32 χλμ. ανά λίτρο. Από ένα αυτοκίνητο που δεν θα σας κοστίσει τα νεφρά. Απλά σκεφτείτε το.
Όχι, δεν είναι μια φαντασία – αυτό είναι που υπόσχεται να προσφέρει στους πελάτες το Suzuki Swift Hybrid πίσω στην έδρα του στην Ιαπωνία. Η Suzuki το παρουσίασε στην έκθεση Auto Expo 2018 για να δει το ενδιαφέρον και το παρουσίασε ξανά στο Ινδονησιακό Σαλόνι Αυτοκινήτου 2018.
Το νέο Suzuki Swift Hybrid παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Ιαπωνία και διατίθεται σε δύο εκδόσεις – SG και SL. Τώρα αυτό δεν είναι ένα ήπιο υβριδικό, αν σκέφτεστε το SHVS που παρουσιάστηκε κατά τη στιγμή της παγκόσμιας αποκάλυψης, μάλλον φέρει ένα ηλεκτρικό μοτέρ που υποβοηθά τη μονάδα βενζίνης. Έτσι, είναι ένα σωστό υβριδικό και ένα πιο οικονομικά αποδοτικό. Το λέμε αυτό επειδή η αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίζεται 32 χιλιόμετρα /λίτρο (kmpl) στον ιαπωνικό κύκλο και αυτός είναι ένα πολύ καλό επίτευγμα, και πρέπει κανείς να το παραδεχτεί.
Το Swift Hybrid τροφοδοτείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων που φτάνει τα 89 ίππους και συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ γεννήτρια ισχύος 10 kW που αποστέλλει ισχύ μόνο στους εμπρός τροχούς. Η υβριδική μετάδοση κίνησης συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 5 ταχυτήτων.
Το Swift Hybrid τροφοδοτείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων που συνδυάζεται με ένα MGU-E (μονάδα μοτέρ γεννήτρια – ηλεκτρικό). Ο κινητήρας K12C 1,2 λίτρων στο Swift Hybrid δεν είναι ο ίδιος με τον κινητήρα K12B 1,2 λίτρων στο Swift που πωλείται στην Ευρώπη. Ο κινητήρας K12C αναπτύσσει 8PS περισσότερη ισχύ και 5 Νm περισσότερη ροπή με έναν πιο αποδοτικό κύκλο καύσης.
Το MGU-E παράγει επιπλέον 13.6PS μέγιστης ισχύος και 30 Νm μέγιστης ροπής από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 100V, η οποία καταναλώνει το μεγαλύτερο μέρος του χώρου στο πορτ μπαγκάζ.
Το MGU-E λειτουργεί σαν μια ισχυρή συσκευή συμπλήρωσης της ροπής, υποβοηθώντας τον κινητήρα σε συνθήκες υψηλού φορτίου για βελτίωση της απόδοσης.
AGS = Auto Gear Shift