More

    Toyota Mirai: Αξιολόγηση ασφαλείας πέντε αστέρων και από τον ANCAP

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Το πρώτο αυτοκίνητο τύπου σεντάν που κινείται με υδρογόνο και που πωλείται και στην Αυστραλία κέρδισε κορυφαίες βαθμολογίες στον τελευταίο γύρο των δοκιμών πρόσκρουσης από τον οργανισμό δοκιμών ANCAP, με αποτέλεσμα αυτή η τεχνολογία του μέλλοντος να παίρνει το πράσινο φως από τους ειδικούς της ασφάλειας.

    Ενώ πολλά καινούργια αυτοκίνητα απαιτούν κεντρικό αερόσακο για να επιτύχουν τα πρόσφατα αποτελέσματα πέντε αστέρων-όπως το Toyota Yaris hatch και Isuzu D-Max ute, το Toyota Mirai συγκαταλέγεται σε έναν αυξανόμενο αριθμό οχημάτων που κερδίζουν κορυφαίες βαθμολογίες χωρίς κεντρικό αερόσακο (ο οποίος έχει σχεδιαστεί για να προστατεύει τους επιβάτες των μπροστινών καθισμάτων από τη σύγκρουση της κεφαλής σε σοβαρή πλευρική σύγκρουση).

    Toyota Mirai 2

    Στα άλλα καινούργια αυτοκίνητα που έχουν κατακτήσει την κορυφαία βαθμολογία ασφαλείας χωρίς κεντρικό αερόσακο περιλαμβάνονται τα Subaru Outback, Toyota Kluger, Kia Carnival People Mover και το τετρακίνητο Land Rover Defender.

    Το γεγονός ότι αυτά τα οχήματα περνούν αυτή τη σοβαρή δοκιμή πλευρικής πρόσκρουσης εξηγείται λόγω της μεγαλύτερης απόστασης μεταξύ των επιβατών των μπροστινών καθισμάτων, καθώς και των μεγαλύτερων ή και πιο άκαμπτων δομών του αμαξώματος.
     
    Παρόλο που το Toyota Mirai δοκιμάστηκε πρώτα και στην Ευρώπη, ο τοπικός οργανισμός δοκιμών Australasian New Car Assessment Program (ANCAP)-ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που προηγείται του Euro NCAP, επικύρωσε τα αποτελέσματα, τα οποία τώρα μετρώνται με τα ίδια κριτήρια.

    Toyota Mirai 3

    Εκτός από την άριστη προστασία των επιβατών σε ένα ατύχημα, μια δήλωση από την ANCAP ανέφερε ότι το Toyota Mirai απέδωσε τη δεύτερη υψηλότερη βαθμολογία στην ιστορία όσον αφορά την προστασία πεζών και ποδηλατών.

    “Το Mirai είναι εξοπλισμένο με ένα “ενεργητικό “καπό για να παρέχει βελτιωμένη προστασία στους πεζούς. Το σύστημα πέδησης πολλαπλών συγκρούσεων περιλαμβάνεται επίσης στον βασικό εξοπλισμό, με αποτέλεσμα το όχημα να ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα μετά από μια σύγκρουση για να αποτρέψει δευτερεύουσες συγκρούσεις», σύμφωνα με τον ANCAP.
     
    Η αρχή ασφαλείας διερεύνησε επίσης τυχόν απρόβλεπτες επιπτώσεις από το σύστημα υδρογόνου μετά από μια σειρά δοκιμών πρόσκρουσης.

    Toyota Mirai 4

    «Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε επίσης στην ασφάλεια κατά τη σύγκρουση αλλά και μετά τη σύγκρουση του υδρογονοκίνητου Mirai», δήλωσε η ANCAP, «με εκτιμήσεις που αποκαλύπτουν ότι αυτός ο τύπος καυσίμου δεν είχε καμία επίδραση στην εγγενή ασφάλεια του Mirai, συμβάλλοντας στην οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών».

    Η διευθύνουσα σύμβουλος της ANCAP, Κάρλα Χούργουεγκ, σε μια δήλωση της στα μέσα ενημέρωσης είπε: «Τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν από το Toyota Mirai αξίζουν συγχαρητήρια, δείχνοντας ότι τα οφέλη για την ασφάλεια και το περιβάλλον μπορούν και πρέπει να συμβαδίζουν».

    Πηγή: https://www.drive.com.au/

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα