Toyota: Ξεκινάει την άνοιξη η πώληση μονάδων ενεργειακών στοιχείων υδρογόνου στην Ιαπωνία

Η Toyota ετοιμάζεται για την πώληση συστημάτων ενεργειακών στοιχείων υδρογόνου στην Ιαπωνία. Οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν αυτήν την άνοιξη σε εταιρείες που αναπτύσσουν και κατασκευάζουν προϊόντα που χρησιμοποιούν συστήματα αυτού του είδους σε μια ποικιλία διαφορετικών εφαρμογών.

Αυτές είναι εφαρμογές περιλαμβάνουν φορτηγά, λεωφορεία, τρένα ή πλοία, καθώς και στατικές γεννήτριες, όπως αναφέρει η ίδια η Toyota. Σύμφωνα με την Toyota, η εταιρεία θέλει να υποστηρίξει «τη διάδοση της τεχνολογίας ενεργειακών στοιχείων υδρογόνου ως προμηθευτή συστήματος».

Μέχρι στιγμής, η Toyota έχει ήδη παραδώσει μονάδες ενεργειακών στοιχείων υδρογόνου σε συνεργάτες της, όπως η εταιρία κατασκευής λεωφορείων CaetanoBus, που χρησιμοποιεί το σύστημα του Mirai στο μοντέλο της H2.CityGold. Με την προγραμματισμένη διανομή, ωστόσο, οι μονάδες θα είναι διαθέσιμες σε ένα ευρύτερο φάσμα πελατών.

Η νέα μονάδα θα περιέχει «βελτιστοποιημένα εξαρτήματα του συστήματος» από το αυτοκίνητο ενεργειακών στοιχείων υδρογόνου Mirai. Τα εξαρτήματα, όπως το συγκρότημα μετατροπής ενέργειας, αλλά και η παροχή αέρα και υδρογόνου, ο έλεγχος ψύξης και ισχύος έχουν προσαρμοστεί για χρήση στη μονάδα, σύμφωνα με την Toyota.

toyota fuel cells 1

Η ίδια η μονάδα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, μια κάθετη έκδοση (Τύπος I) και μια οριζόντια έκδοση (Τύπος 2). Οι ακριβείς διαστάσεις των μονάδων, που ζυγίζουν περίπου 250 κιλά, αναφέρονται στον παρακάτω πίνακα. Οι μονάδες διατίθενται με ονομαστική ισχύ 60 ή 80 kW η κάθε μια και καλύπτουν εύρος τάσης 400 έως 750 volt.

toyota fuel cells table

Οι τιμές είναι τιμές-στόχοι και υπόκεινται σε αλλαγές.

Οι τέσσερις παραλλαγές της μονάδας (θέση εγκατάστασης και ισχύς) μπορούν να συνδυαστούν κατ’ επιθυμία του πελάτη. Σύμφωνα με την Toyota, το σύστημα μπορεί έτσι να προσαρμόζεται με ευελιξία στο απαιτούμενο επίπεδο ισχύος και στον διαθέσιμο χώρο.

Οι μονάδες δεν θα περιλαμβάνουν μόνο ορισμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας (π.χ. άμεση ανίχνευση και διακοπή διαρροών), αλλά είναι σχεδιασμένα και για πολλές συνθήκες λειτουργίας - όπως υψηλές ή χαμηλές θερμοκρασίες, υψηλά υψόμετρα με περιεχόμενο υλικού χαμηλής σάρωσης ή εφαρμογές με υψηλές δονήσεις.

Ωστόσο, η Toyota δεν έχει αναφέρει ακόμη τιμές για αυτές τις μονάδες της.

Πηγή: https://global.toyota/en/

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info[at]futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored YouTube redr linkedin