More

    Η Hyundai μπαίνει με αυτοπεποίθηση στα ιπτάμενα αυτοκίνητα, τα σχέδια αναβάθμισης της για την πλήρη γκάμα

    Μέγεθος κειμένου-+=
    Μέγεθος κειμένου-+=

    Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Νότιας Κορέας εντείνει την επιδίωξή της για ιπτάμενα αυτοκίνητα, σχεδιάζοντας μια πλήρη γκάμα εναέριων οχημάτων που οραματίζεται να κινούνται στους ουρανούς των πόλεων εντός μιας δεκαετίας.

    Η Hyundai Motor Group αναπτύσσει μοντέλα που θα μεταφέρουν πέντε ή έξι άτομα σε μητροπολιτικές περιοχές και μια μεγαλύτερη έκδοση για να πετάει μεταξύ πόλεων, δήλωσε ο Jaiwon Shin, επικεφαλής της μονάδας αστικής εναέριας κινητικότητας. Η εταιρεία αναμένει να εισέλθει στην αγορά το 2028, είπε.
    «Οι άνθρωποι που είναι πάντα κολλημένοι στην κυκλοφορία στο δρόμο θα συνειδητοποιήσουν πόσο βολικό είναι να κινούνται μέσω εναέριων οχημάτων», δήλωσε ο Shin. «Τότε θα δούμε τη ζήτηση να εκραγεί.»

    Χωρίς να έχουν εμπόδια από τις ρυθμίσεις και τα θέματα ασφαλείας, μια σειρά από κατασκευαστές αεροπλάνων, αυτοκινήτων και νεοσύστατες επιχειρήσεις επιδιώκουν να διαταράξουν τη βιομηχανία μεταφορών με ιπτάμενα αυτοκίνητα και αεροσκάφη μεταφοράς δεμάτων. Οι αναλυτές της Morgan Stanley, στις πιο αισιόδοξες εκτιμήσεις τους, προβλέπουν ότι αυτή η τεχνολογία θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια βιομηχανία 2,9 τρισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2040 – ενώ ακόμη και η πιο απαισιόδοξή τους άποψη συνδέει την αξία με 615 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Η Hyundai παρουσίασε το πρωτότυπο του ιπτάμενου αυτοκινήτου, που ανέπτυξε με την Uber Technologies Inc., στο Consumer Electronics Show στο Λας Βέγκας στις αρχές του έτους. Η εταιρεία βλέπει πιλότους από παρόχους υπηρεσιών όπως είναι η Uber να πετάνε αρχικά τα οχήματα, προτού αυτά γίνουν αυτόνομα γύρω στο 2035.

    Τα επόμενα χρόνια, η βιομηχανία και οι ρυθμιστικές αρχές πρέπει να αντιμετωπίσουν ερωτήματα όπως το είδος της άδειας του χειριστή και πώς θα εξαλειφθεί ή θα ελαχιστοποιηθεί η πιθανότητα ατυχημάτων. Απαιτούνται νέοι κανόνες και υποδομές για να διασφαλιστεί ότι τα οχήματα δεν θα παρεμβαίνουν στην κυκλοφορία αεροπλάνων και ελικοπτέρων.

    Πού είναι το Flying Car μου; Το Lowdown σε Προσωπική Πτήση:Γρήγορη Λήψη

    Ο Shin είπε ότι ορισμένα ιπτάμενα αυτοκίνητα ενδέχεται να κάνουν ντεμπούτο ήδη από το 2023, αλλά η Hyundai στοχεύει το 2028, όταν θα έχουν κατασκευαστεί περισσότερες υποδομές και η ευαισθητοποίηση του κοινού θα είναι υψηλότερη. Για να προσελκύσει πρώιμους πελάτες, η Hyundai προσπαθεί να μειώσει το κόστος και το επίπεδο θορύβου των οχημάτων, διατηρώντας παράλληλα την ασφάλεια ως βασικό επίκεντρο, είπε.

    Εκτός από τη μεταφορά ανθρώπων, η Hyundai εργάζεται σε μια παραλλαγή που προορίζεται για τη μεταφορά εμπορευμάτων, με χωρητικότητα έως και 300 κιλά (660 pounds), είπε ο Shin. Η εταιρεία δεν έχει αποφασίσει πού θα κατασκευάσει ή θα παρουσιάσει πρώτα τα εναέρια της οχήματα.

    Οι Airbus SE, Boeing Co. και εταιρίες startups Lilium είναι μεταξύ των ανταγωνιστών. Το Vahana, το αυτοκινούμενο αεροπορικό ταξί που αναπτύχθηκε από την A3, το τεχνολογικό κέντρο της Airbus, στο Silicon Valley, ολοκλήρωσε την πρώτη δοκιμαστική πτήση το 2018 και το πρωτότυπο της Boeing έκανε την πρώτη του πτήση τον Ιανουάριο του περασμένου έτους.

    Η XPeng Inc., μια κινεζική εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τον περασμένο μήνα παρουσίασε ένα πρωτότυπο που μπορεί να μεταφέρει δύο άτομα και να ανυψωθεί έως και 25 μέτρα.

    Νέο ιαπωνικό ιπτάμενο αυτοκίνητο απογειώνεται, για περίπου ένα λεπτό

    Η Hyundai επωφελείται από το ότι διαθέτει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων και μονάδες που μπορούν να παρέχουν υπηρεσίες και να βοηθήσουν στην κατασκευή υποδομών για ένα οικοσύστημα εναέριων οχημάτων, δήλωσε ο Shin. Οι επιχειρήσεις του ομίλου περιλαμβάνουν κατασκευή αυτοκινήτων, ανταλλακτικά αυτοκινήτων, κατασκευές και logistics.

    «Έχοντας όλους αυτούς τους πόρους διαθέσιμους θα μας βοηθήσει να ανοίξουμε τις αγορές», είπε ο Shin. “Είμαστε διαφορετικοί από άλλους κατασκευαστές που εξετάζουν μόνο μία πτυχή της επιχείρησης.”

    Πού είναι το Flying Car μου;

    Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επίσης πλεονέκτημα έναντι των κατασκευαστών αεροπλάνων λόγω της τεχνογνωσίας τους στη μαζική παραγωγή, δήλωσε ο Shin. Συνήθως, η Airbus και η Boeing παρέχουν λιγότερα από 1.000 αεροσκάφη το χρόνο, ενώ οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να βγάλουν εκατομμύρια. Η παραγωγή εναέριων οχημάτων είναι πιθανό να είναι εκατοντάδες χιλιάδες, είπε.

    «Δεν θέλουμε να είμαστε οι πρώτοι στην αγορά», είπε ο Shin. «Θέλουμε να είμαστε οι πρώτοι με το σωστό προϊόν.»

    https://www.bloomberg.com/hyperdrive

     

    Τελευταία Άρθρα

    spot_img

    Δημοφιλή Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα