθιων τροχών και ένα πίσω τροχό. Το Piaggio MP3 είναι ένα «ανακλινόμενο» τρίτροχο σκούτερ από τον ιταλικό κατασκευαστή Piaggio και το MP3 είναι ένα αρκτικόλεξο του Moto Piaggio a 3 ruote, Ιταλικά για «Piaggio motorcycle with 3 wheels».

    MP3 Hybrid Piaggio

    Χρησιμοποιώντας μηχανισμό τριών τροχών, το MP3 μπορεί να σταματήσει και να σταθμεύσει χωρίς τη χρήση παραδοσιακών μηχανισμών στήριξης ή κεντρικό σταντ, ενώ μπορούν να σταθμεύουν σε ανώμαλο ή επικλινές έδαφος. Η μπροστινή ανάρτηση είναι παρόμοια με το σύστημα ανάρτησης των σκουτερ Vespa-style με αιωρούμενους βραχίονες μονής κατεύθυνσης, που συνδέεται με ένα παραλληλόγραμμο πλαίσιο και ένα κεντρικό βραχίονα του τιμονιού.

    Piaggio MP3 Hybrid 125

    Τον Σεπτέμβριο του 2009, ξεκίνησε η πρώτη plug-in υβριδική έκδοση του MP3.

    MP3 Hybrid Piaggio MP3 Hybrid Piaggio MP3 Hybrid Piaggio MP3 Hybrid Piaggio MP3 Hybrid Piaggio MP3 Hybrid Piaggio

    Έχει ένα κινητήρα 125 κυβικών και μια μπαταρία με ισχύ 2,6 kW (3,5 hp) ηλεκτρικό κινητήρα, με ένα αναγεννητικό σύστημα πέδησης. Το όχημα ήταν ικανό να κινηθεί με κατανάλωση 1,67 l / 100 km, επιτάχυνση 0-97 χλμ / ώρα σε 5 δευτερόλεπτα όταν χρησιμοποιούνται και οι δύο μέθοδοι προώθησης ενώ στην ηλεκτρική λειτουργία το MP3 μπορούσε να ταξιδέψει μια απόσταση 20 χιλιομέτρων με μέγιστη ταχύτητα 32 χλμ/ώρα) αθόρυβα και χωρίς εκπομπές ρύπων. Όταν χρησιμοποιούνται και οι δύο πηγές ενέργειας το MP3 μπορεί να τρέξει για μέγιστο χρονικό διάστημα 25 λεπτών, με απόδοση ισοδύναμη ενός σκούτερ 250 κυβικών.

    Όταν κινείται αποκλειστικά με τον κινητήρα βενζίνης το MP3 είναι πιο αργό από ό,τι άλλες 125 κυβικών μηχανές λόγω του βάρους του, 249 kg σε σύγκριση με τα 208 κιλά για την έκδοση μόνο βενζίνης.

    MP3 Hybrid Piaggio

    Piaggio MP3 Hybrid 300ie LT

    Ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του πρώτου υβριδικού σκούτερ, η Piaggio επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά την τεχνολογική της υπεροχή παρουσιάζοντας την έκδοση 300 του Mp3 Hybrid, του πιο προηγμένου τεχνολογικά σκούτερ στον κόσμο, που συνδυάζει την παραδοσιακή θερμική κίνηση με την ηλεκτρική κίνηση μηδενικών εκπομπών ρύπων.

    To MP3 Hybrid LT 300 i.e. εισάγει ένα ολοκαίνουριο κινητήρα 300 κυβικών, που επιτρέπει στο όχημα να επιτυγχάνει επιδόσεις εξαιρετικές όσον αφορά επιτάχυνση και τελική ταχύτητα, που μπορούν να συγκριθούν με έναν θερμικό κινητήρα 400 κυβικών.  Κράτημα στο δρόμο, φρενάρισμα και σταθερότητα σε κάθε περίπτωση στο μέγιστο βαθμό χάρη στην τετράπλευρη μπροστινή ανάρτηση. Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας του MP3, έτσι και το MP3 Hybrid LT 300 i.e. διαθέτει το σύστημα ηλεκτρονικού κλειδώματος της μπροστινής ανάρτησης που επιτρέπει τη στάθμευση χωρίς σταντ ενώ διαθέτει την τεχνολογία Plug-In, που προσφέρει τη δυνατότητα επαναφόρτισης από το δίκτυο ηλεκτροδότησης.

