More

    Κοινοπραξία 25 ευρωπαϊκών εταιριών θα αναπτύξει τα πρότυπα των βαρέων οχημάτων με ενεργειακά στοιχεία υδρογόνου

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Μια ομάδα 25 εταιρειών και οργανισμών από τον τομέα του υδρογόνου δημιούργησαν μια κοινοπραξία που ονομάζεται «StasHH» για την ανάπτυξη και δοκιμή ενός ευρωπαϊκού προτύπου για τις μονάδες μονάδες ενεργειακών στοιχείων υδρογόνου για εφαρμογές βαρέως τύπου για πρώτη φορά.
    Η κοινοπραξία «StasHH» περιλαμβάνει έντεκα προμηθευτές μονάδων ενεργειακών στοιχείων υδρογόνου, εννέα κατασκευαστές και πέντε ερευνητικά ή επιστημονικά ινστιτούτα. Σε αυτές τις εταιρίες περιλαμβάνονται οι Toyota Motor Europe, Volvo Construction Equipment, Alstom, VDL, αλλά και προμηθευτές όπως η Freudenberg Sealing Technologies και η θυγατρική εταιρεία της ElringKlinger, η EKAT.

    Σύμφωνα με την ανακοίνωση της πολωνέζικης εταιρίας κατασκευής λεωφορείων Solaris, που συμμετέχει στην κοινοπραξία, οι συνεργάτες θέλουν να τυποποιήσουν τις διαστάσεις, τις ψηφιακές διεπαφές, τα πρωτόκολλα δοκιμών και τις απαιτήσεις ασφαλείας για τις μονάδες των ενεργειακών στοιχείων υδρογόνου. Οι μονάδες αυτές θα μπορούν να τοποθετηθούν ή να ενσωματωθούν σε βαρέα οχήματα και μηχανήματα όπως περονοφόρα ανυψωτικά οχήματα, λεωφορεία, φορτηγά, τρένα, πλοία και μηχανήματα έργων.

    koinopraxia

    Στο πρώτο βήμα, πρέπει να επιτευχθεί συναίνεση μεταξύ των προμηθευτών ενεργειακών στοιχείων υδρογόνου και των κατασκευαστών οχημάτων. Στη συνέχεια, οι προμηθευτές μονάδων ενεργειακών στοιχείων υδρογόνου θα σχεδιάσουν και θα αναπτύξουν τυποποιημένες μονάδες για τις επιμέρους κατηγορίες χρήσης. Αυτές οι μονάδες θα δοκιμαστούν στη συνέχεια από τα συμμετέχοντα ινστιτούτα δοκιμών. Παράλληλα με την εξέλιξη, η κοινοπραξία θα υποστηρίξει τη συζήτηση του προτύπου στις ευρωπαϊκές και διεθνείς πλατφόρμες, ώστε να μπορεί αργότερα να υιοθετηθεί παγκοσμίως.

    «Η κοινοπραξία StasHH είναι η καλύτερη ευκαιρία της Ευρώπης να ξεκινήσει την υιοθέτηση του υδρογόνου στην κινητικότητα βαρέως τύπου, έναν τομέα που δεν μπορεί να περάσει στην ηλεκτροκίνηση εύκολα με τις μπαταρίες λόγω βάρους, κόστους ή άλλων περιορισμών», λέει ο Federico Zenith, συντονιστής της κοινοπραξίας StasHH «Συγκεντρώνοντας πολλαπλές αγορές και επιτρέποντας τον ανταγωνισμό, τη μαζική παραγωγή και τον αυτοματισμό, στοχεύουμε να συμβάλουμε αποφασιστικά στην κατάργηση των ορυκτών καυσίμων και να αναπτύξουμε μια νέα τεχνολογία για μια καλύτερη κοινωνία».

    Η κοινοπραξία θα λάβει χρηματοδότηση 7,5 εκατ. Ευρώ από την ΕΕ, για να ξεκινήσει τη χρήση ενεργειακών στοιχείων υδρογόνου στον τομέα των βαρέων μεταφορών. Ο συνολικός προϋπολογισμός είναι 15,2 εκατομμύρια ευρώ.

    Η κοινοπραξία StasHH αποτελείται από 25 εταιρείες και οργανισμούς, αυτές είναι οι: Alstom Transport SA, AVL List GmbH, Ballard Power Systems Europe A / S, Centro per gli Studi di Tecnica Navale CETENA SpA, Commissariat à l’Energie Atomique et aux Energies Alternatives, DAMEN, ElringKlinger Fuelcell Systems Austria GmbH, FCP Fuel Cell Powertrain GmbH, FEV Europe GmbH (υποστηρίζεται από FEV Software and Testing Solutions GmbH), Freudenberg FST GmbH, Future Proof Shipping BV, Hydrogenics GmbH (Hydrogenics GmbH είναι τώρα μέρος της Cummins), Intelligent Energy Limited, Nedstack Fuel Cell Technology BV, Ολλανδικός Οργανισμός Εφαρμοσμένης Επιστημονικής Έρευνας (TNO), Nuvera Fuel Cells Europe, Proton Motor Fuel Cell GmbH, SINTEF AS, Solaris Bus & Coach sp. z o.o., Symbio SAS, Toyota Motor Europe NV / SA, VDL Enabling Transport Solutions BV, VDL Energy Systems, Volvo Construction Equipment (υποστηρίζεται από τη Volvo Technology και Volvo Penta), WaterstofNet vzw.

    Πηγές: solarisbus.com

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα