More

    Volvo: Νέοι υβριδικοί κινητήρες για την «συνέχεια» των Diesel

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Σε συνδυασμό με την καθιέρωση της αναβαθμισμένης ναυαρχίδας Volvo XC90, η Volvo επέκτεινε το χαρτοφυλάκιό της με ηλεκτρικές μεταδόσεις κίνησης.

    volvo1

    Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν τα ήπια υβριδικά που είναι διαθέσιμα τόσο με βενζινοκινητήρες όσο και με κινητήρες ντίζελ, ξεκινώντας από τα μοντέλα με βάση την κλίμακα Scalable Product Architecture (SPA): τα μοντέλα της -σειράς 90 και της σειράς 60.

    Η Volvo λέει ότι το νέο ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης προσφέρει στους οδηγούς εξοικονόμηση καυσίμου έως και 15% και μειώσεις εκπομπών στον κόσμο της πραγματικής οδήγησης.

    Η εταιρεία παρουσιάζει το ελαφρύ υβριδικό σύστημα μετάδοσης σήματος «Β» για να επιτύχει τον δικό της στόχο να προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2025 και στόχο 1 εκατομμυρίου μονάδων πωλήσεων.

    Η εισαγωγή των αυτοκινήτων με σήμα ‘B’-badged cars (ναι, δημιουργεί μια σύγχυση) είναι ένα ορόσημο στις φιλοδοξίες ηλεκτροκίνησης της Volvo.

    Η Volvo στοχεύει επίσης να πραγματοποιήσει κλιματικά ουδέτερες κατασκευαστικές δραστηριότητες στα μέσα της επόμενης δεκαετίας.

    volvo2

    Οι νέοι κινητήρες με το σήμα «B» έχουν ξεκινήσει πρώτα με τα μοντέλα XC90 και XC60.

    Το Volvo XC90, αποτελεί την ολοκαίνουργια ήπια υβριδική έκδοση βενζίνης. Το XC90 είναι διαθέσιμο με την ελαφριά υβριδική έκδοση βενζίνης ή πετρελαίου με σήμα B5, καθώς και με ελαφρύ υβριδικό κινητήρα με βενζίνη με σήμα B6.

    Συμπληρώνοντας το υπάρχον υβριδικό plug-in «T8» XC90, η έκδοση του ήπιου υβριδικού συστήματος προσφέρει στους οδηγούς εξοικονόμηση καυσίμου έως και 15% και μειώσεις εκπομπών στην οδήγηση στον πραγματικό κόσμο.

    Το XC60 είναι εν τω μεταξύ διαθέσιμο με τις παραπάνω τρεις παραλλαγές, καθώς και ένα μικρότερο υβριδικό πετρελαιοκινητήρα B4.

    volvo3

    Ενώ η Volvo δεν είχε αποκαλύψει τις λεπτομέρειες του ήπιου υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης, θα έπρεπε να ακολουθεί την τάση της βιομηχανίας να έχει μια γεννήτρια-μίζα με ιμάντα (BSG), μια compact μπαταρία ιόντων λιθίου και μια ηλεκτρική αρχιτεκτονική 48 volt.

    Σήμερα γνωρίζουμε ότι το ήπιο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι το βασικό στοιχείο αυτής της νέας παραλλαγής. Διατίθεται με κινητήρες βενζίνης ή ντίζελ, το σύστημα διαθέτει μία μπαταρία 48 volt, και ένα σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας KERS τύπου F1 και ενσωματωμένη γεννήτρια – μίζα (μιζοδυναμό).

    Με λίγα λόγια, η σπαταλούμενη ενέργεια των XC90 ανακτάται κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος και τροφοδοτείται σε με μπαταρία 48 volt. Με τη σειρά της, αυτή η ενέργεια χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία ηλεκτρικών λειτουργιών ή για το ηλεκτρικό μοτέρ που υποβοηθά τον κινητήρα. Σε αντίθεση με τα υβριδικά μοντέλα T8 Twin Engine, το ηλεκτρικό μοτέρ υποβοηθά μόνο τον βενζινοκινητήρα ή τον πετρελαιοκινητήρα υπό επιτάχυνση – δεν οδηγεί ποτέ τους τροχούς μόνος του.

    volvo4

    Η Geely, η εταιρεία χαρτοφυλακίου της Volvo, κυκλοφόρησε το sedan Borui GE που προσφέρει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Το σύστημα αποτελείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων που προσφέρει ροπή 180 PS και 265 Nm και το BSG προσθέτει άλλα 16 PS και 50 Nm ροπής.

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα