More

    Nio: Πόσο κοντά είναι η «απόβαση» στην Ευρώπη, η οποία φυσικά, θα ξεκινήσει από τη Νορβηγία [video]

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η «απόβαση» της Nio στην Ευρώπη, που αναμένεται να ξεκινήσει από τη Νορβηγία φέτος, σηματοδοτεί την έναρξη των εξαγωγών της εταιρείας. Καθώς η Nio ετοιμάζεται για την παρουσία της εκτός Κίνας, η Εθνική Τράπεζα της Νορβηγίας, σύμφωνα με το CNN, αύξησε το μερίδιό της στην εταιρεία, αναγνωρίζοντας τις αυξημένες δυνατότητες πωλήσεων και κερδοφορίας κατά συνέπεια.

    Η Norges Bank, η εθνική τράπεζα της Νορβηγίας, αγόρασε 13,4 εκατομμύρια μετοχές της Nio το τελευταίο τρίμηνο του 2020. Τώρα, η τράπεζα που διαχειρίζεται το μεγαλύτερο κρατικό ταμείο πλούτου στον κόσμο κατέχει μερίδιο 1,06% στον αντίπαλο της Tesla στην Κίνα.

    Σε πιο πρόσφατες εξελίξεις στη Nio, η εταιρεία βλέπει μια νέα τάση εναλλακτικών τρόπων ιδιοκτησίας οχημάτων. «Μαζί με την αυξανόμενη βάση χρηστών και την αυξανόμενη προσφορά μπαταριών, όλο και περισσότεροι χρήστες επιλέγουν την υπηρεσία Battery-as-a-Service, BaaS», δήλωσε ο William Bin Li, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nio, στους αναλυτές κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης για τα κέρδη του Q4 2020 «Τον Φεβρουάριο του 2021, το ποσοστό αποδοχής της υπηρεσίας BaaS μεταξύ των νέων παραγγελιών έφτασε το 55%», πρόσθεσε ο Bin Li. Το μοντέλο BaaS, εάν επεκταθεί στις αγορές της Νορβηγίας και της Ευρώπης, θα είναι μια μοναδική πρόταση.

    Η τεράστια ζήτηση της Νορβηγίας για ηλεκτρικά οχήματα, λόγω της επιθετικής κυβερνητικής πολιτικής επιδοτήσεων, την καθιστά την πιο ελκυστική αγορά για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που λανσάρουν EV στην Ευρώπη. Για ορισμένες εταιρείες, η Νορβηγία τυχαίνει να είναι η πιο προσοδοφόρα εξαγωγική αγορά σε όλο τον κόσμο. Τον Δεκέμβριο του 2020, η Xpeng Motors εισήλθε στη Νορβηγία ως η πρώτη υπερπόντια αγορά της, και η μάρκα Hongqi της FAW ανακοίνωσε σχέδια για εξυπηρέτηση των Νορβηγών πελατών.

    Στην Nio Day 2020 στις 9 Ιανουαρίου 2021, η Nio παρουσίασε το πρώτο της sedan παραγωγής – το Nio ET7. Σε μια από τις εσωτερικές φωτογραφίες του ET7, η εταιρεία δείχνει ότι το αυτοκίνητο να είναι σταθμευμένο κοντά στο Όσλο New Theatre (Oslo Nye Teater), το οποίο βρίσκεται μερικές εκατοντάδες μέτρα μακριά από την πύλη Karl Johans στο Όσλο.

    Ένας άλλος δείκτης για το λανσάρισμα της Nio στη Νορβηγία είναι οι δεκαπέντε καταχωρίσεις θέσεων εργασίας από την εταιρεία στο Όσλο στο Linkedin. Η Nio θα μπορούσε να ξεκινήσει την επιχείρησή της με τα SUV της στο ανώτερο άκρο της αγοράς, και να ετοιμάσει την είσοδος της στις χαμηλότερες κατηγορίες.

    Πέρυσι, η Νορβηγία έγινε η πρώτη χώρα στον κόσμο στην οποία πάνω από το 50% των πωλήσεων καινούργιων οχημάτων ήταν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ανέφερε η Norsk elbilforening (Νορβηγική Ένωση Ηλεκτρικών Οχημάτων).

    nio

    Σε μια άλλη έκθεση, η Norsk elbilforening ανέφερε ότι 76.789 ηλεκτρικά αυτοκίνητα πωλήθηκαν στη Νορβηγία πέρυσι και ότι το μερίδιο αγοράς τους ήταν ένα επιβλητικό 54,3%. Η Νορβηγία σχεδιάζει να μεταβεί πλήρως σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2025 και οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων την θεωρούν ως αγορά ύψιστης προτεραιότητας.

    Το Nio ET7 διαθέτει την πιο πρόσφατη τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης της εταιρείας που επιτρέπει την οδήγηση hands-free σε αυτοκινητόδρομους, κατά τη στάθμευση και την ανταλλαγή μπαταριών. Διαθέτει επίσης μια νέα έκδοση του NOMI της μάρκας, του πρώτου βοηθού του οδηγού στον κόσμο με τεχνητή νοημοσύνη. Δύο ακόμη σημεία που αξίζει να αναφερθούν είναι η νέα κεντρική οθόνη 12,8 ιντσών τεχνολογίας AMOLED με πολύ καλύτερη ανάλυση και αντίθεση σε σύγκριση με τη μονάδα στα υπάρχοντα μοντέλα της Nio, και το σύστημα ήχου 7.1.4 καναλιών με 23 ηχεία και συνολική έξοδο 1.000 watt.

    Το σύστημα κίνησης του Nio ET7 αποτελείται από έναν σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη μπροστά και έναν επαγωγικό κινητήρα στο πίσω μέρος. Ο σύγχρονος κινητήρας μόνιμου μαγνήτη παράγει 180 kW (245 PS) και 350 Nm, ενώ ο επαγωγικός κινητήρας παράγει 300 kW (408 PS) και 500 Nm. Μαζί, προσφέρουν ισχύ 480 kW (653 PS) και ροπή 850 Nm.

    Οι επιλογές μπαταρίας περιλαμβάνουν συμβατικές μονάδες 70 kWh και 100 kWh που προσφέρουν αυτονομία 500+ km και περίπου 700 km αντίστοιχα, και επίσης μια μονάδα μπαταρίας στερεάς κατάστασης 150 kWh που επιτρέπει αυτονομία 1.000+ km. Όμως, η επιλογή της μπαταρίας στερεάς κατάστασης δεν θα είναι διαθέσιμη πριν από το 4ο τρίμηνο του 2022.

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα