Αυτόνομα οχήματα και τεχνολογία «Cruising Chauffeur» επίπεδου 3

Εντός των ασφαλών ορίων της εγκατάστασης δοκιμών της «Contidrome» στη Γερμανία, γίνεται όλο και πιο συνηθισμένο να βλέπεις μηχανικούς να βάζουν τα χέρια τους χαλαρά στο σώμα τους μακριά από το τιμόνι και τα πόδια τους μακριά από τα πεντάλ, όπως η δοκιμή στο VW Passat με ταχύτητα 88,5 km / h ή ταχύτερα.

Για τους επιβάτες στα οχήματα αυτά, η ανησυχία υπογραμμίζεται μόνο ως προς το σύστημα αυτόνομης οδήγησης  και το πρόγραμμα που ονομάζεται "Παρακαλούμε να συγκεντρωθείτε"  εκτός από την αυτόνομη οδήγηση σε ανοικτό αυτοκινητόδρομο, επικεντρώνεται στις αντιδράσεις όταν το αυτοκίνητο φτάνει στο τέλος της «μοναχικής κυκλοφορίας» και πλησιάζει δοκιμαστικά την κυκλοφορία και άλλων οχημάτων,  οπότε οι ακουστικές και οπτικές προειδοποιήσεις προς τον οδηγό γίνονται όλο και πιο έντονες, όσο περισσότερο τις αγνοεί.

Αν αυτό συνεχιστεί, δηλαδή ο οδηγός να αγνοεί τις προειδοποιήσεις  με κίνδυνο να χάσει το αυτοκίνητο, αυτό αρχίζει να επιβραδύνει, τα φώτα κινδύνου ενεργοποιούνται και το τιμόνι οδηγεί το αυτοκίνητο μόνο του σε ασφαλή στάση.

Η αυτοματοποιημένη οδήγηση αποτελεί βασικό στοιχείο της μελλοντικής επιχειρηματικής στρατηγικής των εταιρειών. Η στρατηγική βασίζεται σε τέσσερις μελλοντικές απαιτήσεις:

  • θάνατοι από κυκλοφορία
  • αυξημένη αστικοποίηση
  • βελτιωμένη χρήση του προσωπικού χρόνου και
  • της γηράσκουσας κοινωνίας - μέχρι το 2030 εκτιμάται ότι θα υπάρχουν 1,2 άτομα δεύτερης ηλικίας άνω των 60 ετών παγκοσμίως.

Το σύστημα  «Cruise Chauffeur» αποτελεί το ένα τρίτο των λύσεων της αυτόνομης οδήγησης , ενώ τα άλλα δύο τρίτα αφορούν τις διαδικασίες αυτοματοποιημένης στάθμευσης σε χώρους στάθμευσης και αυτο-οδήγησης των αυτοκινήτων χωρίς δράση του οδηγού στο τιμόνι ή το πεντάλ.

Το  «Cruise Chauffeur» ενσωματώνει την αυτόματη ικανότητα οδήγησης SAE Level 3 σύμφωνα με την εταιρεία και έχει σχεδιαστεί για αυτόνομη οδήγηση  μεγάλων αποστάσεων αναλαμβάνοντας τη λειτουργία οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής λωρίδας και της προσπέρασης, από τον οδηγό σύμφωνα με τους περιφερειακούς κανονισμούς κυκλοφορίας. Ο οδηγός ξαναπαίρνει τον έλεγχο οδήγησης στο τέλος του αυτοκινητόδρομου με την έναρξη της κυκλοφορίας από μια ειδικά αναπτυγμένη διεπαφή ανθρώπου-μηχανής (HMI).

Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, ο οδηγός δεν ανταποκριθεί όταν του ζητηθεί να πάρει τον έλεγχο π.χ προβλήματα υγείας, το όχημα είναι σε θέση να σταματήσει αυτόματα με ασφάλεια.

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info[at]futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored YouTube redr linkedin