    MP3 Hybrid Piaggio MP3 Hybrid Piaggio

    Χάρη στην απόσταση των μπροστινών τροχών, 465 mm (έναντι 420mm και λιγότερο) των άλλων εκδόσεων, το Mp3 Hybrid LT 300 i.e. μπορεί να οδηγείται μόνο με δίπλωμα αυτοκινήτου. Η έκδοση LT οδηγείται με δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου, εφόσον αυτό έχει εκδοθεί έως 18/1/2013

    Τεχνολογία παράλληλου υβριδικού  συστήματος

    Το MP3 Hybrid είναι το πρώτο υβριδικό σκούτερ που χρησιμοποιεί μπαταρία ιόντων λιθίου, με μεγάλη διάρκεια ζωής, επαναφορτιζόμενη απευθείας από το δίκτυο (plug-in). Τα δύο συστήματα πρόωσης, ηλεκτρικό και θερμικό, έχουν ενσωματωθεί μεταξύ τους σε τέλεια συνεργασία για να παρέχουν μέγιστη επιτυγχάνοντας παράλληλα βέλτιστες περιβαλλοντικές επιδόσεις. Μέσα από την εντολή «Ride-by-Wire» (ασύρματο ηλεκτρονικό γκάζι), το ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης «VMS» (Vehicle Management System) αποφασίζει, με βάση τις πραγματικές συνθήκες χρήσης, πόση ισχύς πρέπει να μεταδίδεται από τον ηλεκτροκινητήρα και πόση από τον θερμικό κινητήρα στο όχημα για μια πραγματική βελτιστοποίηση της απόδοσης και της κατανάλωσης καυσίμου.

    Με την επιλογή «Hi-Tech» το σκούτερ μεταβαίνει από την υβριδική λειτουργία στην ηλεκτρική κίνηση σε ταχύτητες κάτω των 20 χιλιομέτρων ανά ώρα, έτσι το MP3 Hybrid μετατρέπεται σε ένα όχημα μηδενικών εκπομπών και μπορεί να κυκλοφορεί σε περιοχές που απαγορεύεται η κίνηση θερμικών μηχανών Επίσης μια άλλη επιλογή δίνει την δυνατότητα για την επαναφόρτιση της μπαταρίας μέσω του κινητήρα (Hybrid Charge)

    Οι δύο κινητήρες συνδυάζουν περισσότερα πλεονεκτήματα:

    • μείωση της κατανάλωσης βενζίνης και των εκπομπών CO2
    • δυνατότητα χρήσης μόνο τον ηλεκτροκινητήρα να κυκλοφορεί σε ελεγχόμενες περιοχές απαγόρευσης του κινητήρα εσωτερικής καύσης
    • περισσότερη ισχύ, επιτάχυνση και ροπή
    • Μείωση του λειτουργικού κόστους, χάρη στο χαμηλότερο κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας σε σύγκριση με τη βενζίνη
    • Η φόρτιση της μπαταρίας από την πρίζα (plug-in) του ηλεκτρικού δικτύου.

    MP3 Hybrid Piaggio

    Υβριδική κίνηση μοτοσικλέτας

    MP3 Hybrid Piaggio MP3 Hybrid Piaggio MP3 Hybrid Piaggio MP3 Hybrid Piaggio MP3 Hybrid Piaggio

    Σύστημα διεύθυνσης

    Το σύστημα διεύθυνσης αποτελείται από ένα προλειτουργικό πλαίσιο διεύθυνσης συνεργαζόμενο άριστα με τις απαιτήσεις τις ανάρτησης. Στόχος του συστήματος διεύθυνσης η ασφάλεια η άνεση και η αίσθηση οδήγησης συμβατικής μοτοσυκλέτας.

    • Τιμόνι. Ένας τυπικός κεντρικός άξονας διεύθυνσης κατευθύνει την μοτοσικλέτα με κωνικά έδρανα στήριξης κεντρικού άξονα διεύθυνσης
    • Μηχανισμός κλειδώματος. Όταν η μηχανή είναι σε στάση – κλειδωμένη, το κιβώτιο ταχυτήτων ενεργοποιεί μία υδραυλική αντλία και αυξάνει την πίεση στο κύκλωμα ελέγχου κλειδώματος της αναρτησης. Το συμπιεσμένο λάδι φτάνει στο κατανεμητή και στον αισθητήρας πίεσης και αναλογα με τις συνθήκες του οχήματος ενεργοποιεί τον μηχανισμό κλειδώματος που τοποθετείται παράλληλα προς το αμορτισέρ και κλειδώνουν οι αναρτήσεις. Το κλείδωμα μπορεί να επιτευχτεί με την χρήση διακόπτη όταν η ταχύτητα του οχήματος είναι μικρή η το όχημα είναι σε στάση, κατάσταση κλειδώματος
    • Προλειτουργικό πλαίσιο σύνδεσης τιμονιού και αναρτήσεων. Συμβάλει στην άριστη συνεργασία των συστημάτων ανάρτησης και διεύθυνσης με μέγιστη γωνία κλίσης 40°
    • Μπάρα διεύθυνσης, συνδέει τα δύο αμορτισέρ μεταξύ τους και με το στρίψιμο του τιμονιού στρίβουν και αυτά.
    • Αναρτήσεις – τηλεσκοπικά αμορτισέρ.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα