More

    Η NEVS παρουσιάζει ηλεκτρικό robotaxi για υπηρεσίες κοινής χρήσης

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Το National Electric Vehicle Sweden παρουσίασε ένα οικοσύστημα κινητικότητας για υπηρεσίες κοινής χρήσης, το οποίο θα περιλαμβάνει το αυτόνομο ηλεκτρικό όχημα Sango έξι ατόμων.

    Η National Electric Vehicle Sweden (NEVS) παρουσίασε ένα οικοσύστημα κινητικότητας για αυτόνομα ηλεκτρικά οχήματα για υπηρεσίες κοινής χρήσης, με το όνομα PONS. Στην καρδιά του οικοσυστήματος βρίσκεται το αυτόνομο ηλεκτρικό όχημα Sango για έως και έξι επιβάτες.

    Τα κοινόχρηστα αυτόνομα λεωφορεία έχουν παιχθεί από αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά η NEVS επισημαίνει ότι η ανάπτυξη ενός τέτοιου προϊόντος είναι αντιδιαισθητική για τους περισσότερους κατασκευαστές αυτοκινήτων, επειδή μειώνει την ανάγκη για τους οδηγούς να αγοράζουν τα δικά τους οχήματα.

    Η σουηδική εταιρεία που ανήκει στην Evergrande «πιστεύει ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να κατέχει ένα αυτόνομο όχημα, διότι μπορεί να πάρει τους επιβάτες από όπου κι αν βρίσκονται και να τους μεταφέρει όπου θέλουν να πάνε στην πόλη, σε λογική τιμή. Ταυτόχρονα, δεν χρειάζεται να ανησυχούν για το χώρο στάθμευσης, τον ανεφοδιασμό, το σέρβις ή το κόστος λειτουργίας», εξηγούν. Αυτό ανοίγει το δρόμο για τη NEVS να διαθέσει αυτό το προϊόν στην αγορά και να λειτουργήσει.

    NEVS robotaxi NEVS robotaxi

    Αφού αποκάλυψε το πλήρως ηλεκτρικό αυτόνομο λεωφορείο, η NEVS έχει ήδη αποκτήσει μια σημαντική πιλοτική λειτουργία: ένα πιλοτικό έργο στη Στοκχόλμη θα λειτουργήσει έναν στόλο περίπου δέκα αυτόνομων οχημάτων, γνωστών ως robotaxis. Εκτός από το όχημα Sango, το σύστημα κινητικότητας PONS περιλαμβάνει μια διεπαφή χρήστη με τη μορφή μιας εφαρμογής και ενός συστήματος διαχείρισης στόλου.

    Στα 4,27 μέτρα και πλάτος 2,02 μέτρα, το Sango έχει περίπου το μέγεθος ενός συμπαγούς αυτοκινήτου. Με την μπαταρία 62 kWh εγκατεστημένη στο δάπεδο, το λεωφορείο θα μπορεί να ταξιδεύει έως και 200 χιλιόμετρα. Η NEVS δεν αναφέρει λεπτομέρειες σχετικά με τους κινητήρες, αλλά η απόδοση παίζει δευτερεύοντα ρόλο στο Sango: Αρχικά, η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 15 km/h, αλλά σε μεταγενέστερες εκδόσεις, αυτή πρέπει να αυξηθεί στα 50 km/h.

    NEVS robotaxi NEVS robotaxi

    Η Σουηδική εταιρεία λειτουργεί χωρίς ταχυφόρτιση DC. Το Sango είναι εξοπλισμένο με φορτιστή AC 11 kW. Η υπηρεσία μεταφοράς χρεώνεται από 30 έως 80% σε 2:45 ώρες, ενώ μια ολοκληρωμένη διαδικασία φόρτισης θα διαρκέσει 5:30 ώρες. «Η γκάμα είναι προσαρμοσμένη στην περιοχή λειτουργίας και είναι λιγότερο σημαντική για τους χρήστες, καθώς τα οχήματα δεν θα είναι ιδιωτικά», γράφει η NEVS. “Η Sango θα φορτίζει τις μπαταρίες της όποτε είναι απαραίτητο κατά τη διάρκεια της ημέρας.”

    Για την αυτόνομη τεχνική οδήγησης του Sango, η NEVS συνεργάζεται με την AutoX, της οποίας η τεχνολογία υποτίθεται ότι επιτρέπει την αυτόνομη οδήγηση σύμφωνα με το επίπεδο 4.
    Η NEVS είναι πολύ σίγουρη ότι η τεχνολογία στο Sango που αναπτύχθηκε εσωτερικά θα είναι πειστική.

    «Η μετάβαση από το Α στο Β με ηλεκτροκίνητα οχήματα δεν οδηγεί τόσο μακριά όσο υπονοεί η αυτοκινητοβιομηχανία», δήλωσε η Anna Haupt, αντιπρόεδρος της Mobility Solutions στο NEVS.«
    Η εποχή ενός ατόμου ανά αυτοκίνητο και η εποχή της κατοχής ενός αυτοκινήτου, θα είναι σύντομα πράγματα του παρελθόντος. Μια νέα εποχή έρχεται, όπου τα αυτοκίνητα είναι βελτιστοποιημένα για κινητικότητα στην πόλη και καλύτερη ποιότητα ζωής για το άτομο ».

    NEVS robotaxi

    Ο Daniel Helldén του Τμήματος Μεταφορών του Δημοτικού Συμβουλίου της Στοκχόλμης αναγνωρίζει εύκολα τα προβλήματα που θέτει η υπερβολική ιδιοκτησία ιδιωτικών αυτοκινήτων, λέγοντας: «Όπως και άλλες ευρωπαϊκές πόλεις, η Στοκχόλμη αντιμετωπίζει προκλήσεις με εκπομπές οχημάτων και κυκλοφοριακή συμφόρηση. Ως εκ τούτου, καλωσορίζουμε νέες ιδέες που μοιράζονται το όραμά μας για μια πιο πράσινη πόλη και λιγότερη χρήση αυτοκινήτων. ” Στα 4,27 μέτρα και πλάτος 2,02 μέτρα, το Sango έχει περίπου το μέγεθος ενός συμπαγούς αυτοκινήτου.

    «Η αυτονομία είναι προσαρμοσμένη στην περιοχή λειτουργίας και είναι λιγότερο σημαντική για τους χρήστες, καθώς τα οχήματα δεν θα είναι ιδιωτικά», γράφει η NEVS.” Το Sango θα φορτίζει τις μπαταρίες του όποτε είναι απαραίτητο κατά τη διάρκεια της ημέρας.

    “Για να διασφαλιστεί ότι τα ρομποτικά ταξί είναι επίσης αποδεκτά από τους πελάτες, η NEVS θέλει να εξασφαλίσει υψηλότερο επίπεδο ιδιωτικότητας από ό, τι στις δημόσιες συγκοινωνίες. Με χωρίσματα και ευέλικτη διάταξη καθισμάτων, οι εσωτερικές διαμορφώσεις κατηγοριοποιούνται σε «ιδιωτικές», «κοινωνικές» και «οικογένειες». Το εσωτερικό μπορεί να προσαρμοστεί από τέσσερα μικρότερα διαμερίσματα με αντίστοιχη προστασία της ιδιωτικής ζωής, μέσω ενός πιο ανοιχτού χώρου με τέσσερις θέσεις, έως τη μέγιστη θέση με έξι θέσεις σε τρεις σειρές. Κάθε κάθισμα θα έχει επίσης το δικό του φίλτρο εξαερισμού και αέρα.

    Το πρακτικό τεστ στη Στοκχόλμη σύντομα θα διευκρινίσει εάν η ιδέα λειτουργεί και αν το λογισμικό AutoX που αναπτύχθηκε στη Silicon Valley και τη Shenzhen θα λειτουργήσει άψογα στην καθημερινή χρήση. Η θυγατρική της Evergrande NEVS δεν αποκάλυψε την ημερομηνία έναρξης δημόσιας δοκιμαστικής δοκιμής στη Σουηδική πρωτεύουσα. Τα πρώτα μοντέλα Sango δοκιμάζονται επί του παρόντος στο εργοστάσιο NEVS στο Trollhättan.

    Ίσως δεν είναι ασήμαντο όταν παρακολουθείτε την επιτυχία αυτού του αυτόνομου, κοινόχρηστου ηλεκτρικού οχήματος και του οικοσυστήματος του, να θυμάστε ότι η κινεζική εταιρεία Evergrande έκανε αρχικά τα επένδυσή της ως η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων της Κίνας από πωλήσεις πριν επεκταθεί στην υγεία και τον τουρισμό. Μόνο στα μέσα του 2018 η εταιρεία μετακινήθηκε σε ηλεκτρική κινητικότητα με αποφασιστική δυναμικότητα. Ένα χρόνο αργότερα, στα μέσα του 2019, η Evergrande ανακοίνωσε επενδύσεις ύψους 23 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ στην παραγωγή EV. Μέχρι τώρα, η Evergrande έχει ασχοληθεί με την αγορά τεχνογνωσίας – είτε μέσω εξαγοράς όπως στην περίπτωση της NEVS ή της Protean Electric, Βρετανού ειδικού για κινητήρες τροχού, ή μέσω μερικής εισόδου όπως στην περίπτωση του Koenigsegg, – ΟΧΙ – ξεχάστε μέσω κοινοπραξιών όπως στην περίπτωση της Hofer ή μέσω συνεργασίας όπως στην περίπτωση των ομίλων FEV, EDAG, IAV Group, AVL και Magna.

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα