Το Rimac Nevera στην Εβδομάδα Αυτοκινήτου Monterey 2021 [Video]

Μετά την απόδειξη της σκοπιμότητας ενός ηλεκτρικού hypercar, η Rimac άρχισε να εργάζεται σε ένα πολύ πιο εξορθολογισμένο, πολύ πιο προσανατολισμένο στην παραγωγή αυτοκίνητο, το Concept_Two. Αυτό που πραγματικά έθεσε σε κίνηση το project Concept_Two μετά την ανακοίνωσή του για το 2018, ωστόσο, ήταν μια σειρά σημαντικών επενδύσεων στην εταιρεία από την Hyundai εκτός Νότιας Κορέας, τον κινεζικό κατασκευαστή μπαταριών Camel Group και από τη Volkswagen μέσω της Porsche AG, η οποία εκείνη την εποχή αγόρασε ένα 10% μερίδιο στην εταιρεία.

Με κάποια χρήματα πίσω από αυτούς, η Rimac μπόρεσε να κατασκευάσει γρήγορα το πρωτότυπο αυτοκίνητο και το 2020, ανακοίνωσε ότι είχε ένα πρωτότυπο παραγωγής. Σε αυτό το σημείο έπρεπε να αποκαλυφθεί το αυτοκίνητο, αλλά η παγκόσμια πανδημία σταμάτησε όλες τις εκθέσεις αυτοκινήτων και τις επιδείξεις κατασκευαστών. Το Rimac Nevera «ξεκίνησε», αν και μέσω διαδικτυακής παρουσίασης, και όλα τα 150 αυτοκίνητα έχουν ήδη αγοραστεί.

Το πραγματικό μέρος της ιστορίας, ωστόσο, έρχεται το 2021. Τον Ιούλιο, η Volkswagen αύξησε το μερίδιό της στην εταιρεία κατά 24%, σε δευτερεύουσα πλειοψηφία 34%, με μόνο τον Mate Rimac να κατέχει περισσότερο δηλ. το 37%. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Rimac και η VW δημιούργησαν μια κοινή επιχείρηση, η οποία θα δει τα μελλοντικά hypercars της Bugatti να τροφοδοτούνται και να βασίζονται στα ηλεκτρονικά της Rimac.

rimac nevera1 

Το ίδιο το Rimac Nevera είναι επίσης ένα showstopper. Είναι, από την εμφάνισή του στο The Quail κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Αυτοκινήτου του Μοντερέι, το δεύτερο πιο ισχυρό ηλεκτρικό hypercar στον κόσμο, με ισχύ 1.914 ίππους και ροπή 2.360 Nm (1.741 λίβρες-πόδια). Το μόνο ηλεκτρικό hypercar έτοιμο για παραγωγή που είναι πιο ισχυρό είναι το Lotus Evija, και μάλιστα, με λιγότερους από 50 ίππους.
Ανεξάρτητα από τον τρόπο που το θέτετε, το Nevara είναι ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο και έχει διαμορφωθεί ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο αεροδυναμικά αποδοτικό χωρίς συμβιβασμό της καθοδικής δύναμης. Δείτε εδώ περισσότερα.

Billy SOS change Link for FM 

Κάποιοι πιστεύουν ότι φαίνεται λίγο «φυσιολογικό»  σε σύγκριση με το Lotus Evija  στην αεροδυναμική σήραγγα ή τις γλυπτές ιταλικές γραμμές της Pininfarina Battista, αλλά χρειάζεται μια πολύ πιο προσεκτική Ευρωπαϊκή προσέγγιση των πραγμάτων, αυτή της υποτιμημένης, ίσως και λίγο παρεξηγημένης μάρκας γιατί κρύβει κάποια σοβαρή δύναμη κάτω από το "δέρμα" της.

rimac nevera2 

Ακολουθεί μια σύντομη ανασκόπηση

Δείτε το σχετικό Video

Πηγή The Future: Electric Supercars & Hypercars From Monterey Car Week (sportscardigest.com)

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info[at]futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored YouTube redr linkedin