More

    Aξιολόγηση συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης από την Bosch

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, πολλά αυτοκίνητα μπορούν ήδη να φρενάρουν αυτόματα…

    • Το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης συμβάλλει στη μείωση των συγκρούσεων και κατά συνέπεια των τραυματισμών έως και 72%.
    • Δρ. Hoheisel, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Bosch: «Τα συστήματα υποβοήθησης δείχνουν το δρόμο για αυτοματοποιημένη οδήγηση».
    • Σε παγκόσμιο επίπεδο, περίπου 3.000 μηχανικοί της Bosch εργάζονται για την ανάπτυξη των συστημάτων ασφαλείας καθώς και για την αυτοματοποιημένη οδήγηση και στάθμευση.

    Στουτγάρδη, Γερμανία – Σε κρίσιμες καταστάσεις, πολλά νέα οχήματα στη Γερμανία ήδη φρενάρουν αυτόματα, σύμφωνα με αξιολόγηση των στατιστικών στοιχείων κυκλοφορίας οχημάτων του 2015 από την Bosch. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι, ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν πρόσφατα, διαθέτει σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης που προλαμβάνει τα ατυχήματα και ακινητοποιεί το όχημα σε περίπτωση σύγκρουσης. Το προσαρμοζόμενο cruise control (ACC) είναι επίσης πολύ γνωστό στο αγοραστικό κοινό αυτοκινήτων. Ήδη από το 2015 εντοπίστηκε στο 11% των νέων οχημάτων. Τα συστήματα υποβοήθησης στάθμευσης – από τους αισθητήρες μέχρι τα συστήματα διεύθυνσης – καθιστούν ευκολότερη την στάθμευση σε ποσοστό 50% των νέων ταξινομήσεων στη Γερμανία. Το 16% των νέων αυτοκινήτων διαθέτουν σύστημα ειδοποίησης εκτροπής λωρίδας, ενώ το 11% διαθέτει σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης. «Τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης αποκτούν όλο και πιο ισχυρή θέση στην αγορά και έτσι ανοίγουν το δρόμο για την αυτοματοποιημένη οδήγηση», λέει ο Δρ. Hoheisel, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Bosch και συνεχίζει «Όσο πιο εξοικειωμένοι είναι οι οδηγοί με τα συστήματα υποβοήθησης, τόσο μεγαλύτερη είναι η αποδοχή της αυτοματοποιημένης οδήγησης».

    Το σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης διαδίδεται ολοένα και περισσότερο στην Ευρώπη

    Τόσο στη Γερμανία όσο και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, το σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης κερδίζει έδαφος. Το 2015, το 32% των νέων ταξινομήσεων στην Ολλανδία ήταν εξοπλισμένα με το εν λόγω σύστημα. Το ποσοστό αυτό ήταν 30% στο Βέλγιο και 16% στην Ισπανία και 21% στη Μεγάλη Βρετανία. Ένας λόγος για την ευρεία δημοτικότητα του συστήματος είναι ο οργανισμός αξιολόγησης Euro NCAP. Αυτό το είδος υποβοήθησης είναι απαραίτητο για να ληφθεί η υψηλότερη βαθμολογία των πέντε αστέρων στις δοκιμές ασφαλείας οχημάτων που διεξάγει ο οργανισμός.
    Μόνο στη Γερμανία, σύμφωνα με έρευνα της Bosch, θα μπορούσε ν’ αποφευχθεί έως και το 72% του συνόλου των οπίσθιων συγκρούσεων, εάν όλα τα οχήματα ήταν εφοδιασμένα με το συγκεκριμένο σύστημα.

    Συστήματα Πέδησης Εκτάκτου Ανάγκης & Υποβοήθησης Λωρίδας Κυκλοφορίας σε νέα αυτοκίνητα

    Τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης προετοιμάζουν το δρόμο για την αυτοματοποιημένη οδήγηση

    Από την πέδηση και την κατεύθυνση του οχήματος μέχρι και την επιτάχυνση αυτού, τα συστήματα υποστήριξης οδηγού βοηθούν σε κρίσιμες συνθήκες κυκλοφορίας και επεμβαίνουν με στοχευμένο τρόπο, όταν κρίνεται απαραίτητο. Έτσι καθιστούν την οδική κυκλοφορία ασφαλέστερη και βοηθούν τους οδηγούς να φθάσουν στον προορισμό τους με λιγότερο άγχος και ταλαιπωρία. Τα ηλεκρτονικά συστήματα υποβοήθησης βασίζονται σε αισθητήρες που διαθέτουν τεχνολογία ραντάρ, βίντεο και υπερήχων, καταγράφοντας το περιβάλλον του οχήματος. Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού αποτελούν το προκαταρκτικό στάδιο της αυτοματοποιημένης οδήγησης που θα επιτρέψει στα αυτοκίνητα να αναλάβουν τον πλήρη έλεγχο του ταξιδιού από το σημείο Α στο σημείο Β στο μέλλον. Στη Bosch, περίπου 3.000 προγραμματιστές εργάζονται ήδη σε νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού – και κατ’ επέκταση στην αυτοματοποιημένη οδήγηση και στάθμευση.

    Μελέτη της Bosch με βάση τα στατιστικά στοιχεία του 2015 για τις νέες ταξινομήσεις αυτοκινήτων

     

    Το 2015 στη Γερμανία ταξινομήθηκαν 3.2 εκατομμύρια νέα αυτοκίνητα. Η Bosch, προκειμένου να αξιολογήσει τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, χρησιμοποίησε στοιχεία από τον πάροχο υπηρεσιών IHS Markit και τα στατιστικά στοιχεία της Γερμανικής Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Μεταφορών. Στη βάση αυτή εντοπίστηκαν τα σημαντικότερα μοντέλα οχημάτων σε κάθε κατηγορία. Χρησιμοποιώντας τους καταλόγους των οχημάτων, εξετάστηκαν τα χαρακτηριστικά τους για να προσδιορισθούν ποια συστήματα υποστήριξης οδήγησης προσφέρθηκαν για μεμονωμένα μοντέλα.

    Συστήματα υποβοήθησης οδηγού σε επιβατικά αυτοκίνητα

    Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε, www.bosch.gr

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα