Honda Civic i-DTEC με τo αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων

Το Honda Civic με τον πετρελαιοκινητήρα i-DTEC 1,6 λίτρων είναι διαθέσιμο με ένα αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων στην Ευρωπαϊκή αγορά.

Το 9-ταχυτήτων κιβώτιο της ZF χρησιμοποιείται σε ορισμένα προϊόντα της Chrysler, Jeep, Honda, Acura, Fiat και Range Rover.  Το κιβώτιο το έχουμε παρουσιάσει με σχετικό άρθρο και video στην εφημερίδα το Συνεργείο (δείτε εδώ) καθώς και την ανάκληση  της  ZF για 505.000 οχήματα με το 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (δείτε εδώ)

Ο συνδυασμός πετρελαιοκινητήρα με το συγκεκριμένο αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων είναι διαθέσιμος για πρώτη φορά σε ένα Civic για όλες τις κατηγορίες και σε αμφότερα τα μοντέλα τετρακίνησης sedan και πεντάθυρων hatchback. Το Civic Hatchback εισήχθη στην Ευρώπη στις αρχές του περασμένου έτους με δύο βενζινοκινητήρες turbo, έναν τριών κυλίνδρων 1.0 λίτρων και έναν τετρακύλινδρο 1.5 λίτρων. Οι επιλογές του κιβωτίου ταχυτήτων περιλάμβαναν χειροκίνητη έκδοση έξι ταχυτήτων και αυτόματη CVT.ic.

Ο κινητήρας 1.6 λίτρων i-DTEC παράγει 120 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή 300 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το 9AT, μπορεί να τροφοδοτήσει το Civic με πέντε πόρτες από 0-100 km / h σε 11 δευτερόλεπτα και με μέγιστη ταχύτητα 200 km / h. Η νέα συνδυασμένη μετάδοση κίνησης έχει επίσης χαμηλές εκπομπές CO2 108 g / km (sedan) και 109 g / km (hatchback).

Η Honda δηλώνει ότι με ένα μεγάλο εύρος ταχύτητας, ο αυτόματος μετατροπέας ροπής εννέα ταχυτήτων είναι πολύ αποδοτικός - ο πολύ χαμηλή πρώτη σχέση του  κιβωτίου ταχυτήτων προσφέρει ομαλή και ισχυρή εκκίνηση ενώ υψηλή σχέση κορυφαίας ταχύτητας εξασφαλίζει χαμηλές στροφές  κινητήρα ενώ ταξιδεύει, η οποία μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και το θόρυβο.

DTEC2

Ανάλογα με την ταχύτητα του κινητήρα και το πάτημα του γκαζιού, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι επίσης ικανό να «υπερπηδά» ταχύτητες για γρήγορη απόκριση, για παράδειγμα αλλάζοντας απευθείας από την ένατη στην πέμπτη ταχύτητα ή από την έβδομη στην τέταρτη, εκτός από τις κατεβάσματα στην πρώτη και στην δεύτερη ταχύτητα.

Ο τελευταίος κινητήρας i-DTEC 1,6 λίτρων της Honda διαθέτει σφυρήλατα χαλύβδινα έμβολα για τη μείωση της απώλειας ψύξης και της "σούπερ οριζόντιας λείανσης", η οποία μειώνει το επίπεδο τριβής μεταξύ των εμβόλων και των οπών των κυλίνδρων για την ομαλή κίνηση του εμβόλου και την ενίσχυση των μακροχρόνιων χαρακτηριστικών φθοράς κινητήρας.

To αναθεωρημένο Turbo διαθέτει ένα αποδοτικό σχεδιασμό μεταβλητών πτερυγίων και η ταχύτητα περιστροφής του ελέγχεται με ακρίβεια από τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου, ελαχιστοποιώντας την υστέρηση και παρέχοντας έναν βέλτιστο συνδυασμό χαμηλής έως μεσαίας απόδοσης έλξης και υψηλής απόδοσης. Η απώλεια ενέργειας από το σύστημα είναι χαμηλότερη από ό, τι στο προηγούμενο i-DTEC, χάρη σε ένα νέο σχεδιασμό συμπιεστή στο Turbo. Όλες αυτές οι αναβαθμίσεις συμβάλλουν στη βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου.

Το i-DTEC είναι ένας από τους πρώτους κινητήρες που δοκιμάζονται επίσημα μέσω της διαδικασίας εκπομπής πραγματικής οδήγησης (RDE) για την επικύρωση των επιπέδων εκπομπών NOx και σωματιδίων. Ο κινητήρας ντίζελ διαθέτει ένα νέο σύστημα μετατροπής αποθήκευσης NOx (NSC) με υψηλότερη πυκνότητα κυψελών επεξεργασίας, το οποίο επιτρέπει ταχύτερη μετατροπή και μείωση των εκπομπών.

Ένα φίλτρο σωματιδίων λεπτού λευκόχρυσου βελτιώνει περαιτέρω την απόδοση καύσης σωματιδιακής ύλης, αυξάνοντας την ανθεκτικότητα των εξαρτημάτων καυσαερίων, λόγω της μικρότερης παραγωγής θερμότητας στο συγκεκριμένο φίλτρο.

Δείτε σχετικό video

3D animation of 9HP 9-speed transmission from ZF for new Mini and Range Rover Evoque

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter

 

Newsletter

Έγγραφή στο ΝewsLetter