More

    Η BMW και η Mercedes ανέστειλαν την εταιρική σχέση για τα αυτόνομα

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η BMW και η Mercedes έχουν “παγώσει” ένα κοινό project για την ανάπτυξη αυτόνομων αυτοκινήτων επιπέδου 4, με τις δύο εταιρείες να ακολουθούν τους δικούς τους δρόμους μετά από “εκτενή αναθεώρηση”.

    Οι δύο γερμανικές εταιρείες είχαν προηγουμένως συμφωνήσει να συνεργαστούν σε συστήματα αυτο-οδήγησης επιπέδου 4, σχέδια που έχουν τεθεί σε παύση μετά από μια «αμοιβαία και φιλική συμφωνία»
    Οι εταιρείες συνεργάστηκαν σε ένα πρόγραμμα ανάπτυξης για συστήματα αυτο-οδήγησης επιπέδου 4, τα οποία επρόκειτο να διατεθούν σε ιδιώτες πελάτες από το 2024. Η BMW και η Mercedes προσπαθούν να τονίσουν ότι η απόφαση της κάθε εταιρείας σε αυτόν τον τομέα λήφθηκε με “αμοιβαία και φιλική συμφωνία” και “μπορούν” να επαναλάβουν την επιχείρησή τους αργότερα.

    Περίπου 1.200 εργαζόμενοι από τις εταιρείες συνεργάζονταν στο project.

    Μια δήλωση που εκδόθηκε από τις εταιρείες ανέφερε ότι «οι τρέχουσες επιχειρηματικές και οικονομικές συνθήκες» σήμαινε ότι «ο χρόνος δεν ήταν σωστός» για το πρόγραμμα. Η παγκόσμια επιβράδυνση που προκλήθηκε από το Κοροναϊό έχει αναγκάσει πολλές εταιρείες να επανεξετάσουν τις αναπτυξιακές τους περιοχές, ενώ ορισμένες εταιρείες έχουν κάνει πίσω ή έχουν αναθεωρήσει projects για αυτόνομα για άλλους λόγους.

    Η Audi ανακοίνωσε στο παρελθόν ότι δεν στοχεύει πλέον στην αυτονομία επιπέδου 3 στο τρέχον A8 λόγω νομοθετικών και τεχνολογικών δυσκολιών, ενώ η Ford έχει μειώσει τις μέχρι τώρα αισιόδοξες προσδοκίες της στον χώρο αυτόνομης οδήγησης.

    Το επίπεδο 4 θεωρείται «υψηλό» επίπεδο αυτοματισμού, επιτρέποντας στα αυτοκίνητα να οδηγούν τα ίδια όταν πληρούνται ορισμένες προϋποθέσεις. Το ακυρωμένο σχέδιο BMW και Mercedes εξετάζει την ανάπτυξη αυτοκινήτων που θα μπορούσαν να οδηγούν σε αυτοκινητόδρομους και αυτοκινητόδρομους.

    Το Επίπεδο 5 είναι πλήρες, αυτοματοποίηση από πόρτα σε πόρτα, που λειτουργεί σε όλους τις περιοχές και συνθήκες – αν και αυτό δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της συμφωνίας των εταιρειών και ορισμένοι ειδικοί του κλάδου έχουν προβλέψει ότι το πλήρες Επίπεδο 5 θα είναι δεκαετίες μετά, όχι χρόνια.

    Το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της BMW, Klaus Fröhlich, δήλωσε ότι οι «εξαιρετικά ισχυροί αισθητήρες και υπολογιστική ισχύς της εταιρείας του θα θέσουν τη BMW» σε εξαιρετική θέση για να προσφέρουν στους πελάτες μας αυτό που χρειάζονται για πολλά χρόνια. Εν τω μεταξύ, ο Markus Schäfer της Mercedes είπε: “Προς το παρόν ακούγονται και άλλες δυνατότητες με συνεργάτες εκτός του τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.”

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα