Η Honda παρουσιάζει νέα χημεία μπαταριών [Video]

Μέχρι και 10 φορές πιο αποδοτικές σε πυκνότητα ενέργειας

Οι ερευνητές από όλο τον κόσμο αναζητούν τον διάδοχο της μπαταρίας ιόντων λιθίου για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα ηλεκτρικά εργαλεία και τα ηλεκτρονικά, που θα αποθηκεύουν περισσότερη ενέργεια με μικρότερο μέγεθος και βάρος, θα φορτίζουν πιο γρήγορα και θα έχουν βελτιωμένη ασφάλεια.

honda battaries 3

Όλες οι χημείες των μπαταριών έρχονται με συμβιβασμούς. Η πρόκληση για τους ερευνητές είναι να κατανοήσουν πώς να μετριάσουν τα αρνητικά, διατηρώντας παράλληλα τα οφέλη των διαφορετικών χημειών.

Η Honda είναι η πιο πρόσφατη αυτοκινητοβιομηχανία που επενδύει σε αυτό που θεωρεί ως την επόμενη μεγάλη πρόοδο στην τεχνολογία μπαταριών - όχι μπαταρία πιο προηγμένων ιόντων λιθίου, όπως τα στοιχεία στερεάς κατάστασης λιθίου - αλλά μία εντελώς διαφορετική χημεία μπαταριών.

honda battaries 4

Μπαταρία Honda ιόντων – Φθορίου

Η Honda λέει ότι με τη χρήση ενός σταθερού υγρού φθοριούχου ηλεκτρολύτη κατασκευασμένου από φθοριούχα άλατα τετρααλκυλαμμωνίου διαλελυμένα σε οργανικό διαλύτη φθοριωμένου αιθέρα, μπορεί να παράγει ένα στοιχείο που παράγει ηλεκτρική ενέργεια σε θερμοκρασία δωματίου για παροχή ισχύος και επαναφόρτιση. Η κάθοδος είναι μια νανο-δομή κατασκευασμένη από χαλκό, λανθάνιο και φθόριο που αντιστέκεται στο είδος ανάπτυξης δενδριτών που μπορεί να οδηγήσει σε πρόωρη αποτυχία και ακόμη και θερμική διαφυγή στα στοιχεία ιόντων λιθίου.

Οι μπαταρίες ιόντων – Φθορίου της Honda υπόσχονται μια νέα χημεία μπαταρίας με μέχρι και 10 φορές μεγαλύτερη πυκνότητα ενέργειας από τις σημερινές μπαταρίες ιόντων λιθίου.

honda battaries 1

Οι ερευνητές λένε ότι το στοιχείο της μπαταρίας μπορεί να λειτουργήσει σε ένα ευρύ φάσμα τάσεων.

Η Honda λέει ότι τα στοιχεία δεν αντιμετωπίζουν κίνδυνο ασφάλειας λόγω υπερθέρμανσης και πιστεύουν ότι μπορούν να φθάσουν σε πυκνότητες ενέργειας έως και 10 φορές υψηλότερες από τα θεωρητικά όρια των μπαταριών ιόντων λιθίου. Οι υψηλότερες πυκνότητες ενέργειας θα μπορούσαν να επιτρέψουν στις αυτοκινητοβιομηχανίες να κατασκευάσουν αυτοκίνητα με απόσταση 300 μιλίων ή και περισσότερο με μικρότερα, ελαφρύτερα και φθηνότερα πακέτα μπαταριών.

Ένα άλλο πλεονέκτημα, λέει η αυτοκινητοβιομηχανία, είναι ότι οι μπαταρίες βασίζονται σε ευκολότερα υλικά από ό, τι το λίθιο και το κοβάλτιο, που θα προκαλούσαν λιγότερες περιβαλλοντικές ζημιές στην εξόρυξη και την εξευγενισμό τους.

Οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες, ειδικότερα (με την αξιοσημείωτη εξαίρεση της Nissan), ήταν σκεπτικιστές όσον αφορά τη χρήση της τεχνολογίας ιόντων λιθίου και επικεντρώθηκαν στις κυψέλες καυσίμου. Αρκετά στελέχη και μηχανικοί σε ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες δήλωσαν ότι περιμένουν την επόμενη μεγάλη πρόοδο σε μπαταρίες πέρα από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου πριν ξεκινήσουν τη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Οι επαναφορτιζόμενες μπαταρίες ιόντων φθορίου θα μπορούσαν να είναι μια τέτοια καινοτομία.

Δείτε σχετικό Video

 

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

FutureMobility.gr

Πύλη ενημέρωσης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που οδηγούν το Μέλλον της αυτοκίνησης

 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΔΕΕΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ινστιτούτο Διαρκούς Επιμόρφωσης Επιχειρήσεων Αυτοκινήτου (ΙΔΕΕΑ)

 

Σαρανταπόρου 70
Χαλάνδρι, 15231 - Χάρτης

 

Τ 210 2825611, 210 6754419
F 210 2842420

 

info@futuremobility.gr

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

facebook logored gplus red YouTube redr Twitter

 

Newsletter

Έγγραφή στο ΝewsLetter