More

    Γιατί η μετάδοση δύο ταχυτήτων της Porsche Taycan EV είναι μεγάλη υπόθεση;

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαθέτουν κιβώτιο ταχυτήτων μίας ταχύτητας, αλλά ο πίσω άξονας της Taycan χρησιμοποιεί ρύθμιση δύο ταχυτήτων για βελτιωμένη επιτάχυνση και εμβέλεια.

    • Το 2020 Porsche Taycan διαθέτει αυτόματο κιβώτιο δύο ταχυτήτων στον πίσω άξονα, μία πρωτιά για ένα EV.
    • Αυτό το κιβώτιο πολλαπλών ταχυτήτων στοχεύει στη βελτίωση τόσο της επιτάχυνσης όσο και της απόδοσης σε υψηλότερες ταχύτητες.
    • Το Taycan μπορεί επίσης να αποσυνδέσει τον οπίσθιο άξονα και να λειτουργήσει εξ ολοκλήρου με τον μπροστινό άξονα.

    Το Porsche Taycan είναι το πρώτο EV με μετάδοση δύο ταχυτήτων, το οποίο παρέχει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τη διάταξη μίας ταχύτητας που υπάρχει σε κάθε άλλο ηλεκτρικό όχημα.

     porsche tycan1

    Η Porsche Taycan κοστίζει πολύ περισσότερο από το Tesla Model S

    Η μετάδοση πολλαπλών ταχυτήτων σε ένα EV παρέχει τα ίδια οφέλη με ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο: βελτιωμένη επιτάχυνση χαμηλής ταχύτητας και αυξημένη απόδοση σε υψηλή ταχύτητα μειώνοντας την περιστρεφόμενη ταχύτητα της πηγής ισχύος. Με άλλα λόγια, η αναλογία κατανομής του δύο ταχυτήτων κιβωτίου ταχυτήτων θα βοηθήσει το αυτοκινητόδρομο Taycan στον αυτοκινητόδρομο, ενώ επίσης το κάνει πιο γρήγορο.

     porsche tycan2

    CREDITS: PORSCHE

    Το κιβώτιο ταχυτήτων της Porsche διαθέτει ένα ενιαίο πλανητικό κιβώτιο ταχυτήτων και δύο συμπλέκτες που χειρίζονται την σχέση εναλλαγής ή αποσυνδέουν τον πίσω ηλεκτρικό κινητήρα εντελώς, επιτρέποντας την αποτελεσματική λειτουργία χρησιμοποιώντας μόνο την ισχύ από τον μπροστινό άξονα. Το βήμα μετάδοσης είναι μεγάλο, με τη σχέση δεύτερης ταχύτητας περίπου στο μισό της πρώτης και το σημείο αλλαγής να συμβαίνει περίπου στα 80 km/h. Κατά την περισσότερη ώρα οδήγησης, το Taycan τρέχει με την μέγιστη ταχύτητα. Η πρώτη ταχύτητα ξεκινά σε λειτουργία Sport ή Sport Plus. για να το κάνει ο οδηγός στο Normal, θα χρειαστεί μια μεγάλη είσοδος σήματος από το πεντάλ γκαζιού.

    Η Porsche ισχυρίζεται ότι η υψηλότερης ισχύος Taycan, η Turbo S 750-hp, μπορεί να εμφανίσει 10 διαδοχικές “εκσφενδονίσεις” με τα 2,6 δευτερόλεπτα στα 100 km/h χωρίς υποβάθμιση της απόδοσης. Λέει ότι ακόμα και όταν η μπαταρία έχει φόρτιση μικρότερη από 50%, η απόδοση του αυτοκινήτου θα παραμείνει συνεπής, με μετρήσιμη αλλά ανεπαίσθητη επιβράδυνση. Η Porsche πιστώνει την επιτυχία από τη χρήση του δύο ταχυτήτων στον πίσω άξονα, των συγχρονισμένων κινητήρων AC μόνιμου μαγνήτη και της υψηλότερης τάσης λειτουργίας του αυτοκινήτου που δημιουργεί λιγότερη θερμότητα από τις διαμορφώσεις χαμηλότερης τάσης.

    Σε ταχύτητες πορείας στον αυτοκινητόδρομο, που είναι συνήθως κρυπτονίτης EV, το υψηλό κορυφαίο γρανάζι πρέπει να ενισχύσει την αυτονομία της Taycan, αν και η Porsche δεν έχει ακόμη ανακοινώσει επιτεύξεις αυτονομίας κατά EPA.

    Why the Porsche Taycan EV’s Two-Speed Transmission Is a Big Deal (caranddriver.com)

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα