Το νέο μοντέλο Toyota Yaris το 4-κίνητο "παιδί" του WRC [Video]

Το συμπαγές αυτοκίνητο νέας γενιάς ξεπερνά την κατηγορία του προσφέροντας την οδηγική απόλαυση, το υψηλότερο επίπεδο απόδοσης καυσίμου στον κόσμο και την πιο προηγμένη τεχνολογία ασφάλειας

  • Πρώτη χρήση της πλατφόρμας TNGA * 1 για compact αυτοκίνητα. Ένα αμάξωμα που είναι ελαφρύ αλλά και άκαμπτο και έχει χαμηλό κέντρο βάρους.
  • Υιοθετεί το πιο πρόσφατο σύστημα μετάδοσης κίνησης, συμπεριλαμβανομένου ενός τρικύλινδρου κινητήρα δυναμικής ισχύος (Dynamic Force) 1.5 λίτρων με βάση τη φιλοσοφία σχεδιασμού της TNGA. Αυτός ο κινητήρας επιδιώκει τόσο την απόδοση οδήγησης όσο και το υψηλότερο επίπεδο απόδοσης καυσίμου στον κόσμο για ένα υβριδικό όχημα, εκτός από την ευχαρίστηση της οδήγησης.
    Η Toyota προσφέρει επίσης για πρώτη φορά το E-Four (ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης) σε ένα compact αυτοκίνητο.
  • Η συμπυκνωμένη καμπίνα και η συμπαγής μορφή που εκτείνεται από το κέντρο του αμαξώματος στον εμπρόσθιο και οπίσθιο τροχό, εκφράζουν ενεργό δυναμικό σχεδιασμό που φαίνεται έτοιμο να απογειωθεί σε μια στιγμή.
  • Το Advanced Park * 2, το προηγμένο σύστημα υποστήριξης στάθμευσης της Toyota (μία πρωτιά σε όχημα της Toyota) και το τελευταίο Toyota Safety Sense, το οποίο τώρα ανιχνεύει τα αυτοκίνητα που έρχονται αντιμέτωπα (μία πρωτιά επίσης σε ένα όχημα Toyota) όταν στρίβει δεξιά σε μια διασταύρωση και πεζοί διασχίζουν το δρόμο όταν στρίβετε δεξιά ή αριστερά, είναι στάνταρ * 3.
  • Οι βελτιωμένες λειτουργίες άνεσης και ευκολίας περιλαμβάνουν το "Turn Tilt Seats" * 2 (μία πρωτιά σε ένα όχημα της Toyota), το οποίο διευκολύνει την είσοδο και έξοδο από το όχημα και το Display Audio (στάνταρ σε όλα τα μοντέλα), το οποίο μπορεί να συνδεθεί με smartphones, η πρίζα είναι διαθέσιμη για υβριδικές εκδόσεις στην Ιαπωνία.

Εντελώς νέο Yaris

Η πρώτη γενιά Yaris δημιουργήθηκε το 1999 ως αυτοκίνητο που θα χρησίμευε ως παγκόσμιο πρότυπο για τα compact αυτοκίνητα, συγκεντρώνοντας το πλήρες χαρτοφυλάκιο της τεχνολογίας της Toyota. Η Toyota έχει σχεδιάσει εκ νέου την πλατφόρμα και όλα τα βασικά εξαρτήματα, συμπεριλαμβανομένου του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων και της ανάρτησης, ώστε να επιτευχθεί ένας άφθονος χώρος καμπίνας και εξαιρετικές βασικές επιδόσεις σε ένα ελάχιστο μέγεθος.

Το νέο Yaris έχει αναπτυχθεί για την αναζήτηση μιας νέας αξίας που επιδιώκεται στα compact αυτοκίνητα επόμενης γενιάς. Το νέο Yaris είναι ένα συμπαγές αυτοκίνητο νέας γενιάς που υιοθετεί την πλατφόρμα TNGA * 1, στην οποία η Toyota θα βασίσει τα μικτά της αυτοκίνητα για τις ανεπτυγμένες χώρες στο μέλλον και διαθέτει εξαρτήματα κατασκευασμένα εξ ολοκλήρου από λευκή σελίδα, συμπεριλαμβανομένου του κινητήρα, του υβριδικού συστήματος, της μετάδοσης και την ανάρτησης. Εκτός από το ελαφρύ αλλά εξαιρετικά άκαμπτο αμάξωμα και το χαμηλό κέντρο βάρους, το Yaris προσφέρεται με τέσσερις διαφορετικούς κινητήρες για να προσφέρει ευελιξία, ανώτερη άνεση και ομαλή και άμεση επιτάχυνση.

  1. Ο νέο-ανεπτυγμένος κινητήρας 3 κυλίνδρων, 1.5-λίτρων Dynamic Force και Direct Shift-CVT.
  2. Ο Dynamic Force κινητήρας 1.5 λίτρων με υβριδικό σύστημα νέας γενιάς.
  3. Ο κινητήρας Dynamic Force 1.5 λίτρων με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
  4. Ένας βελτιωμένος κινητήρας 1.0 λίτρου με ένα συμπαγές και ελαφρύ CVT.

Για την υβριδική έκδοση των αυτοκινήτων διατίθεται αξεσουάρ (1.500 W). Με το εξάρτημα, η ηλεκτρική ενέργεια από το όχημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την τροφοδοσία ηλεκτρικών συσκευών και συσκευών χρησιμοποιώντας τον ίδιο τύπο ηλεκτρικών πριζών που βρίσκονται στο σπίτι. Επιπλέον, το όχημα μπορεί να χρησιμεύσει ως γεννήτρια ηλεκτρικής ενέργειας έκτακτης ανάγκης σε περιπτώσεις όπως διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος.

Ο επικεφαλής μηχανικός Yasunori Suezawa, υπεύθυνος για την ανάπτυξη του νέου Yaris, εξήγησε: "Αυτό σηματοδοτεί το 20ο έτος από την πρώτη Yaris, έτσι θέλαμε να κατασκευάσουμε ένα συμπαγές αυτοκίνητο νέας γενιάς που ξεπερνά τις προκαταλήψεις των πελατών για την κατηγορία με τη δύναμη του Yaris ως ένα συμπαγές αυτοκίνητο, ενώ ταυτόχρονα ανανεώνει την πλατφόρμα, το σύστημα μετάδοσης κίνησης και όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα. Τα compact αυτοκίνητα οδηγούνται από πολλούς ανθρώπους, οπότε η προσφορά μιας ευχάριστης διαδρομής αποτελεί προτεραιότητα, αλλά μας ώθησε να χρησιμοποιήσουμε το Yaris ως σημείο εκκίνησης των αυτοκινήτων με το υψηλότερο επίπεδο απόδοσης καυσίμου και ασφαλή τεχνολογία ασφάλειας."

Κινητήρας

  • Η Toyota πρόσφατα ανέπτυξε ένα 3-κύλινδρο κινητήρα Dynamic Force 1.5 λίτρων με βάση τη φιλοσοφία σχεδιασμού της TNGA. Αυτός ο κινητήρας χρησιμοποιεί τεχνολογία καύσης υψηλής ταχύτητας, όπως μακρύτερη διαδρομή και διευρυμένη γωνία βαλβίδας, για να επιτυγχάνεται τόσο χαμηλή κατανάλωση καυσίμου όσο και υψηλή απόδοση.
    Το υβριδικό σύνολο του Yaris προσφέρει 15% αυξημένη ισχύ (υπολογίζεται στους 115 ίππους) και 20% μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2!
    Ο κινητήρας χρησιμοποιεί τη λειτουργία του κύκλου Atkinson (για βέλτιστη απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές), μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και θερμοδυναμική απόδοση στο εντυπωσιακό ποσοστό του 40%, καλύτερη ακόμη και από έναν τυπικό πετρελαιοκινητήρα!
  • Η Toyota ενίσχυσε επίσης τον 3-κύλινδρο κινητήρα 1.0 λίτρων μέσω διαφόρων βελτιώσεων που περιλαμβάνουν αυξημένη ροή ροπής, υψηλότερη ανακύκλωση καυσαερίων (EGR) και μειωμένη τριβή για την επίτευξη ευελιξίας στην οδήγηση και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Υβριδικό Σύστημα 4ης γενιάς

Το υβριδικό σύστημα 1.5-λίτρων νέας γενιάς (που υιοθετήθηκε για πρώτη φορά από την Toyota) επιτυγχάνει μεγαλύτερη απόδοση καυσίμου βελτιώνοντας την αποδοτικότητα ολόκληρου του συστήματος και υιοθετώντας έναν ειδικά σχεδιασμένο κινητήρα για το υβριδικό σύστημα και τις άλλες νεοαποκτηθείσες υβριδικές μονάδες. Εκτός από την επίτευξη του υψηλότερου επιπέδου κατανάλωσης καυσίμου σε παγκόσμιο επίπεδο για ένα υβριδικό όχημα, η επιτάχυνση επίσης βελτιώθηκε τόσο για την καλύτερη οικονομία καυσίμου όσο και των επιδόσεων. Το E-Four προσφέρεται για ένα compact αυτοκίνητο Toyota για πρώτη φορά.

Το 4ης γενιάς υβριδικό σύστημα εξοπλίζεται με μια νέα μπαταρία λιθίου-ιόντων αυξημένης απόδοσης. Αν και έχει την ίδια χωρητικότητα (0,94 kWh) σε σχέση με την προηγούμενη μπαταρία Νικελίου Μετάλλου-Υδριδίου, προσφέρει βελτιωμένη επιτάχυνση, αλλά και μειωμένο βάρος κατά 27%.

Το υβριδικό σύστημα έχει επανασχεδιαστεί με έναν νέο διπλό άξονα και μικρότερες διαστάσεις κατά 9%. Ο ηλεκτροκινητήρας των 580V, αποδίδει 59 kW και 141 Nm με μέγιστες στροφές λειτουργίας τις  17.000 rpm.
 

Κιβώτιο ταχυτήτων

  • Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει μια νέα μονάδα Direct Shift-CVT με ένα σύστημα γραναζιού προσαρμοσμένο στο νέο κινητήρα 1.5 λίτρων. Αυτό βελτιώνει σημαντικά την απόδοση μετάδοσης σε χαμηλές ταχύτητες σε σύγκριση με το υφιστάμενο CVT και επιτυγχάνει άμεση και ομαλή οδήγηση ανάλογα με τη λειτουργία του πεντάλ γκαζιού και την εξαιρετική απόδοση οικονομίας  καυσίμου.
  • Εξοπλισμένο με ένα νέο CVT για τον κινητήρα 1.0 λίτρων.
    Αυτό το CVT είναι μικρότερο και ελαφρύτερο από τα προηγούμενα μοντέλα και έχει βελτιωμένη απόδοση οικονομίας καυσίμου.
    Σύμφωνα με τον κατασκευαστή το νέο Yaris Hybrid μπορεί να προσφέρει ηλεκτρική λειτουργία μέχρι τα 130 km/h, ενώ στην Toyota ισχυρίζονται πώς το 80% των μετακινήσεων μπορεί να γίνει με μηδενικούς ρύπους.

Δηλαδή ηλεκτροκίνητα!

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter

 

Newsletter

Έγγραφή στο ΝewsLetter