More

    H «στροφή» προς τα Ηλεκτρικά οχήματα μπορεί να προκαλέσει μεγάλα προβλήματα

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    H Ένωση Ιαπωνικής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων προειδοποίησε μέσω του Προέδρου της Toyota

    Ο κόσμος των αυτοκινήτων γίνεται ηλεκτρικός γρήγορα – οι τεχνολογικές εξελίξεις που καθιστούν τα ηλεκτρικά οχήματα φθηνότερα μέρα με την μέρα και οι ρυθμιστικές αρχές σε όλο τον κόσμο πιέζουν για μια γενική απαγόρευση των βενζινοκίνητων οχημάτων. Αλλά το “αφεντικό” της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο δεν αγοράζει τη διαφημιστική εκστρατεία. «Το τρέχον επιχειρηματικό μοντέλο της αυτοκινητοβιομηχανίας θα καταρρεύσει», προειδοποίησε ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, εάν η βιομηχανία μετατοπιστεί σε ηλεκτρικά οχήματα (EV) πολύ βιαστικά.

    Σε συνέντευξη Τύπου ο Toyoda, ο εγγονός του ιδρυτή της αυτοκινητοβιομηχανίας, Kiichiro Toyoda, δήλωσε ότι η Ιαπωνία θα μείνει από ηλεκτρικό ρεύμα το καλοκαίρι εάν όλα τα αυτοκίνητα λειτουργούσαν με ηλεκτρική ενέργεια. Η υποδομή που απαιτείται για την υποστήριξη ενός στόλου EV 100% θα κόστιζε στην Ιαπωνία μεταξύ 14 τρισεκατομμύρια και 37 τρισεκατομμύρια γιεν (135 δισεκατομμύρια έως 358 δισεκατομμύρια δολάρια), εκτιμά.

    Και το μεγαλύτερο μέρος της ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας παράγεται με την καύση άνθρακα και φυσικού αερίου, έτσι κι αλλιώς δεν βοηθά απαραίτητα το περιβάλλον.

    “Όσο περισσότερα EV κατασκευάζουμε, τόσο χειρότερο γίνεται το διοξείδιο του άνθρακα … Όταν οι πολιτικοί είναι εκεί έξω λέγοντας, “Ας ξεφορτωθούμε όλα τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν βενζίνη”, το καταλαβαίνουν αυτό;
    δήλωσε ο Toyoda στην εκδήλωση ως πρόεδρος της Ιαπωνικής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.

    Τα σχόλιά του ήρθαν λίγες μόλις εβδομάδες μετά τις διαρροές της Ιαπωνικής κυβέρνησης για την απαγόρευση της πώλησης καινούργιων αυτοκινήτων φυσικού αερίου από το 2035, αντανακλώντας παρόμοιες κινήσεις της βρετανικής κυβέρνησης και της πολιτείας της Καλιφόρνια πρόσφατα.

    Η Toyota είναι ηγέτης στα βενζινοκίνητα υβριδικά αυτοκίνητα, τα οποία θα εξακολουθούν να επιτρέπονται βάσει του κυβερνητικού σχεδίου. Ωστόσο, η εταιρεία δεν διαθέτει πλήρως ηλεκτρικό όχημα για τη μαζική αγορά ακόμη. Κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης για κέρδη του 3ου τριμήνου της Toyota τον περασμένο μήνα, η Toyoda επαίνεσε την ηγεσία της Tesla στον τομέα των μπαταριών EV, λέγοντας ότι πολλά μπορεί να μάθει η εταιρεία του από τον Elon Musk. Ωστόσο, είναι πεπεισμένος ότι η Toyota θα κερδίσει μακροπρόθεσμα με τον ισχυρό και ποικίλο συνδυασμό προϊόντων της.

    Παρά την προφανή αντίθεση του Toyoda για την επιθετική μετάβαση στα EV, η εταιρεία του επενδύει σε μεγάλο βαθμό σε αυτή την προσπάθεια. Η Toyota σχεδιάζει να επενδύσει περισσότερα από 13 δισεκατομμύρια δολάρια στον ηλεκτρισμό τα επόμενα δέκα χρόνια, καθώς η εταιρεία στοχεύει σε πωλήσεις 4,5 εκατομμυρίων υβριδικών αυτοκινήτων και ενός εκατομμυρίου πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως έως το 2030 ή και νωρίτερα.

    Αυτή τη στιγμή, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξακολουθούν να είναι πολύ πιο ακριβά από τα συγκρίσιμα οχήματα με βενζίνη. Αλλά το χάσμα μειώνεται γρήγορα. Σύμφωνα με μια νέα έκθεση από τον κλάδο έρευνας ενέργειας του Bloomberg, Bloomberg NEF (New Energy Finance), η μέση τιμή αγοράς ανά κιλοβατώρα (kwH) για ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας αναμένεται να μειωθεί στα 101 $ το 2023, πλησιάζοντας τα βασικά 100 $ ανά kwH, κατώτατο όριο που πιστεύουν οι ειδικοί θα επιτρέψουν την τιμή των ηλεκτρικών να πωλούνται με την ίδια τιμή με τα αντίστοιχα βενζίνης.

    Η έκθεση σημειώνει ότι οι μπαταρίες λεωφορείων στην Κίνα έχουν ήδη μειωθεί κάτω από το σημείο τιμής των 100 $ ανά kWh.

    Η έκθεση Bloomberg προβλέπει ότι, με καινοτομίες στην τεχνολογία της μπαταρίας, όπως η ευρεία υιοθέτηση ηλεκτρολυτών στερεάς κατάστασης (που δεν χρησιμοποιούνται σήμερα σε μπαταρίες ιόντων λιθίου), η τιμή ανά kwH θα μπορούσε να μειωθεί περαιτέρω στα 58 $ ανά kwH έως το 2030, κάνοντας EVs έως και 40% φθηνότερα από τα αντίστοιχα αυτοκίνητα βενζίνης.

    Πηγή: https://observer.com

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα