More

    Η Porsche Cayenne E-Hybrid 2019 με μονό turbo, πάει τουρμπάτα [Video]

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσιάζει ένα νέο Cayenne E-Hybrid για το 2019.

    Η Porsche έχει συνδυάσει το υβριδικό όχημα με τα άλλα πρόσφατα μοντέλα E-Hybrid όπως το Panamera 4 E-Hybrid και ειδικότερα το Panamera Turbo E-Hybrid, το οποίο είναι τρομακτικά γρήγορο στην οδήγηση. Το νέο Cayenne E-Hybrid δεν υπόσχεται να είναι τόσο άγριο όσο οι άλλοι μεγάλοι παίκτες, αλλά με 455 ίππους και ροπή στρέψης 516 ποδόλιμπρα, δεν θα είναι αργή.

    Η κινητήρια δύναμη για το Cayenne E-Hybrid προέρχεται από ένα 3.0-λίτρων single-turbo V6. Στην πραγματικότητα, είναι η ίδια μονάδα που τροφοδοτεί το πρότυπο Cayenne, αν και αυξάνεται από ένα ηλεκτρικό κινητήρα που παράγει 134 hp και 295 lb-ft. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα δοκιμασμένο και πραγματικό αυτόματο αυτόματο Tiptronic S, 8 ταχυτήτων το οποίο ταιριάζει καλύτερα στον χαρακτήρα του Cayenne.

    Porsche Cayenne E-Hybrid 2019 Porsche Cayenne E-Hybrid 2019

    Η μπαταρία του E-Hybrid διαθέτει 30% περισσότερη χωρητικότητα από το προηγούμενο μοντέλο και θα επιτρέψει στους χρήστες να οδηγούν για λίγο περισσότερο από 27 μίλια μόνο με την μπαταρία. Όπως και σε άλλα Porsche E-Hybrids, υπάρχουν αρκετοί τρόποι οδήγησης, όπως η Sport και η Sport Plus (η οποία φορτίζει την μπαταρία καθώς μπορείτε να οδηγείτε σαν hooligan), καθώς και τα E-Power, Hybrid Auto, E-Hold και E -Charge.

    Η Porsche έχει επίσης τροποποιήσει τον τρόπο με το οποίο το υβριδικό σύστημα είναι ενσωματωμένο στο βενζινοκινητήρα, μετακινώντας το υβριδικό στοιχείο μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων. Ο νέος κινητήρας χρησιμοποιεί ένα νέο ηλεκτρομηχανικό ενεργοποιητή που αυξάνει εντυπωσιακά το πόσο γρήγορα μπορεί να ανταποκριθεί το σύστημα σε σχέση με τον ηλεκτροϋδραυλικό ενεργοποιητή του παλαιού μηχανήματος Cayenne S E-Hybrid.

    Άλλες αναβαθμίσεις για το Cayenne E-Hybrid περιλαμβάνουν διαθέσιμες ζάντες 22 ιντσών (πρώτη για το εμπορικό σήμα), και η Porsche Active Suspension Management (PASM) και το πακέτο Sport Chrono θα προσφέρουν τον βασικό εξοπλισμό. Η υπόλοιπη γραμμή Cayenne διαθέτει και έναν αναβαθμισμένο εξοπλισμό, που περιλαμβάνει μασάζ καθισμάτων, θερμαινόμενο παρμπρίζ και μια οθόνη προβολής στο παρμπρίζ (head-up display). Ωστόσο, υποθέτουμε ότι όλες αυτές οι τελευταίες δημιουργικές ανέσεις δεν θα συμπεριληφθούν δωρεάν.

    Porsche Cayenne E-Hybrid 2019 Porsche Cayenne E-Hybrid 2019

    Τέλος, το Cayenne E-Hybrid θα διαθέτει σύστημα InnoDrive της Porsche. Το InnoDrive είναι ένα πολύ έξυπνο προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου cruise control που χρησιμοποιεί δεδομένα GPS και άλλα σήματα εισόδου για να εμφανίζονται αποτελεσματικά σχεδόν δύο μίλια μπροστά από το όχημα. Αυτό επιτρέπει στο Cayenne να επιλέξει τη χρήση κιβωτίου ταχυτήτων, γκαζιού και υβριδικής μονάδας βάσει τοπογραφίας, οδικών συνθηκών και κυκλοφορίας.

    Η Porsche αναμένει ότι το Cayenne E-Hybrid 2019 θα φτάσει στις αντιπροσωπείες στις αρχές του επόμενου έτους, με τιμή εκκίνησης 80.950 δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων και των τελών προορισμού.

    Τεχνικά χαρακτηριστικά Cayenne E-Hybrid

    • Κιβώτιο Ταχυτήτων Tiptronic S, 8 ταχυτήτων
    • Συνολική ισχύς (Kw) 340
    • Συνδυασμένη ισχύς (hp) 462
    • Ηλεκτροκινητήρας Kw/hp 100 /136
    • Στροφές μέγιστης ισχύος 6.000 rpm
    • Επιτάχυνση από 0 -100 km/h 5,9 s
    • Μέγιστη ταχύτητα 243 km/h
    • Κατανάλωση καυσίμου * συνδυασμένες  3,4-3,3 l/100 km
    • Εκπομπές CO2 * συνδυάζονται 79-75 g/km
    • Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας συνδυασμένη = TBA
    • TBA = Συνδυασμένη ισχύς (hp) / Συνδυασμένη ισχύς (kW)

    Απολαύστε τα σχετικά videos

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα