More

    Φορτηγό Toyota Fuel Cell – κυψελών καυσίμου Υδρoγόνου [video]

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η επανάσταση των Κυψελών καυσίμου Υδρογόνου έχει ήδη ξεκινήσει!

    Η Toyota η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας αποκάλυψε το «Project Portal» – ένα σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου σχεδιασμένο για χρήση βαρέως τύπου φορτηγών στο Λιμάνι του Λος Άντζελες.

    Η δοκιμή του concept φορτηγού με μηδενικές εκπομπές θα λάβει μέρος σε μια μελέτη σκοπιμότητας που θα εξετάζει το δυναμικό της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου σε εφαρμογές βαρέως τύπου.
    Τα αποτελέσματα της δουλειάς τους συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν. Με συνολική χωρητικότητα βάρους 80.000 λίβρες. και μια αυτονομία οδήγησης μεγαλύτερη από 200 μίλια ανά γέμισμα, το φορτηγό Alpha 670 με ιπποδύναμη παράγει ροπή 1325 ποδόλιμπρα από δύο κυψέλες καυσίμου Mirai και μία μπαταρία 12kWh. Το Portal Project Beta διατηρεί αυτούς τους αριθμούς ροπής και ιπποδύναμης, ενώ ταυτόχρονα επεκτείνει την αυτονομία του οχήματος και πιέζει προς τα εμπρός άλλες βασικές μετρήσεις απόδοσης.

    Φορτηγό Toyota Fuel Cell - κυψελών καυσίμου Υδρoγόνου Φορτηγό Toyota Fuel Cell - κυψελών καυσίμου Υδρoγόνου

    «Με την αξιολόγηση του πρώτου φορτηγού στις δοκιμαστικές μας εγκαταστάσεις και στους πραγματικούς δρόμους στην περιοχή του Λος Άντζελες, καταφέραμε να κάνουμε μια λίστα βελτιώσεων για τη διαδικασία κατασκευής φορτηγών Beta και βελτιώσεων των επιδόσεων», δήλωσε ο Andrew Lund, επικεφαλής μηχανικός για το project. «Χρειάστηκε να προχωρήσουμε πέρα από μια απόδειξη της ιδέας, την οποία το πρώτο φορτηγό ολοκλήρωσε, σε κάτι που δεν είναι μόνο καλύτερο από το πρωτότυπο αλλά είναι και πιο εμπορικά βιώσιμο».

    Χώρος κινητήρα από Φορτηγό Toyota Fuel Cell κυψελών καυσίμου Υδρογόνου μηδενικών εκπομπών Project Portal 2.0

    Χώρος κινητήρα από Φορτηγό Toyota Fuel Cell κυψελών καυσίμου Υδρογόνου μηδενικών εκπομπών Project Portal 2.0

    Και με τα ΙΧ τι γίνεται;

    Το Toyota Mirai 2016 ήταν το πρώτο όχημα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου που κατάφερε να πουλήσει πάνω από 200 μονάδες το χρόνο στις Η.Π.Α. Οι συνολικές του πωλήσεις πέρυσι ήταν μόλις πάνω από 1.000 μονάδες και η Toyota δήλωσε ότι στοχεύει σε πωλήσεις περίπου 3.000 μονάδων το χρόνο.

    Φορτηγό Toyota Fuel Cell - κυψελών καυσίμου Υδρoγόνου

    Το Hyundai Tucson Fuel Cell, ένα μετασχηματισμένο συμπαγές crossover με σύστημα κιμετάδοσης κίνησης κυψελών καυσίμου υδρογόνου, στην πραγματικότητα έφτασε στην αγορά πριν από το Mirai, αλλά ο όγκος των πωλήσεών του είναι σημαντικά χαμηλότερος.

    ΕΡΧΕΤΑΙ: Μικρότερο, φθηνότερο αυτοκίνητο κυψελών καυσίμων Toyota Mirai το 2019, δηλώνει η εταιρεία – φυσικά ΟΧΙ στην Ελλάδα.

    όπως ανέφερε.

    Φορτηγό Toyota Fuel Cell - κυψελών καυσίμου Υδρoγόνου

    Το τρίτο όχημα με υδρογόνο, το Honda Clarity Fuel Cell 2017, κυκλοφόρησε τον περασμένο Δεκέμβριο. Θα συνδυαστεί με μια ηλεκτρική έκδοση αυτή την άνοιξη, σε περιορισμένες αγορές, και ένα πολύ μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων υβριδικό plug-in μοντέλο στα τέλη του τρέχοντος έτους.

    Η σπουδαιότητα του project για την CARB υποδείχθηκε από τη δήλωση του προέδρου της, Mary Nichols: «Όπως και με το Prius έτσι και με το Mirai, η Toyota κάνει ένα άλμα στο μέλλον της τεχνολογίας», όπως ανέφερε.

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα