1. Υβριδικό Lexus LC500h
Κινητήρας και Αυτόματο κιβώτιο με πίσω κίνηση. Γρανάζια και μοτέρ εμπλέκονται όλα μαζί σε ένα υβριδικό σύστημα πίσω κίνησης με 10 πλέον ταχύτητες όπως μπορείτε να δείτε και στην σχετική φωτό.
Το συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων κιβώτιο ταχυτήτων CVT εξομοιώνει 3 σχέσεις μηχανικού κιβωτίου που πολλαπλασιάζονται x3 και μας δίνουν 9 διαφορετικές σχέσεις και η τελική μετάδοση σχέσης είναι η 10η σχέση. Το ωραίο σε αυτή την υπόθεση είναι ότι σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει περιορισμός στις σχέσεις ταχυτήτων.
Το δυνατό όμως εξάρτημα είναι η μονάδα ελέγχου ισχύος η οποία αλλάζει σε χρόνο dt τις σχέσεις. Πιο συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερο από 100 ms για την αλλαγή μιας σχέσης.
2. Νέο Υβριδικό σύστημα Toyota
Ένας υβριδικός κινητήρας 2.0 λίτρων επόμενης γενιάς, ένας μεγαλύτερος κινητήρας από τον σε σειρά 4-κύλινδρο Atkinson 1,8 λίτρων που χρησιμοποιήθηκε στην Prius 4ης γενιάς και που λανσαρίστηκε το 2016.
Ένας μεγαλύτερος αριθμός μπαταριών νικελίου-μεταλλικού υδριδίου (180 έναντι 168 προηγουμένως), που λειτουργούν σε υψηλότερη τάση (216,0 volts έναντι 201,6 volts προηγουμένως), χρησιμοποιούνται στη μπαταρία του αυτοκινήτου, την οποία η Toyota λέει είναι πιο συμπαγής από τις προηγούμενες κατασκευές.
Συνολικά, το νέο υβριδικό σύστημα είναι πιο αποδοτικό, πιο συμπαγές, πιο ολοκληρωμένο και επομένως προσφέρει καλύτερη οικονομία καυσίμου.
Υπάρχει επίσης ένας νέος κινητήρας 2.0 L, “Dynamic Force” που προορίζεται για μη υβριδικές χρήσεις, που ενισχύει τη θερμική απόδοση μειώνοντας την απώλεια ενέργειας στα συστήματα εξάτμισης και ψύξης, μειώνοντας την εσωτερική τριβή και φέρει και άλλες βελτιώσεις.
Η Toyota αναφέρει ότι ο νέος κινητήρας μπορεί να επιτύχει θερμική απόδοση 40% υπό ορισμένες συνθήκες λειτουργίας, πράγμα που ισοδυναμεί ουσιαστικά με τη σύγχρονη απόδοση πετρελαίου.
3. Νέο Υβριδικό σύστημα Nissan FF
Τo νέο υβριδικό σύστημα της Nissan FF δανείζεται πολλά στοιχεία από το Υβριδικό σύστημα της Toyota. Η μεγάλη του διαφορά σε μία βασική σύγκριση είναι ότι το Υβριδικό σύστημα της Toyota διαθέτει 2 μοτέρ. Το MG1 και το MG2 (Γεννήτρια και μοτέρ). Το σύστημα της Nissan διαθέτει 1 μοτέρ και 2 συμπλέκτες χρησιμοποιώντας την ισχύ του κινητήρα και του μοτέρ ανάλογα.
Εμπλέκοντας και τους 2 συμπλέκτες και συμπλέκτες χρησιμοποιώντας την ισχύ του κινητήρα και του μοτέρ επιτυγχάνεται ισχυρότερη ροπή. Το υβριδικό σύστημα της Nissan διαθέτει εύκολα χαρακτηριστικά ενσωμάτωσης σε συστήματα 4×4. Αυτό είναι το σύστημα FF της Nissan (Front Engine front Wheels)
4. Έξυπνο Υβριδικό Plug-in σύστημα της BMW
Το έξυπνο Υβριδικό Plug-in σύστημα της BMW που φοράει το sport car BMW i8, διαθέτει ένα βενζινοκινητήρα πίσω και ένα ηλεκτροκινητήρα μπροστά.
Ο βενζινοκινητήρας του έχει διπλό turbo και αποδίδει 231 Hp ισχύ και 320 Nm ροπή.
Η μπαταρία φιλοξενείται στο κέντρο μεταξύ των 2 αξόνων στο κέντρο του αυτοκινήτου προσφέροντας ένα εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους. Μια αποκλειστική σχεδίαση της BMW.
Και φυσικά το i8 είναι ένα AWD όχημα. Όταν κινείται μόνο με τον βενζινοκινητήρα είναι ένα πισωκίνητο όχημα. Όταν κινείται με τον ηλεκτροκινητήρα μόνο είναι ένα μπροστοκίνητο όχημα. Και όταν συνεργάζονται μοτέρ και ηλεκτροκινητήρας τότε έχουμε ένα AWD όχημα και το όχημα αποδίδει 362 hp με μία κορυφαία ταχύτητα 250 km/h.
Το έξυπνο Υβριδικό Plug-in σύστημα της BMW συνδυάζει
- Έξυπνη σχεδίαση
- Δυναμισμό,
- Αποτελεσματικότητα &επιδόσεις,
Αλλά πάνω απ’ όλα έχει μια κατανάλωση μόλις 2.5 l/100 Km
Απολαύστε το σχετικό video