More

    Μέγεθος αγοράς συνδεδεμένων αυτοκινήτων, μερίδιο, ανάπτυξη, τάσεις

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα συνδέονται με άλλες συσκευές εντός του αυτοκινήτου ή συσκευές, δίκτυα και υπηρεσίες εκτός του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένων άλλων αυτοκινήτων, του σπιτιού, του γραφείου ή των υποδομών.

    Οι κυριότεροι ενδιαφερόμενοι των συνδεδεμένων αυτοκινήτων είναι οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, οι εταιρείες ασύρματης κινητής τηλεφωνίας και οι πάροχοι υπηρεσιών πληροφορικής. Μερικές από τις δυνατότητες που χρησιμοποιούνται σήμερα είναι μουσική / ήχος, σύστημα πλοήγησης GPS, ασύρματη συνδεσιμότητα για εκτέλεση και λήψη τηλεφώνων, εφαρμογές στάθμευσης με χρήση smartphone, διαγνωστικά αυτοκινήτων. Το μέλλον των συνδεδεμένων αυτοκινήτων περιλαμβάνει συνδέσεις δεδομένων LTE & Wi-Fi, τις τεχνολογίες Vehicle-to-Vehicle (V2V) & Vehicle-to-Infrastructure (V2I) και τα αυτόνομα αυτοκίνητα. Δύο από τα σημαντικότερα εμπόδια που μπορεί να παρεμποδίσουν την ταχεία υιοθέτησή της είναι η υποδομή ασύρματης συνδεσιμότητας και οι ανησυχίες των καταναλωτών σχετικά με την ασφάλεια των δεδομένων και το απόρρητο. Στους σημαντικότερους παράγοντες της αγοράς περιλαμβάνονται οι εταιρίες Apple, Google, IBM, GM OnStar, Daimler, Ford, QNX.

    Η έκθεση παρέχει μοναδικές πληροφορίες για μια σε βάθος ανάλυση της παγκόσμιας αγοράς συνδεδεμένων αυτοκινήτων, των οδηγών και των περιορισμών καθώς και των ευκαιριών ανάπτυξης. Περιλαμβάνει επίσης αναλύσεις και προβλέψεις εσόδων, το ανταγωνιστικό τοπίο, τα εταιρικά προφίλ και τις τάσεις της βιομηχανίας.

    Λάβετε δωρεάν δείγματα σελίδων της έρευνας σε μορφή PDF

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα