More

    Rapide E: Αποκαλύψεις Των Μυστικών Του Πρώτου Πλήρως Ηλεκτρικού Aston Martin

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

     

    • Το Rapide E είναι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας της Aston Martin (BEV)
    • Η ονομασία προϊόντος επιβεβαιώνεται ως “Rapide E”
    • Η Aston Martin αναπτύσσει το Rapide E με την Williams Advanced Engineering
    • Η Παραγωγή θα τρέξει με 155 μονάδες
    • Δίδυμοι ηλεκτρικοί κινητήρες για παραγωγή άνω των 610 PS και ροπής 950 Nm δημιουργώντας το ισχυρότερο μοντέλο Rapide
    • Διαθέτει καινοτόμο σύστημα μπαταριών 800V. Ο μετατροπέας DC / DC διευκολύνει την γρήγορη φόρτιση, ακόμη και σε δίκτυο 400V
    • Τα αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν σε ειδική εγκατάσταση στις εγκαταστάσεις του St. Athan της Aston Martin
    • Πρώτες προγραμματισμένες παραδόσεις πελατών για 4ο τρίμηνο του 2019

    Με την ανάπτυξη του πρώτου ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου της Aston Martin – το Rapide E, η πολυτελής βρετανική μάρκα επιβεβαίωσε μια σειρά τεχνικών λεπτομερειών για την αυστηρά περιορισμένη ειδική έκδοση 155 μονάδων.

     Σε συνεργασία με την Williams Advanced Engineering (WAE) ως συνεργάτη ανάπτυξης, η Aston Martin χρησιμοποίησε τον εξαιρετικά επιτυχημένο ηγέτη στην τεχνολογία ηλεκτρικών οχημάτων (EV) για να ξεκινήσει μια νέα εποχή για την τεχνολογία κίνησης της Aston Martin και να ξεπεράσει τις τεχνικές προκλήσεις που σχετίζονται με τη συσκευασία του συστήματος μπαταριών και των μοτέρ εντός του διαθέσιμου χώρου.Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ανάπτυξης, η ομάδα μηχανικών έχει επικεντρωθεί στην επίτευξη αποτελεσματικής ψύξης των μπαταριών και του μοτέρ για να εξασφαλίσει συνεπή απόδοση, ενώ παρατηρούνται αυστηρά στόχοι βάρους χρησιμοποιώντας ελαφριά κράματα και σύνθετα υλικά άνθρακα.

    Rapide E: Αποκαλύψεις Των Μυστικών Του Πρώτου Πλήρως Ηλεκτρικού Aston Martin Rapide E: Αποκαλύψεις Των Μυστικών Του Πρώτου Πλήρως Ηλεκτρικού Aston Martin Rapide E: Αποκαλύψεις Των Μυστικών Του Πρώτου Πλήρως Ηλεκτρικού Aston Martin Rapide E: Αποκαλύψεις Των Μυστικών Του Πρώτου Πλήρως Ηλεκτρικού Aston Martin

    Το Rapide E θα τροφοδοτείται από μια αρχιτεκτονική ηλεκτρικής μπαταρίας 800V με εγκατεστημένη χωρητικότητα 65 kWh χρησιμοποιώντας πάνω από 5600  ιόντα λιθίου 18650 κυλινδρικού φορμάτ στοιχεία ιόντων λιθίου. Αυτά τοποθετούνται σε μια προσαρμοσμένη μπαταρία όπου ήταν τοποθετημένο το αρχικό σύνολο V12 6.0 λίτρων, το κιβώτιο ταχυτήτων και το ρεζερβουάρ καυσίμου. Αυτό το σύστημα μπαταριών τροφοδοτεί δύο πίσω τοποθετημένα ηλεκτρικά μοτέρ που παράγουν συνδυασμένη απόδοση λίγο πάνω από 610PS και την κολοσσιαία ροπή των 950 Nm.

    Ο στόχος της αυτονομίας του Rapide E είναι πάνω από 320 χλμ. σύμφωνα με τη Παγκόσμια εναρμονισμένη Διαδικασία εξέτασης ελαφρών οχημάτων (WLTP), ενώ το μοντέλο μπορεί να φορτίζεται με σχέση 1851,2 μιλίων ανά ώρα, χρησιμοποιώντας έναν τυπικό φορτιστή 400V 50kW. Ωστόσο, το σύστημα μπαταριών υψηλής τάσης 800V του αυτοκινήτου καθιστά δυνατή την ταχύτερη φόρτιση 3101,2 μιλίων ανά ώρα, χρησιμοποιώντας μια έξοδο 800V με παροχή 100kW ή υψηλότερη.

    Ως μία γνήσια Aston Martin, το Rapide E αναπτύσσεται με στόχο υψηλών επιδόσεων. Προβλεπόμενη τελική ταχύτητα για το Rapide E είναι 250 χλμ/ώρα, και χρόνο 4 δευτερολέπτων για τα 0-100 χλμ/ώρα και χρόνο 80-110 χλμ/ώρα σε μόλις 1,5 δευτερόλεπτα. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι αυτά τα στοιχεία δεν περιορίζονται σε στενό παράθυρο μόνον όταν οι μπαταρίες είναι πλήρως φορτισμένες. Αντίθετα, ο στόχος είναι η μέγιστη απόδοση κατά απαίτηση σε όλη την πλειονότητα του παραθύρου της κατάστασης φόρτισης της μπαταρίας (SoC), όπως θα περίμενε κανείς από ένα συμβατικό αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτό περιλαμβάνει την ικανότητα να οδηγείτε έναν πλήρη γύρο του Nürburgring με απολύτως καμία μείωση της μπαταρίας και την ικανότητα να αντιμετωπίζετε τις καθημερινές απαιτήσεις της επαναλαμβανόμενης σκληρής επιτάχυνσης και πέδησης.

    Το εξωτερικό και το κάτω μέρος του αυτοκινήτου έχουν επίσης βελτιστοποιηθεί αεροδυναμικά και συμπληρώνονται με νέους σχεδιασμένους αεροδυναμικούς τροχούς. Συνδυάζοντας τα ελαστικά Pirelli P-Zero με χαμηλή αντίσταση κύλισης με αφρό που εξαλείφει τον θόρυβο, το Rapide E στοχεύει στην επίτευξη υψηλότερων επιπέδων αεροδυναμικών απωλειών λόγω τριβής και ψύξης σε σχέση με το πρότυπο Rapide S.

    Rapide E: Αποκαλύψεις Των Μυστικών Του Πρώτου Πλήρως Ηλεκτρικού Aston Martin Rapide E: Αποκαλύψεις Των Μυστικών Του Πρώτου Πλήρως Ηλεκτρικού Aston Martin Rapide E: Αποκαλύψεις Των Μυστικών Του Πρώτου Πλήρως Ηλεκτρικού Aston Martin Rapide E: Αποκαλύψεις Των Μυστικών Του Πρώτου Πλήρως Ηλεκτρικού Aston Martin

    Έχει επίσης στόχο να διατηρήσει και να ενισχύσει την αίσθηση, το χαρακτήρα και την απόδοση του κινητήρα V12 Rapide S. Για το σκοπό αυτό, θα δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην ανάπτυξη και τον συντονισμό τόσο του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης όσο και του πλαισίου, με ιδιαίτερη έμφαση στην ολοκλήρωση του λογισμικού. Οι διπλοί ηλεκτρικοί κινητήρες Rapide E του πίσω άξονα κινούνται μέσω ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο σε συνδυασμό με τις αναθεωρημένες τιμές ελατηρίων και αποσβεστήρων εξασφαλίζει τα καθαρά χαρακτηριστικά κρατήματος για τα οποία είναι ήδη γνωστή η βενζινοκίνητη Rapide S.

    Αν και το Rapide E θα κατασκευαστεί σε μικρούς αριθμούς, υπόκειται σε αυστηρά και εξαντλητικά πρωτόκολλα δοκιμών της Aston Martin, με την ειδική ομάδα της WAE να συνεργάζεται στενά με το προσωπικό της Aston Martin για να διασφαλίσει ότι όλες οι πτυχές του δοκιμαστικού προγράμματος του πρωτότυπου ακολουθούν τις καθιερωμένες διαδικασίες της μάρκας. Ακόμη, οι πελάτες θα αποτελέσουν ένα εκτεταμένο τμήμα του τρέχοντος προγράμματος Rapide E, με τα σχόλιά τους και την οδηγική εμπειρία τους προσφέροντας μία ανεκτίμητη ροή ανατροφοδότησης που θα βοηθήσει στη διαμόρφωση και βελτίωση των μελλοντικών ηλεκτρικών Aston Martin.

    Εκτός από την WAE – Williams Advanced Engineering, το πρόγραμμα Rapide E απολαμβάνει την υποστήριξη άλλων τεχνικών συνεργατών όπως η Hyperbat Limited – μια νέα εταιρεία κοινής επιχείρησης μεταξύ της Williams Advanced Engineering και της Unipart Manufacturing Group – ως κατασκευαστής μπαταριών, της Integral Powertrain Technologies για τα ηλεκτρικά μοτέρ, και της Xtrac για την μετάδοση κίνησης.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα