Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης είναι το ιερό δισκοπότηρο: μεγαλύτερη απόσταση, μικρότερη, φθηνότερη και πολύ πιο γρήγορη για φόρτιση.
“Θα παράξουμε ένα αυτοκίνητο με μπαταρίες στερεάς κατάστασης και θα το αποκαλύψουμε το 2020, αλλά η μαζική παραγωγή με μπαταρίες στερεάς κατάστασης θα είναι λίγο αργότερα”.
Αυτό το χρονοδιάγραμμα εξακολουθεί να βάζει την Toyota στην πρωτοπορία της τεχνολογίας στερεάς κατάστασης της μπαταρίας. Ενώ η Volkswagen μίλησε για ένα παρόμοιο χρονοδιάγραμμα, η BMW, με την οποία η Toyota έχει διάφορες συνεργασίες, ανέφερε ότι δεν αναμένει να πουλήσει ηλεκτροκίνητα οχήματα με μπαταρίες στερεάς κατάστασης μέχρι το 2030.
Η Toyota θα παρουσιάσει ένα όχημα με μπαταρίες στερεάς κατάστασης στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020 ως μέσο επίδειξης της ικανότητας της μπαταρίας, αποκάλυψε ο επικεφαλής της τεχνολογίας της εταιρείας Shigeki Terashi που θα δούμε στην έκθεση τεχνολογίας του Τόκιο του 2020.
Ωστόσο, η τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης – η οποία υπόσχεται τη δυνατότητα μεγαλύτερης αυτονομίας σε μικρότερες και ενδεχομένως φθηνότερες μπαταρίες, οι οποίες μπορούν επίσης να φορτιστούν ταχύτερα – δεν θα φθάσουν στη μαζική παραγωγή μέχρι τα μέσα της δεκαετίας, πρόσθεσε.
Όταν η τεχνολογία χρησιμοποιείται σε οχήματα μαζικής παραγωγής, θα ξεδιπλωθεί σε ολόκληρη τη σειρά των εταιρειών EV, δήλωσε.