Το 1ο Πανελλαδικά Τεχνικό σεμινάριο στην Τεχνολογία Ηλεκτρικών οχημάτων για ανεξάρτητα συνεργεία πραγματοποιήθηκε με εξαιρετική επιτυχία.
Το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ παρουσίασε σε 2 μέρες 10 Brands
- Audi Q4 E-tron
- BMW i3
- Hyundai Ioniq
- Kia Niro & Kia Soul
- Nissan leaf
- Opel Corsa e
- Renault EV
- Tesla Model S
- Tesla Model 3
- VW e-Golf
Η πρακτική επίδειξη πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία στο Ηλεκτρικό VW ID3 το οποίο χρησιμοποιήθηκε και ως όχημα TestDrive και φυσικά θα διαβάσετε περισσότερο σε ξεχωριστό άρθρο.
Η θεματολογία του σεμιναρίου που παρουσιάστηκε και αναλύθηκε ήταν η ακόλουθη:
- Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα και το κόσμο!
- Ο μετασχηματισμός του συμβατικού αυτοκινήτου σε Υβριδικό & Ηλεκτρικό όχημα
- Η Τεχνολογία πίσω από τους όρους και τα EVs.
- Ηλεκτρικά αυτοκίνητα Vs Αυτοκίνητα με ΜΕΚ
- Γιατί ηλεκτρικά οχήματα;
- Ηλεκτρικές Μεταδόσεις κίνησης
- Ανατομία ενός Ηλεκτρικού Οχήματος
- Inverters & DC/DC Converters
- Μπαταρίες Ηλεκτρικών Οχημάτων
- Φορτιστές Ηλεκτρικών Οχημάτων
- Audi Q4 E–tron – Από Concept στην παραγωγή
- Nissan Leaf – Ηλεκτρικά οχήματα Μπαταρίας
- BMW i3 & i8 – Born Electric
- Ηλεκτρικό VW e–Golf
- Η Ασφάλεια λόγω των κινδύνων από τις εργασίες Υψηλής τάσης στο Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ είναι πάνω απ’ όλα.
Ο Τεχν. Διευθυντής του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ παρουσίασε την Ασφάλεια των Εργασιών σε Υβριδικά και Ηλεκτρικά Οχήματα δηλ. οχήματα Υψηλής Τάσης.
Πριν την Πρακτική προηγήθηκε ένας βομβαρδισμός τεχνικών γνώσεων και πληροφοριών που ξεπέρασε ακόμη και το ωράριο λήξης του σεμιναρίου και τις 2 ημέρες.
Η Πρακτική πραγματοποιήθηκε στο εκπληκτικών επιδόσεων VW ID3, έκδοσης 58 ΚW με αυτονομία 425 km, στο Συνεργείο της Automarine Gas. Το VW ID3 είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που η μειούμενη αυτονομία του, συμβαδίζει με τα διανυόμενα χλμ. του αυτοκινήτου και αυτό αποτελεί μια πολύ καλή ένδειξη για το μέλλον των Ηλεκτρικών οχημάτων.
Και όσο η τεχνολογία της Χημείας της μπαταρίας θα εξελίσσεται, τόσο θα μειώνεται το συνολικό βάρος και θα αυξάνει η εμβέλεια.
Στο ID3 έγινε αναγνώριση & επίδειξη συστημάτων και εξαρτημάτων και παρουσίαση του software που ελέγχει όλο το όχημα συγκρίνοντάς το οι εκπαιδευόμενοι με αυτό του TeslaModel 3.
– To όχημα συνδέθηκε στον επιτοίχιο φορτιστή των 22 KW ενώ είχαν τοποθετηθεί οι απαραίτητες σημάνσεις επί αλλά και στο μπροστινό μέρος του οχήματος (αν και δεν θα γίνονταν εργασίες στο σύστημα Υψηλής Τάσης).
– Στην θύρα EOBD του οχήματος, η ομάδα των εκπαιδευτών συνέδεσε ένα Break-out Box. Από εκεί συνέδεσε, πολύμετρο και παλμογράφο για μετρήσεις CANbus, ξεκλειδώνοντας “μαγικά” την Gatewayκαι δείχνοντας στου συμμετέχοντες ότι δεν έχουν αν φοβηθούν τίποτα από τις επερχόμενες τεχνολογίες.
– Η Διάγνωση κωδικών βλαβών έγινε με 3 διαγνωστικά και ο μηδενισμός των βλαβών με το διαγνωστικό της Actia (το αυτοκίνητο είχε ήδη τις πρώτες βλάβες καταγεγραμμένες στον εγκέφαλο Gateway.
Το πρώτο στην Ελλάδα kit παλμογράφου για Ηλεκτρικά οχήματα, παρουσιάστηκε από την ομάδα εκπαιδευτών του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ επίσης για 1η φορά Πανελλαδικά με την ευγενική συμμετοχή του Γιάννη Αντάσουρα και της VSA.
Οι συμμετέχοντες θα λάβουν εκτός από την Βεβαίωση Παρακολούθησης και το Αυτοκόλλητο σήμα εξωτερικού χώρου του “Εκπαιδευμένου Συνεργείου στην Τεχνολογία Ηλεκτρικών Οχημάτων”.
Ευχαριστούμε όλους τους συμμετέχοντες για την εμπιστοσύνη τους.
“Το μέλλον Ανήκει σε αυτούς που το προετοιμάζουν”