«Κάθε δεύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο» στην Ευρώπη προέρχεται από τη Γερμανία

Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες μπορεί να έσερναν τα πόδια τους όταν επρόκειτο να μεταβούν στην ηλεκτροκίνηση, αλλά κερδίζουν γρήγορα έδαφος, σύμφωνα με την Ένωση Αυτοκινητοβιομηχανίας της χώρας (VDA), η οποία δήλωσε αυτό το Σαββατοκύριακο ότι σχεδόν κάθε δεύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πωλήθηκε στην Ευρώπη τον Οκτώβριο ήταν γερμανικής κατασκευής.

«Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είναι ήδη σήμερα ο Ευρωπαίος πρωταθλητής στην ηλεκτροκίνηση», δήλωσε ο πρόεδρος της VDA Hildegard Müller, σημειώνοντας ότι στη Δυτική Ευρώπη, οι γερμανοί κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν αυξήσει το μερίδιό τους στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο 46%.

Η Γερμανία είναι ο ηγέτης της αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Νορβηγία, η οποία βρίσκεται μπροστά από άλλες ευρωπαϊκές χώρες ως προς τη μετάβαση στην πιο καθαρή κινητικότητα.

Στη Γερμανία επίσης, η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ακμάζουσα: οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τετραπλασιάστηκαν τον Οκτώβριο, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πριν από ένα χρόνο, αντιπροσωπεύοντας το 8,4% όλων των νέων ταξινομήσεων αυτοκινήτων για να φέρουν το μερίδιο αγοράς όλων των ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκίνητων στο ύψος ρεκόρ των 17,5%.

Μεγάλο μέρος αυτής της αύξησης των πωλήσεων οφείλεται στις αυξημένες κρατικές επιδοτήσεις για οχήματα καθαρότερης ενέργειας φέτος. Η Γερμανία, η οποία αποφάσισε να μην βάλει αυξήσεις στα ασφάλιστρα των αγοραστών για να αυξήσει τις πωλήσεις αυτοκινήτων βενζίνης και ντίζελ στην πανδημία του COVID-19, έχει διαθέσει περίπου 2 δισ. Ευρώ (1,7 δισ. £, 2,3 δισ. Δολάρια) για να υποστηρίξει τη βασική αυτοκινητοβιομηχανία της στη μετανάστευση της προς την ηλεκτρική κινητικότητα μεταξύ του 2021 και 2024.

Το αφεντικό της VDA είπε ότι επί του παρόντος ταξινομούνται στη Γερμανία περισσότερα από 12.000 καινούργια ηλεκτρικά αυτοκίνητα και επαναφορτιζόμενα υβριδικά την εβδομάδα και ότι δύο στα τρία αυτοκίνητα που πωλήθηκαν φέτος προέρχονταν από εγχώριους κατασκευαστές.

Υπάρχει, ωστόσο, ένα πρόβλημα με τον χαμηλό αριθμό των σημείων φόρτισης σε όλη τη Γερμανία - περίπου 200 νέα την εβδομάδα τίθενται σε λειτουργία, ανεπαρκής αριθμός για τον αυξανόμενο αριθμό ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

«Το γενικό σχέδιο για τις υποδομές φόρτισης της κυβέρνησης προβλέπει 1 εκατομμύριο δημόσια σημεία φόρτισης έως το 2030», δήλωσε ο Müller στο περιοδικό Spiegel. «Για να το πετύχουμε αυτό, χρειαζόμαστε περίπου 2.000 νέα σημεία φόρτισης την εβδομάδα από τώρα και στο εξής. Αυτό είναι 10 φορές αυτό που κάνουμε επί του παρόντος… εάν τα πράγματα συνεχίσουν όπως έχουν μέχρι τώρα, η ηλεκτροκίνηση δεν θα είναι σε θέση να αποκτήσει ευρεία αποδοχή».

Η εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων McKinsey δήλωσε τον Μάρτιο ότι οι γερμανικές εταιρίες, η Volkswagen, η Daimler και η BMW θα γίνουν ηγέτες της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το 2021.

«Η Ευρώπη έχει 60% περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο δρόμο από τις ΗΠΑ», λέει ο Müller. «Η ξαφνική αύξηση δείχνει ότι τα νέα μοντέλα εμπνέουν αγοραστές».

Πηγή: 'Every second electric car' in Europe comes from Germany
sports.yahoo.com

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info[at]futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored YouTube redr linkedin