More

    Ηλεκτρική κινητικότητα σε μέγεθος XL

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η αστική κυκλοφορία παγκοσμίως αυξάνεται, οδηγώντας σε αύξηση των εκπομπών ρύπων στις πόλεις. Οι πάροχοι δημόσιων μεταφορών αντιδρούν σε αυτό – και σε πιέσεις από τους νομοθέτες – αγοράζοντας όλο και περισσότερα αστικά λεωφορεία με ηλεκτρικά συστήματα κίνησης χωρίς τοπικές εκπομπές ρύπων.

    Με το AxTrax AVE (πρώην AVE 130), η ZF προμηθεύει έναν ηλεκτρικό άξονα για λεωφορεία μαζικής παραγωγής από το 2017. Τα βασικά χαρακτηριστικά αυτού του εξαιρετικά ελαφρού (1.220 kg) άξονα είναι οι δύο ηλεκτρικοί κινητήρες που είναι ενσωματωμένοι στις κεφαλές των τροχών. Καθένας από αυτούς έχει ισχύ 125 kW (170 HP). Επιπλέον, ο ηλεκτρικός άξονας είναι κατάλληλος για ένα ευρύ φάσμα τρόπων παροχής ενέργειας: από μπαταρίες, κυψέλες καυσίμου, υπερπυκνωτές ή εναέριες γραμμές επαφής. Στα αρθρωτά λεωφορεία, είναι ακόμη δυνατό να εγκαταστήσετε δύο AxTRAX AVE, στο πίσω μέρος και στο κέντρο. Αυτό σημαίνει ότι τα οχήματα μπορούν εύκολα να διαχειριστούν αστικές διαδρομές με απότομες ανηφόρες.

    Σήμερα, διάφοροι κατασκευαστές λεωφορείων παγκοσμίως χρησιμοποιούν το AxTrax AVE και η τάση είναι ανοδική. Για παράδειγμα, η Daimler επέλεξε τον ηλεκτρικό άξονα υψηλής ισχύος από τη ZF για το Mercedes-Benz eCitaro. Τα πρώτα eCitaro βρίσκονται ήδη στο δρόμο στο Αμβούργο.

    xl2

    Η Ηλεκτροκίνηση των βαρέων οχημάτων και η εφαρμογή του ηλεκτρικού άξονα AxTrax AVE της ZF σε λεωφορεία αποτελεί μια καινοτόμα πρόταση ακόμη και για τα ήδη υπάρχοντα λεωφορεία.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα