More

    Toyota Corolla 2019. Από το σαλόνι της Γενεύης στους Ελληνικούς δρόμους με Υβριδική Ηλεκτρική τεχνολογία που ξεχωρίζει!

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Είχαμε την ευκαιρία να την δούμε και να την απολαύσουμε από κοντά στην έκθεση του Σαλονιού της Γενεύης μόλις το Μάρτιο του 2019. Γνωρίζοντας το αναγνωστικό μας κοινό πως δοκιμάζουμε μόνο Υβριδικά και Ηλεκτρικά οχήματα και πιο συγκεκριμένα Τεχνολογίες από αυτά τα αυτοκίνητα, σας παρουσιάζουμε παρακάτω την Υβριδική Toyota Corolla 2019.
    Εκτός από την hatchback έκδοση κυκλοφορεί για πρώτη φορά η Corolla σε Sedan ως αυτοφορτιζόμενο υβριδικό (self-charging Hybrid).

    Εκδόσεις

    Διατίθεται σε 7 εκδόσεις. Υπάρχει ένας εξαιρετικός συνδυασμός μοντέλων και των 3 κινητήρων (ένας μη υβριδικός και 2 υβριδικές εκδόσεις) και 2 ειδών κιβωτίων ταχυτήτων (Μηχανικό και e-CVT.

    1. LIVE  
    2. ECO
    3. ACTIVE
    4. ACTIVE PLUS
    5. STYLE
    6. BLACK EDITION
    7. SPORT

    Ασφάλεια

    Το πρωτοποριακό Σύστημα Ενεργητικής Ασφάλειας Toyota Safety Sense προειδοποιεί για πιθανούς κινδύνους και βοηθά τον οδηγό να αποκριθείτε πιο αποτελεσματικά. Με ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών – Κάμερα Οπισθοπορίας, Ένδειξη Τυφλού Σημείου, Σύστημα Προειδοποίησης Οπισθοπορίας σε διασταύρωση, Υποβοήθηση Στάθμευσης και Αυτόματη Λειτουργία Προβολέων – εσείς και οι επιβάτες σας θα είστε πιο ασφαλείς από ποτέ.

    Ανάρτηση & Αμάξωμα

    Το πιο άκαμπτο σασί και το χαμηλό κέντρο βάρους συνδυάζονται μειώνοντας την κλίση του αμαξώματος στις στροφές, ενώ η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων απορροφά τους κραδασμούς για πιο ομαλή οδήγηση.

    Συστήματα Παραγωγής και Μετάδοσης Κίνησης TNGA (Αρχιτεκτονική Επόμενης Γενιάς Toyota)

    Κινητήρες

    Η Toyota πρώτη φορά προσφέρει δύο υβριδικούς κινητήρες, τον Hybrid 1.8 λίτρων και τον Hybrid Dynamic Force 2,0 λίτρων. Με όλα τα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας της Νέας Παγκόσμιας Αρχιτεκτονικής Toyota (TNGA)

    Ο Hybrid κινητήρας 1,8 λίτρων προσφέρει την ομαλή, αθόρυβη οδήγηση ενός Toyota. Ο νέος κινητήρας Hybrid Dynamic Force 2,0 λίτρων ανεβάζει τα Hybrid σε ένα νέο άλλο επίπεδο, αποδίδοντας μέγιστη ισχύ για αβίαστη επιτάχυνση και δυναμική οδήγηση.

    corolla 1

    Α1) 1.2L Turbo (116 ίπποι) 6 M
    Κατανάλωση & εκπομπές κινητήρα

    • Κατανάλωση καυσίμου μικτού κύκλου: 5,6 – 5,8 λτ./100χλμ.
    • Μικτός κύκλος : 5,6 – 5,8 λτ./100χλμ.
    • Εκπομπές Διοξειδίου του Άνθρακα (Μικτός Κύκλος): 128 – 132 γρ./χλμ.

    Α2) 1.2L Turbo (116 ίπποι) CVT
    Κατανάλωση & εκπομπές κινητήρα
    • Κατανάλωση καυσίμων μικτού κύκλου: 5,8 – 5,9 λτ./100χλμ.
    • Μικτός κύκλος : 5,8 – 5,9 λτ./100χλμ.
    • Εκπομπές Διοξειδίου του Άνθρακα (Μικτός Κύκλος): 132 – 134 γρ./χλμ.

    corolla 1

    Β) 1.8 Υβριδικό σύστημα παραγωγής και μετάδοσης ισχύος (122 ίπποι)
    Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (e-CVT)

    corolla 1

    Γ) 2.0 Υβριδικό σύστημα παραγωγής και μετάδοσης ισχύος
    2.0L Hybrid (178 ίπποι) Ηλεκτρικά ελεγχόμενο κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (e-CVT)

    corolla 1

    Το τρέχον μοντέλο χρήσης φοράει το κιβώτιο K120 CVT (ίδιo στην COROLLA και στο AURIS).

    – Χρησιμοποιείται ο μηχανισμός μετάδοσης κίνησης τύπου γραναζιών για εκκίνηση και οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες.
    – Η μονάδα του σώματος των βαλβίδων βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του οχήματος, συμβάλλοντας σε ένα χαμηλό κέντρο βάρους.

    Οι λειτουργίες του τρόπου οδήγησης που βρήκαμε είναι οι ακόλουθες:

    • ECO
    • NORMAL
    • SPORT

    corolla 1

     

    • ΝΕΟ: Μοχλός Ταχυτήτων Ευθύγραμμου Τύπου στο Σειριακό Αυτόματο κιβώτιο, όπως μπορείτε να δείτε και στην φωτογραφία μας

    corolla 1

    Εκτός από την αυξημένη εντυπωσιακή απόδοση, η χρήση αυτής της πρώτης μηχανικής σχέσης με γρανάζια, έχει μεγάλη επίδραση στην κατασκευή του κιβωτίου CVT. Για όσους ήταν έμπειροι στην οδήγηση υβριδικού θα ένοιωθαν μια υπερστροφία του κινητήρα στις χαμηλές χωρίς ανάλογη αίσθηση της απόδοσης στους τροχούς. Πλέον αυτό λύνεται αφού ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει λύσει με κατασκευαστική μαεστρία το θέμα αυτό όπως θα δείτε παρακάτω.

    Κανονικά η μεγαλύτερη πίεση σε αυτό είναι κατά τη διάρκεια της εκκίνησης, καθώς όλη η ισχύς μετασχηματίζεται σε μαζικές τιμές ροπής. Απομακρύνετε αυτό και μπορείτε να μειώσετε το μέγεθος αυτού του κιβωτίου CVT, μπορείτε να αλλάξετε τις γωνίες των τροχαλιών … και ως εκ τούτου το τμήμα CVT να είναι πιο αποτελεσματικό από ποτέ, αλλά και πολύ πιο γρήγορα για να δώσει τη δυνατότητα να λειτουργήσει σαν ένα πολύ γρήγορων αλλαγών αυτόματο κιβώτιο.

    Στην πραγματικότητα…. το Lexus UX που φέρει το ίδιο το κιβώτιο, προγραμματίζεται να λειτουργεί ως κιβώτιο 9-ταχυτήτων … +1 που είναι συνολικά 10.
     

    corolla 1

    Μετάδοση Κίνησης D-CVT K120/F

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    • 10-Τάχυτο Σειριακό Sport Shiftmatic
      Ενεργεί ως 10-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων (1 μηχ & 9 προγραμματισμένες)
    • Μειωμένο σε μέγεθος και αντίσταση
    • Υποβοηθά στην αύξηση του κύκλου στροφής
    • Αλλαγή γωνίας δίσκου
    • Άριστη απόδοση

    Μετάδοση Κίνησης D-CVT K120/F

    corolla 1

    Επιπρόσθετα της συμβατικής μετάδοσης με ιμάντα προστίθεται ένας μηχανισμός μετάδοσης με γρανάζια από ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

    • Η μετάδοση με γρανάζια επιτυγχάνει μια άμεση και υψηλής απόδοσης εκκίνηση.
    • Η αποτελεσματική περιοχή αναλογίας των γραναζιών επιτυγχάνεται βελτιώνοντας την κατανάλωση καυσίμου.
    • Το μέγεθος & βάρος της μετάδοσης με ιμάντα έχουν μειωθεί.

    1. Θέση Λειτουργίας D – Εκκίνηση & Οδήγηση με Χαμηλή Ταχύτητα
    Α) Λειτουργία γραναζιών
    C1 Συμπλέκτης: ΟΝ
    – Συμπλέκτης C2: OFF
    – Πέδη (φρένο) Β1: OFF
    – Μηχανισμός συγχρονισμού: Εμπλεγμένος

    Με την αποσύνδεση του συμπλέκτη C2 και την εμπλοκή του συμπλέκτη C1, το όχημα χρησιμοποιεί τη λειτουργία γραναζιού ταχυτήτων κατά την εκκίνηση και την οδήγηση σε χαμηλή ταχύτητα.

    corolla 1

    2. Θέση D – Οδήγηση με ενδιάμεση έως υψηλή Ταχύτητα οδήγησης
    Α) Λειτουργία ιμάντα
    – C1 Συμπλέκτης: OFF
    – Συμπλέκτης C2: ΟΝ
    – Πέδη (φρένο) B1: OFF – Μηχανισμός συγχρονισμού: Απενεργοποιημένος

    Με την εμπλοκή του συμπλέκτη C2 και την αποσύμπλεξη του συμπλέκτη C1 και του φρένου B1, το όχημα χρησιμοποιεί τη λειτουργία του ιμάντα σε καταστάσεις όπου η οδήγηση κυμαίνεται από μεσαία έως υψηλή ταχύτητα.

    Η ισχύς μεταδίδεται από τη δευτερεύουσα τροχαλία στον μηχανισμό μείωσης της μετάδοσης κίνησης μέσω του συμπλέκτη C2.
    Όταν χρησιμοποιείται ο μηχανισμός μετάδοσης ισχύος τύπου ιμάντα, ο μηχανισμός μετάδοσης ισχύος τύπου μηχανισμού μετάδοσης αποσυνδέεται από το μηχανισμό συγχρονισμού για να μειωθούν οι απώλειες σχέσεων.

    corolla 1

    Φώτα με λειτουργία Follow-me-home

    Αυτό το σύστημα ενεργοποιείται από τον οδηγό για πρόσθετη ασφάλεια και πρακτικότητα το βράδυ. Διατηρεί αναμμένα τα φώτα για 30 δευτερόλεπτα μετά τη στάθμευση προκειμένου να φωτίζουν τη διαδρομή προς το σπίτι.

    corolla 1

    AWD με Δυναμική Διόρθωση της Ροπής

    Το εξελιγμένο κιβώτιο μετάδοσης κίνησης (τράνσφερ) και το Πίσω Διαφορικό κάνουν την μεγάλη διαφορά στα κρατήματα και στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Αν και το μοντέλο της δοκιμής μας δεν ήταν AWD, παρόλα αυτά φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα η δοκιμή ενός τέτοιου μοντέλου.

    corolla 1

    Κλείνοντας να τονίσουμε ότι ένα πολύ ενδιαφέρον και όμορφο ΥΒΡΙΔΙΚΌ αυτοκίνητο φαίνεται πως συμπληρώνει την θέση της παλιάς Corolla και βρίσκει μια premium θέση στην αγορά του αυτοκινήτου. Η υβριδική τεχνολογία ΤΟΥΟΤΑ θα παίξει το δικό της ρόλο επίσης!

    corolla 1

    corolla 1

     

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα