Η γερμανική διαστημική υπηρεσία αποκαλύπτει ένα αυτόνομο, ηλεκτρικό πρωτότυπο αστικής κινητικότητας για χρήση εδώ στη Γη

Το Γερμανικό Κέντρο Αεροδιαστημικής (DLR) έκανε το ντεμπούτο του σε ένα πρωτότυπο αυτού που αποκαλεί "U-Shift", ένα όχημα αστικής κινητικότητας σχεδιασμένο για πολλαπλές χρήσεις. Το U-Shift είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα, σχεδιασμένο για αυτόνομη λειτουργία και μπορεί να εξυπηρετήσει mε διάφορες χωρητικότητες, όπως ως υπηρεσία μεταφοράς κατ 'απαίτηση, λεωφορείο, κέντρο διανομής κινητών για παράδοση πακέτων ή ακόμη και ως ταξιδιωτικός χώρος πωλήσεων.

Όπως μπορείτε να δείτε από τις εικόνες, η βάση του ίδιου του U-Shift είναι πολύ απλή, περιέχει τους τροχούς, το σύστημα κίνησης και τις μπαταρίες. H DLR οραματίζεται ένα αρθρωτό κορυφαίο στοιχείο που μπορεί να αντικατασταθεί ανάλογα με τις ανάγκες χρήσης, με διάφορες πρόσθετες μονάδες που απεικονίζονται, συμπεριλαμβανομένου ενός ευάερου, γυάλινου διαύλου και μιας κάψουλας φορτίου με το βασικό σκελετό.

Αυτή η δυνατή αρθρωτών μονάδων θα μπορούσε να βοηθήσει το U-Shift να αντιμετωπίσει καλύτερα τις ποικίλες ανάγκες των μεταφορών με βάση την πόλη, με την ευελιξία να αλλάζει τρόπους σχετικά εύκολα ανάλογα με το τι συμβαίνει εκείνη τη στιγμή. Θα μπορούσατε εύκολα να δείτε πώς ένας στόλος όπως αυτό θα μπορούσε να επανατοποθετηθεί για πακέτο κατά παραγγελία και παράδοση ειδών παντοπωλείου κατά τη διάρκεια κλειδαριών όπως αυτά που απαιτήθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, όταν η προσωπική μεταφορά είναι λιγότερο απαραίτητη.

Αυτό το πρωτότυπο είναι λειτουργικό, αλλά δεν είναι αυτόνομο - αντ' αυτού είναι ελεγχόμενο απομακρυσμένα. Η τελική ταχύτητα επίσης δεν είναι τόσο υψηλή, αλλά μπορεί να λειτουργεί συνεχώς για 24 ώρες όταν είναι απαραίτητο. Ο πρωταρχικός σκοπός αυτού του πρωτοτύπου είναι να δοκιμάσει το σύστημα που ανταλλάσσει τις κάψουλες φορτίου/επιβατών για να χαρτογραφήσει μια πορεία προς την παραγωγή με εταιρείες που θα τις προμηθεύουν και να μελετήσει τη διεπαφή χρήστη της, συμπεριλαμβανομένων πραγμάτων όπως το πώς ανοίγουν οι πόρτες και πόσο προσιτό είναι.

Η DLR σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει όλες τις πληροφορίες που συλλέγει από τη δοκιμή αυτού του πρωτοτύπου για να βοηθήσει στην ανάπτυξη μιας δεύτερης, πλήρως αυτοματοποιημένης έκδοσης που μπορεί να φτάσει ταχύτητες έως 60 km/h (μόλις κάτω από 40 mph) έως το 2024. Αυτό το επόμενο πρωτότυπο θα πρέπει να είναι πολύ πιο κοντά σε οποιαδήποτε πιθανή έκδοση παραγωγής, και θα επικεντρωθεί περισσότερο στις επιχειρηματικές ευκαιρίες και στην εμπορευματοποίηση.

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info[at]futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored YouTube redr linkedin